Yup. Als je je gaat verdiepen zul je er achter komen dat de Stijl en WBC met afstand de beste albums zijn van de WS.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb hem nu één keer gehoord en ik ben er wel over te spreken. Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in hun cd's en dan eens kijken welke ik het beste vind. Ik hoorde al wat negatieve reacties op de nieuwe cd.
Ik zag trouwens dat één van hun cd's de Stijl heet, grappig
Pas één keer gehoord, staat me niet direct iets van bij. Zal het nog eens beluisteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef Z het volgende:
Wat vind je van Au Revoir Simone? Jongen bij de Get was daar nogal ondersteboven van.
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup. Als je je gaat verdiepen zul je er achter komen dat de Stijl en WBC met afstand de beste albums zijn van de WS.
Het is een kunststroming:quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?
De precieze reden weet ik niet, zullen ze wel hip hebben gevonden. Want sinds Sonic Youth's SYR2 is Nederlands volgens mij erg hip.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?
Aaah, volgens mij ook wel eens over gelezen inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is een kunststroming:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Stijl
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is een kunststroming:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Stijl
Zoals gezegd, deze is leuker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.
Het is gewoon een term die het Nederlands ontstegen is. Net zoals apartheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.
Het grote Belle & Sebastian topic (deel 2)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef de_man_in_beige het volgende:
De nieuwe Belle & Sebastian staat op de luisterpaal.
Ik ben niet echt een grote B&S-fan, maar het was al weer zo lang geleden dat ik hier nog eens gepost had.
Ik stop er ook mee. Misschien morgen nog wat openen. De Indie nerds nemen het forum over!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Grobbel het volgende:
Prima werk aan het topic-openingsfront, Daisy.Ik ga nu slapen, moet morgen er eigenlijk al om 6 uur uit.
Maar voel je vrij om rustig door te gaan.
quote:plus van de week ook nog tickets voor Motorpsycho in Paradiso binnengehaald.
Erg he al die leuke data opeens. Het is wel een luxeprobleem, maar toch. Ik wil heel graag naar Andrew Bird op 4 mei, maar 3 mei is ook al Motorpsycho en volgens mij gaat het me nooit lukken om dat allemaal in te plannen. Nou is Nijmegen goed bereikbaar met de auto, dus misschien bedenk ik me nog wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Grobbel het volgende:
Net ook tickets voor de Infadels en Kaizers Orchestra in Doornroosje gekocht, plus van de week ook nog tickets voor Motorpsycho in Paradiso binnengehaald. Hackensaw Boys spelen in mei ook in 'Roosje, maar dat is dus precies tegelijk met het MP-concert.
Eigenlijk moet je in zo'n speech nog even je moeder bedanken en terloops een politiek statement maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crew Dank aan alle muziekvrienden en vriendinnen! Ik draag de award dan ook op aan het MUZ-forum en dan vooral het indiehoekje!
Grmbl.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef thaleia het volgende:
Als ik ooit een podiummetje begin gaat het TBA heten
en dan mag Z de eerste steen leggen
Danceliefhebbers!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Z het volgende:
Van harte! Wie zouden er in hemelschnaam op MissBlue gestemd hebben...?
Is wel gaaf, en dan vraag je op de openingsavond de band Cancelled (die bestaat echt) te spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef thaleia het volgende:
Als ik ooit een podiummetje begin gaat het TBA heten
en dan mag Z de eerste steen leggen
Had je nog in 'jouw' topic gezien dat Kaito naar de paradiso komt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Is wel gaaf, en dan vraag je op de openingsavond de band Cancelled (die bestaat echt) te spelen.
In de concertagenda:
Cancelled - Amsterdam, TBA.
Mijn topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef Z het volgende:
Had je nog in 'jouw' topic gezien dat Kaito naar de paradiso komt?
Doves heeft ook een topic.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:26 schreef Grobbel het volgende:
Voor de volledigheid, de volgende topics zijn deze avond geopend:
Wilco
Danny Cohen
Animal Collective
The Chap
Rudy Trouvé
Sufjan Stevens
MF Doom
Built to Spill
Mirah
Modest Mouse
En deze heb ik nog uit de krochten der vergetelheid weten te redden:
Deerhoof
Microphones, The
Voel je vrij om meteen wat meer leven in al deze topics te blazen, heren!![]()
Ah, bedankt, ik zal zo wel even in dat topic reageren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |