Klinkt niet verkeerd....zal ze een checkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef MaJo het volgende:
De stem van de zanger lijkt op de zanger van The Clash. Ik kan de muziek niet echt vergelijken met andere bandjes, in ieder geval indie met veel humor![]()
Brakes bestaat uit leden van British Sea Power, Electric Soft Parade en The Tenderfoot. Dan heb je gelijk ook wat referenties.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:03 schreef cafca het volgende:
Ik ken wel Turin Brakes, maar da's wat anders....
Waar lijkt het zo'n beetje op?
Eamon Hamilton is ook zanger van Brakes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef cafca het volgende:
Ah. British Sea Power ken ik dan wel weer.
"Cheney stop being such a dick"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In het voorprogramma van The Editors gezien. Moest een beetje denken aan the Pixies... dat nummer over Cheney is trouwens werelds!
Heb ik ook. Brakes is het net niet voor mij. In tegenstelling tot BSP iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef savelkoul het volgende:
British Sea Power vind ik helemaal geweldig. Brakes echter... Ik kan er helemaal niks mee, sorry
Wat liev van zequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef JeroenV het volgende:
Majo, speciaal voor jou is de nieuwe cd bij Luisterpaal te beluisteren
Ik dacht eerst aan een andere band bij de naam, ik vind maar een paar nummers echt leuk van die nieuwe cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |