Discografie:quote:Revealing a sharp songwriting instinct and unfolding a distinct indie rock influence, the Secret Machines unveil singular scenarios and refined tunes within the alternative pop/rock scene. Drummer Benjamin Curtis, Josh Garza, and Brandon Curtis (vocals, bass) formed the Secret Machines in the midst of summer of 2000, in Dallas, TX. The trio swiftly managed to create its own sounding marks, mostly due to a common musical and band experience. Before forming the Machines, the Curtis brothers played with the punk rock squad UFOFU; in addition, Brandon's also a regular headliner of the Dallas underground music scene, namely through his active participation in projects such as Captain Audio alongside Garza. After several months of rehearsals and recording sessions in Chicago with engineer Brian Deck, the Machines offered their debut disc, the EP September 000, in March of 2002. After touring throughout much of 2002, the band returned to their adopted hometown of New York City and began recording the debut full-length for Reprise with producer Jeff Blenkinsopp. The album Now Here is Nowhere was released in May of 2004.
Je hebt ze live gezien, Daisy?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Op zich is het wel verfrissend dat The Secret Machines de mosterd nu eens ergens anders vandaan halen dat alle andere huidige hippe bandjes. Desondanks slaat bij mij halverwege de verveling enigszins toe, zowel op plaat als bij hun toch vaak geroemde live-optredens.
Dat is een EP die vogens mij in veel kleinere oplage verspreid is als Now here is nowhere.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Trouwens altijd gedacht dat Now here is nowhere hun debuut was. Hoe is die eerste plaat eigenlijk?
Vanaf vandaag officieel te verkrijgen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef DaisyDuke het volgende:
De nieuwe plaat, Ten Silver Drops, heb ik al weer voortijdig zien rondslingeren. Binnenkort maar eens luisteren.
The sectret machines en foo fightersquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef Klingon het volgende:
Gezien in het voorprogramma van de Foo Fighters. Je moet er wel voor in de stemming zijn, anders val je zo in slaap. Als ik me goed voeldan ga ik ze op Rock Am Ring nog wel een keer bekijken.
Drummer van de Foo Fighters kwam voor het voorprogramma op het podium om te vertellen dat hij een grote fan was van de Secret Machinesquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
The sectret machines en foo fighters![]()
Wat een combinatie![]()
Veel grote muzikanten zijn fan van the Secret Machines.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Klingon het volgende:
[..]
Drummer van de Foo Fighters kwam voor het voorprogramma op het podium om te vertellen dat hij een grote fan was van de Secret Machines
o, zal ik straks eens doen danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:46 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is hij op de site ook te beluisteren.
Ik vind hem erg lekker klinken
Stonden die op Metropolis?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef wlsandman het volgende:
Vorig jaar op metropolis gezien. Nog nooit wat van ze gehoord toen maar het klinkte zeker niet slecht![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, ze stonden vorig jaar op Metropolis.
Ja, of niet. Er zijn natuurlijk meerdere podia. Ik heb ze toen wel gezien en vond er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, meer zo van "hey dan heb ik ze live gezien"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |