Wat hij zegt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef bigshadow het volgende:
Toffe Vragen Please
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
de hits Fly Robin Fly, Get Up And Boogie en Save Me.
Die ken ik wel. Maar die dame niet terwijl ze me wel bekend voorkwam op de 1e foto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame maakte ook deel uit van de Silver Convention met o.a. de hits Fly Robin Fly, Get Up And Boogie en Save Me.
Dit album heb ik:quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef ranja het volgende:
Dat je die kent schaapmaar ze is het niet
Zeker, staat in mijn top 5 allertijden qua albumsquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dit album heb ik:
[afbeelding]
Jij vast en zeker ook!![]()
Daar was ze nog blond, maar ik ben 'r al een tijdje uit ´t oog verloren...
terug ontopic, ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
Isobel Campbell?
Juist. Louise Post dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt me Veruca Salt..Nina is het niet, dus Louise?
quote:Doetinchemse pianist. Vanaf zijn jonge jaren actief in bands als Moan, Long Tall Ernie & The Shakers, Unit Gloria en Rainbow Train. Later formeert hij deBand en begeeft hij zich meer in het amusementscircuit.
Jij raad ook alles wat Los en Vast zit, he?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Jan Rietman
Ja, haha: dat zong 'ie alleen niet zo beautiful, pfff.... schorre kraai...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahhh, Billy Preston en de Kromme..
You are so beautiful...
Ja, Nienke de Jong.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Zij van Autumn had laatst wel donker haar op tv. Nienke heet ze toch?
Haha, ja: die ken ik ook, ja. Haar allereerste concert als zangeres van Boss Hog was in CBGB's en die show deed ze -ongetwijfeld om dat huigelijke feit te vieren- spiernaakt!quote:
Floor Jansen van After Forever tegenwoodig ook vaak: alleen die willen weer niet gothic worden genoemd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht zelf aan Autumn, aangezien dat een van de weinige gothic-metalbands is waarvan de frontvrouw broeken draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |