125 pond? Au.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:59 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Best gaaf, tot dat je de prijzen ziet![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef pfaf het volgende:
Neem je een paar obscure Tiroller-indie LP's mee?
Waar zie je het met dubbel s staan dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef MadScientist het volgende:
thom yorke
anyway het is wel nasaal natuurlijk niet nassaal
Radiohead valt niet onder indie dacht ik. Verder vind ik Sunset Tree van de MG echt extreem goed, dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef MadScientist het volgende:
thom yorke
anyway het is wel nasaal natuurlijk niet nassaal
Valt op zich best mee gezien het feit dat je voor 125 pond in een chalet zit. Voor Reading of Leeds betaal je hetzelfde maar dan mag je lekker gaan kamperen. En voor een gewoon concert betaal ik ook al gauw 15 tot 20 pond dus zo duur is het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Je hebt gelijk, wat een prijzen ...
Nu pas? Geweldig!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef Z het volgende:
De 3voor12 luisterpaal heeft nu ook The Wrens - The Meadowlands. Dat is een plaat uit 2003, maar dat doet er niet toe, het is echt een enorm goede plaat, ken je 'm nog niet, gaat dat beluisteren!
PF recensie
Krijg meteen zin om Sebadoh te gaan luisteren. Licence of confuse heeft toch wel 1 van de hipste openingen ooit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:19 schreef IndieYuppie het volgende:
Ik hoop nog veel van jullie te leren, en vice versa misschien wel!
ps. mijn last.fm profiel: http://www.last.fm/user/jasperdeman/
dat hebben jullie toch zeker ook wel?!
Even geheel off-topic, maar coole avatar, Jelle!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef JelleS het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om Sebadoh te gaan luisteren. Licence of confuse heeft toch wel 1 van de hipste openingen ooit.
http://www.last.fm/user/JelleSchot/
Ik zag vandaag op kindamuzik notabene nog een recensie van I Am The Fun Blame Monster van Menomena!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nu pas? Geweldig!
Hopelijk is dat tevens een goed teken over een eventuele Europese tour van The Wrens, wil ze toch wel eens een keer live zien.
Ja tis echt geweldig, in tijden niet zo hard bij een comedy serie gelachen. Na tentamens aan seizoen 2 beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Even geheel off-topic, maar coole avatar, Jelle!Ook door het Arrested Development-virus getroffen?
En David Cross is een geweldig acteur, ben al een groot liefhebber van zijn werk sinds zijn Mr. Show tijd.
Jammer dat Fox de show heeft gecancelled, maar goede kans dat ie door Showtime wordt opgepikt.![]()
quote:Tobias: As you may or may not know, Lindsay and I have hit a bit of a rough patch.
Michael: Really? When did that start?
Tobias: Well, I don't want to blame it all on 9/11, but it certainly didn't help.
Tegenwoordig heb je ook van die rare websites waar je cd's kan kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef -Dries- het volgende:
Hey Jelle, ik kon hier in de stad nergens de eerste van Patrick Wolf vinden man, kan ik em van jou lenen? :s
Maar da's gewoon Devo zelf die er achter zitten hoor:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:17 schreef Z het volgende:
Dit is toch ook belachelijk! Na Abba Teens nu DEV2.0
[afbeelding]
http://disney.go.com/disneyrecords/Song-Albums/devo20/
Cool iemand die Mr. Show kent. Het is echt zwaar onbekend hier in Europa, maar bij vlagen echt briljant ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef Grobbel het volgende:
Even geheel off-topic, maar coole avatar, Jelle!Ook door het Arrested Development-virus getroffen?
En David Cross is een geweldig acteur, ben al een groot liefhebber van zijn werk sinds zijn Mr. Show tijd.
Dan nog.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar da's gewoon Devo zelf die er achter zitten hoor:
http://www.billboard.com/(...)ontent_id=1001738251
vind het wel bij Devo passen eerlijk gezegd.quote:
Daar heb je wel gelijk in maar het nummer wat je hoort als je naar de site gaat is me toch net ietwat te...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
vind het wel bij Devo passen eerlijk gezegd.
en terwijl ik dit type begint Opium Jukebox - Whip it te spelen
Met een enorme afstand het beste album van de White Stripes, goede aankoop dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef MaJo het volgende:
Heb zojuist White Blood Cells van de White Stripes gekocht. Op aandringen van meerdere mensen dus ik ben benieuwd
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef JelleS het volgende:
[..]
Met een enorme afstand het beste album van de White Stripes, goede aankoop dus.
Ach die zijn ook wat overdreven naar mijn bescheiden mening. Het is best een goede CD, divers in stijl en juist dat zal voor velen weer een minpunt zijn, denk ik tenminste.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat negatieve reacties op de nieuwe cd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |