Maar da's gewoon Devo zelf die er achter zitten hoor:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:17 schreef Z het volgende:
Dit is toch ook belachelijk! Na Abba Teens nu DEV2.0
[afbeelding]
http://disney.go.com/disneyrecords/Song-Albums/devo20/
Cool iemand die Mr. Show kent. Het is echt zwaar onbekend hier in Europa, maar bij vlagen echt briljant ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef Grobbel het volgende:
Even geheel off-topic, maar coole avatar, Jelle!Ook door het Arrested Development-virus getroffen?
En David Cross is een geweldig acteur, ben al een groot liefhebber van zijn werk sinds zijn Mr. Show tijd.
Dan nog.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar da's gewoon Devo zelf die er achter zitten hoor:
http://www.billboard.com/(...)ontent_id=1001738251
vind het wel bij Devo passen eerlijk gezegd.quote:
Daar heb je wel gelijk in maar het nummer wat je hoort als je naar de site gaat is me toch net ietwat te...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
vind het wel bij Devo passen eerlijk gezegd.
en terwijl ik dit type begint Opium Jukebox - Whip it te spelen
Met een enorme afstand het beste album van de White Stripes, goede aankoop dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist White Blood Cells van de White Stripes gekocht. Op aandringen van meerdere mensen dus ik ben benieuwd
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef JelleS het volgende:
[..]
Met een enorme afstand het beste album van de White Stripes, goede aankoop dus.
Ach die zijn ook wat overdreven naar mijn bescheiden mening. Het is best een goede CD, divers in stijl en juist dat zal voor velen weer een minpunt zijn, denk ik tenminste.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat negatieve reacties op de nieuwe cd.
Yup. Als je je gaat verdiepen zul je er achter komen dat de Stijl en WBC met afstand de beste albums zijn van de WS.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb hem nu één keer gehoord en ik ben er wel over te spreken. Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in hun cd's en dan eens kijken welke ik het beste vind. Ik hoorde al wat negatieve reacties op de nieuwe cd.
Ik zag trouwens dat één van hun cd's de Stijl heet, grappig
Pas één keer gehoord, staat me niet direct iets van bij. Zal het nog eens beluisteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:04 schreef Z het volgende:
Wat vind je van Au Revoir Simone? Jongen bij de Get was daar nogal ondersteboven van.
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup. Als je je gaat verdiepen zul je er achter komen dat de Stijl en WBC met afstand de beste albums zijn van de WS.
Het is een kunststroming:quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?
De precieze reden weet ik niet, zullen ze wel hip hebben gevonden. Want sinds Sonic Youth's SYR2 is Nederlands volgens mij erg hip.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze trouwens een Nederlandse naam voor die cd? Ze zijn toch Amerikaans of heb ik iets gemist?
Aaah, volgens mij ook wel eens over gelezen inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is een kunststroming:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Stijl
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is een kunststroming:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Stijl
Zoals gezegd, deze is leuker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.
Het is gewoon een term die het Nederlands ontstegen is. Net zoals apartheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat het een kunststroming is wist ik wel, vond het alleen apart dat een Amerikaanse band een Nederlandse naam kiest.
Het grote Belle & Sebastian topic (deel 2)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef de_man_in_beige het volgende:
De nieuwe Belle & Sebastian staat op de luisterpaal.
Ik ben niet echt een grote B&S-fan, maar het was al weer zo lang geleden dat ik hier nog eens gepost had.
Ik stop er ook mee. Misschien morgen nog wat openen. De Indie nerds nemen het forum over!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Grobbel het volgende:
Prima werk aan het topic-openingsfront, Daisy.Ik ga nu slapen, moet morgen er eigenlijk al om 6 uur uit.
Maar voel je vrij om rustig door te gaan.
quote:plus van de week ook nog tickets voor Motorpsycho in Paradiso binnengehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |