Ik zei niet dat Nienke de enige is, maar een van de weinige.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef ranja het volgende:
Volgens mij droegen de dames van The sins of thy beloved ook 'gewoon' een broek.
Ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of genitorturers
Nee, die ook niet. Van de muziek moet deze band het absoluut niet hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef schaap001 het volgende:
't is toch niet The Jim Rose Circus Show?
Ohja? Helemaal gemist dus...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wendy O Williams is ook al een jaar of 7 dood..
Schrijf je 'impotent' nu bewust verkeerd, zodat wij moeten denken dat jij er nog nooit van gehoord hebt - laat staan last van hebt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Impotend Seasnakes
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Schrijf je 'impotent' nu bewust verkeerd, zodat wij moeten denken dat jij er nog nooit van gehoord hebt - laat staan last van hebt?
quote:Tom and jerry thing
And drink drink drink
And you go ping
Daily daily daily daily to dream like
Tom and jerry thing
And drink drink drink drink
And you go ping
Voor zowel de titel als de artiest kan ik (een paar van) jouw plaatjes recyclen, maar impotentie heeft 't niet zo direct iets mee te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heeft het met impotentie te maken?
D'r staat de hint der hints over de uitvoerende(n) in één van die andere plaatjes bij jouw vraag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je ne sais pas.
Een friet speciaal met een kaassoufflé graag!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat de hint der hints over de uitvoerende(n) in één van die andere plaatjes bij jouw vraag.
en ik ga effe lekker gezond bij de snackbar langs nu....ben zo terug
Waar ik woon hebben ze geen friet maar patat bij de snackbarquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een friet speciaal met een kaassoufflé graag!
Heeft het met 'naked' te maken?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het gaat over dit plaatje wat betreft de band die ik zoek, normaal wordt er een nieuwe vraag gestelt als het plaatje zo duidelijk is......
quote:
Shudder/King of Snake heet ie officieelquote:
Pleegde die geen zelfmoord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef belsen het volgende:
Waarom stapte Eric Stephani uit No Doubt?
Dat was een leuk trivialiteitje...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow nee, die werd tekenaar van the Simpsons
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |