Als het waar is hé >_< gheghequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
Radiohead?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
Radiohead?
Wat ben ik toch ook een OEN, je vertelde het me laatst op msn zelfs nogquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat zijn de geruchten waar wij blij van worden he?!?
Ranja +1
Noem je het eindelijk eens in een positieve context.. noem je het een schaampuntquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:15 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wat ben ik toch ook een OEN, je vertelde het me laatst op msn zelfs nogen dan nog te laat zijn ook
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
Resevoir Dogs - Little Green Bag
broer Sean Penn - was ooit getrouwd met madonna
Speelde hij ooit ook niet in een dansfilm ofzo? ----> footloose
Bedoel je zoiets?
Maar de vraag is of ranja het ook een punt waar vindt....quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn broer Michael is muzikant, hij is de zwager van Madonna en de zwager van Aimee Mann.
Vind ik een punt waard.
Ik ook ex-zwager van madonnaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Zijn broer Michael is muzikant, hij is de zwager van Madonna en de zwager van Aimee Mann.
Vind ik een punt waard.
Aimee met Michael, Madonna met Sean.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met wie is Aimee Mann dan getrouwd? En met wie was Madonna getrouwd?
Aimee is getrouwd met Michael Penn en Madonna was getrouwd met Sean Penn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met wie is Aimee Mann dan getrouwd? En met wie was Madonna getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |