Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef peaceman het volgende:
Tja en wat nu? (overigens kende ik de bijnaam ook niet)
Is al gewijzigd zie ik![]()
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:15 schreef schaap001 het volgende:
Sommige mensen noemen Madonna ook wel ´Marge´: je moet 't maar net weten....
Tja: het zou algemeen bekend kunnen zijn, dat Mimi: ik wist het dus niet. Ging ff naar haar site en zag meteen de naam Mimi: maar ja: de volgende keer keur ik een bijnaam niet goed. Moet de volledige naam zijn: je hebt gelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon antwoord geven en niet in raadsels spreken... in dit geval had ik Z het punt dus niet gegeven.
Opgezwolle is een trio. Maar allez.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Met die gast van Opgezwolle
handig als je de VK bezorgt en krijgt en leest![]()
Kan best, dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opgezwolle is een trio. Maar allez.
prep+1
quote:As I walk through
This wicked world
Searchin’ for light in the darkness of insanity.
I ask myself
Is all hope lost?
Is there only pain and hatred and misery?
And each time I feel like this inside,
There’s one thing I wanna know:
Dat laatste is foutquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
What's so funny 'bout peace love and understanding
en Elvis heeft het geschreven
Is er nog een anders Elvis dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:23 schreef schaap001 het volgende:
Costello
Zal ik dan een foto erbij doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er nog een anders Elvis dan?
edit: en ik heb geen geluid hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |