Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Denk dat het weinig nut heeft netzoals andere tribulus producten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef k_het_reuzenkind het volgende:
Wat is jullie ervaring met Tribosten?
Ik ga ook vast niet sprinten, maar als ik nog 20 minuten rustig ga lopen verbrand ik toch nog wat extra vetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
In een rustig tempo gene probleem nee.
Laatste keer bij de AH, maar ze hebben 't ook bij de Kruidvat e.d. geloof ik...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus haal weer een nieuwe busWaar haal je die shit trouwens?
precies zo ben ik jaren bezig geweest, altijd maar eten eten eten, en dan voor de zomer ineens weer afvallen. ja zo schiet het natuurlijk niet op he (ach ja aldoende leert men). ik zit nu op 10% en zo kun je massa gainen en toch droog genoeg blijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef LedZep het volgende:
En nog een TVP dan maar. Droogtrainen doe ik in principe niet, ben al droog genoeg (zo'n 12% schat ik) en dat is genoeg voor mij. Ga geen moeite doen om die laatste procentjes eraf te halen om die buikspieren nou net een klein beetje meer te laten zien met het gevaar spier- en krachtverlies te krijgen.
d03 jUh b3St, TrAiN aLL33n jUh bUiK, g33N b3n3N, dAn m44k jUh dE blItz oP uT sTr4nD!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik hoop mijn sixpack ook voor de zomer te hebben.... binnen 6 maand moet je toch heel wat voor elkaar kunnen krijgen.![]()
Breezah vertaling:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef belikewater het volgende:
[..]
d03 jUh b3St, TrAiN aLL33n jUh bUiK, g33N b3n3N, dAn m44k jUh dE blItz oP uT sTr4nD!!!
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
wat is die GABA? ik had er nog nooit van gehoord, ik heb er iets over gelezen nu maar er zijn me toch een paar dingen onduidelijk:
- wat zijn de neveneffecten?
- van wat is het gemaakt?
- moet je er een kuur voor starten of kan het ook af en toe?
- is het illegaal?
![]()
- google?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
wat is die GABA? ik had er nog nooit van gehoord, ik heb er iets over gelezen nu maar er zijn me toch een paar dingen onduidelijk:
- wat zijn de neveneffecten?
- van wat is het gemaakt?
- moet je er een kuur voor starten of kan het ook af en toe?
- is het illegaal?
![]()
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:21 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vergeet niet 4x in de week je borst en biceps te trainen
Gelukkig. Ik dacht al.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zolang je maar creatine blijft slikken is er niks mis mee.
Wat kost dat? Ik eet het dan zegmaar 3x per dag...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef dnzl het volgende:
Die Knorr Tepanyaki is wel goed te doen.
Nope.....zoals je zegt f*cking duur in vergelijking met wat het opleverdquote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef Sloper het volgende:
Btw hier ook mensen die van die protein bars eten? In de sportschool zie ik er wel eens gasten mee lopen, maar die dingen zijn f*cking duur, en zoveel zit er volgens mij nou ook weer niet in....
bedoel je die rechthoekige bakjes van de ah? die heb je ook bij de c1000 en edah volgend mij. aldi kwark is idd oke.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Damn ik kan niet meer de goede kwark bij de AH vinden (die met 11 gram eiwit) heb nu wel een andere gevonden, maar die smaak bevalt me totaal niet. Is dat spul van de aldi nog een beetje makkelijk weg te slikken?
Zoooo!!!!! Dat lucht opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef LedZep het volgende:
Flikker al die rotzooi het raam uit of geef het aan de lokale zwerversvereniging. Kan je gelijk even langs de supermarkt om gezond voedsel in te slaan.
Vond het zoveel eiwit voor kaasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:53 schreef LedZep het volgende:
Natuurlijk heb je er wat aan. Persoonlijk vind ik die light kaas niet echt smakelijk, maar er zit veel eiwit in en ik zou het zeker eten.
In kaas zit ook gruwelijk veel eiwit, jammer genoeg ook veel slechte vetten, maar dat valt bij de light versies dan wel weer mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
Vond het zoveel eiwit voor kaas.
Ik gebruik zelf ipv boter een lekkere grove mosterd wordt het al weer iets smakelijker.
Bij de Super de Boer nu in de aanbieding
Frico Slankie plakken
2 pakjes à 150 gram
van 3.74/4.78 voor 2.- 2 stuks
Mosterd bevat wel veel zout, dus pas daar ook mee op.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
Vond het zoveel eiwit voor kaas.
Ik gebruik zelf ipv boter een lekkere grove mosterd wordt het al weer iets smakelijker.
Bij de Super de Boer nu in de aanbieding
Frico Slankie plakken
2 pakjes à 150 gram
van 3.74/4.78 voor 2.- 2 stuks
Voor elke spiergroep natuurlijk 2 oefeningen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef Tommy__ het volgende:
hej Mr J,
in je trainingsschema zag ik het volgende staan:
Kuiten/Onderarm : 2 oefeningen, 3 setjes, 12 reps![]()
bedoelje daarmee 2 oefeningen voor kuiten en onderarmen, of 2 oefeningen voor kuiten en 2 oefeningen voor onderarmen?
ik zoek namelijk meer oefeningen voor m'n kuiten, maarja er valt niet veel te doen
als het goed is train je daar ook stabilisatiespieren mee ofzo, omdat je je evenwicht moet bewaren op die bal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:50 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik moet even patsen hoor. ik ging net borst trainen en ik had voor het eerst 120 kg met schuindrukken op de smithmachine met me armen zo breed als de stang was8 keer.
vraagje trouwens, ik heb vandaag voor het eerst dumbell flyes gedaan op zon grote opblaasbal. heeft zoiets nog wat nut?
zoals ik al eerder uitlegde over het plankje.. dit hangt allemaal af van de lenigheid in je onderrug en enkels... ik doe wel eens fullsquats, maar ik ben dan ook klein en soepelquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef LedZep het volgende:
Vraagje: hoe zit het nou eigenlijk met (full) squats? De een zegt: knieën niet verder dan de tenen, de ander zegt: maakt niets uit. Wanneer ik ze niet - nauwelijks naar voren breng merk ik dat ik veel lastiger laag kan komen en mijn rug meer richting horizontaal moet brengen, maar of het nou slecht is of niet is me nog onduidelijk.
Gewone witte rijst is geslepen, dus het voedzame vliesje is eraf gehaald. Zilvervliesrijst is nog helemaal intact met alle voedzame bestandsdelen erin. Witte rijst staat op het zelfde niveau als witbrood, terwijl zilvervliesrijst op het zelfde niveau staat als volkorenbrood. Dus zilvervliesrijst is vele malen gezonder dan witte rijst. Simpel gezegd bevat witte rijst alleen maar loze calorieen en voegt het verder niks waardevols toe aan je lichaam.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:17 schreef Tommy__ het volgende:
J,
wat is het verschil tussen zilvervliesrijst en gewone rijst?![]()
Ja, je lichaam neemt whey in water sneller op dan whey in melk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Tommy__ het volgende:
en die whey en proteine die je na de training neemt, doe je die in water??
Gadverdammequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Je kan het ook in een vruchtensapje mixen, dan heb je gelijk wat extra koolhydraten binnen.![]()
Over smaak valt te twisten, ik heb hier een bus whey met vanilla smaak en dit smaakt prima in een glas sinaasappelsap.quote:
hangt ervan af of je aan het cutten (met water) of aant bulken bent (met melk) en ook aan je lichaamstypequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:20 schreef Tommy__ het volgende:
en die whey en proteine die je na de training neemt, doe je die in water?? er staat namelijk niets bij van melk ofzo
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
Ja, je lichaam neemt whey in water sneller op dan whey in melk.
Whey in melk kun je beter 's ochtends of 's avonds nemen als je lichaam niet direct een shot eiwit nodig heeft zoals tijdens de catabole fase na een training.
dat zeg ik ook altijd tege mensen over kwark, vreet nu ook 2 bakken kwark per dag...naturel zonder iets erin te gooien...het wentquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef MyImmortal het volgende:
ik doe het altijd in water eigenlijk, het went na een tijdje wel, de smaak
Idd...en een half uur later stink je uit je bek...abnormaalquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef theking16v het volgende:
jep me too, eerst heel veel zoetstof erin, dan wat minder, en nu helemaal zonder! wel stoer als andere mensen zitten te kijken met GROTE ogen
volgens mij moet je jezelf gewoon een andere houding aannemen, hoe moeilijk dat ook is. ik had vroeger heel erg veel last van astma (daarom ben ik ook begonnen met krachtsport) en als ik in ademde ging mijn borst naar binnen. dat moest ik om zien te draaien, dat was pas een drama. als je jezelf blijft corrigeren wil het vanzelf.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje, ik ben rond de 2 meter lang en loop eeen 'teveel' met de schouders naar voren, waardoor me borst dus ook niet goed uitkomt. Nu wil ik me schouders/rug achterkant goed en beter gaan trainen, zodat het allemaal weer een beetje recht komt te staan. Welke oefening kan ik hiervoor het beste pakken bij rug en schouders. Het gaat er dus vooral om dat mijn schouders weer meer naar achter (sterker) komen te staan.
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef LedZep het volgende:
Nogmaals mijn vraag: is het werkelijk slecht voor de knieën om ze bij de squat verder dan de tenen naar voren te bewegen?
Klopt, maarja ik weet zelf ook niet wat de perfecte houding is...is dat extreem me schouders naar chter trekken/ of middelmatigquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
volgens mij moet je jezelf gewoon een andere houding aannemen, hoe moeilijk dat ook is. ik had vroeger heel erg veel last van astma (daarom ben ik ook begonnen met krachtsport) en als ik in ademde ging mijn borst naar binnen. dat moest ik om zien te draaien, dat was pas een drama. als je jezelf blijft corrigeren wil het vanzelf.
dat ja..quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef MyImmortal het volgende:
ik heb het zelfde probleem als jou, ik hang ook met mijn schouders naar voren, maar als ik probeer recht te trekken dan lijkt het zo overdreven hoe ik sta.
Valt me op dat in filmpjes van pro's opvallend vaak de smith te zien is (squat / military press). Kan me niet voorstellen dat dat ook maar 1 voordeel heeft (behalve als je een knie verneukt hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat is dan nog netjes, ik heb 3 jaar geleden al 1 knie verneukt. squaten zonder smithmachine doe ik dan ook niet meerook al is het de uber oefening der uber oefeningen.
Idd, en bij los squatten heb je niet echt te mogelijkheid om je benen ver naar voren te zetten. (Ik kukel iig dan naar achteren als ik naar beneden ga)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
valt mee hoor, ik zet me benen heel erg ver naar voren, ruggetje recht, niks aan de hand.
Maar maar maar maar...dan vinden mijn breezah vrienden me niet meer stoerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Gewoon je trots aan de kant zetten en wat lager in gewicht gaan
Op een goede dag 140 kgquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:26 schreef Tjorde het volgende:
Met hoeveel kilo squatten jullie ongeveer?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef LedZep het volgende:
Ontvangen, nog niet gelezen, ga er zometeen eens in kijken. En helemaal legaal eerlijk gekregen per email ja
.
de enige sterkste man met een goed postuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Del_Toro het volgende:
te vinden via limewire
btw check this out
http://forum.athletes.com/fitshow/week27/week27lg.html
mariuz die >350 squat geiiiiil
tof, waren wel vette lui zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=53779
Voor de sterkste mannen ter wereld (545 kilo squat...LIGHTWEIGHT BABY)
Kijk legg press even en let erop hoe hij telt...hij zit bij 5 en hij zegt 7...foutje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Del_Toro het volgende:
te vinden via limewire
btw check this out
http://forum.athletes.com/fitshow/week27/week27lg.html
mariuz die >350 squat geiiiiil
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zijn hier ook mensen bekend met bewezen legale supplementen om de vetverbranding te ondersteunen, zodat het allemaal een beetje sneller gaat. Ze schijnen namelijk wel te bestaan, van die middeltjes die icm sporten je sneller vet laten verbranden.
Is in wezen wel het beste advies ja. Maar pas op met spierverlies (dus veel eiwitten vreten)quote:Op zondag 29 januari 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.
De lente komt er weer aan, het is nu nog fris, maar ik wil ook 2/3 in de week rond 06:00 ff 30 minuten gaan lopen en dan douchen en naar werk. Kijken wat het effect is. Wil niet al teveel vet kwijt raken zit nu op de 98 kilo bij 2.00m.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is in wezen wel het beste advies ja. Maar pas op met spierverlies (dus veel eiwitten vreten)
Ik word soms een beetje moe van het advies "ga bewegen", ik beweeg al en ik vind dat ik al genoeg beweeg! Ik vraag alleen advies om het proces een beetje te versnellen, is dat nou zo'n probleem?!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga bewegen...... gaat een stuk sneller i.p.v. die troep te slikken en slik anders een paar ephedra pillen.
Het probleem zit hem in dat jij nog totaal niets af weet van fitness/BB enz.. No problemo, maar neem dan ook adviezen aan van andere en ga niet meteen grijpen naar supps en dergelijke.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van het advies "ga bewegen", ik beweeg al en ik vind dat ik al genoeg beweeg! Ik vraag alleen advies om het proces een beetje te versnellen, is dat nou zo'n probleem?!
Laat ik het zo stellen, ik lees veel dingen dat groene thee, cla, carnitine, chitosan, etc. de vetbranding ondersteunen, bovendien zijn dit allemaal veilige supplementen, maar of ze echt werken weet ik niet. Als we over dit soort supplementen praten dan zie ik totaal geen bezwaar om dat te proberen als ondersteuning. Ik verwacht geen wonderpil en illegale supplementen hoeft ik niet (ook geen ephedra). Whey, aminozuren en creatine zijn ook gewoon geaccepteerde ondersteunende supplementen, ik wil alleen weten welke er nog meer zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het probleem zit hem in dat jij nog totaal niets af weet van fitness/BB enz.. No problemo, maar neem dan ook adviezen aan van andere en ga niet meteen grijpen naar supps en dergelijke.
als je wilt verbranden zou ik de volgende dingen doen:quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zijn hier ook mensen bekend met bewezen legale supplementen om de vetverbranding te ondersteunen, zodat het allemaal een beetje sneller gaat. Ze schijnen namelijk wel te bestaan, van die middeltjes die icm sporten je sneller vet laten verbranden.
die rechthoekige bakjes van mij bevatten 9,5 gram eiwitten. heb je al kwark gevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:13 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Niet gezien, alleen die met maar 7,5 gram eiwitten.
Ik heb ze gevondenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
die rechthoekige bakjes van mij bevatten 9,5 gram eiwitten. heb je al kwark gevonden?
Ga gewoon na je training in een rustig tempo lopen op de loopband, dan ben je direct vet aan het verbranden ipv. koolhydraten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb ff een vraagje over cardio.
Ik wil dus wat overbodig buikvet weg hebben, ik heb een vetpercentage van ongeveer 15%, weeg 77 kg en heb een BMI van 23. Alleen het punt is dat het meeste van die vet op me buik zit. Bij een sportmedische keuring was mijn conditie beter dan de gemiddelde Nederlander en mijn rusthartslag vlak na het wakker worden is ongeveer 60.
Nu ben ik dus 3x in de week cardio aan het doen, 45 minuten fietsen met een hartslag van 140 ofzo. Alleen het punt is dat ik erg hard moet fietsen om constant op die 140 te blijven, met als gevolg dat ik regelmatig dagenlang vermoeide benen heb. En het trainen van me benen met gewichten maakt het er ook niet beter op. Wat kan ik aan die vermoeide benen doen?
Als allereerste doel heb ik om me buikvet kwijt te raken, me tweede doel is een sixpackje en me derde doel is om in z'n geheel wat gespierder te worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef LedZep het volgende:
Ligt eraan wat je doel is.
Dit is echt zo'n "totaal"schema, dus én kracht én uithoudingsvermogen én droogtrainen. Kan best, zolang je je maar niet overtraint (maar dat merk je zelf wel)
Ik ben ff aan het googlen op overtraining en das niet echt positief wat ik lees, dat je soms weken tot maanden rust nodig hebt daarna.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef LedZep het volgende:
Kan prima. Je zult ook genoeg vet verliezen op deze manier volgens mij.
3x45 minuten fietsenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:17 schreef ivosnivo het volgende:
ik vind alles 1 keer in de week meer dan genoeg. en zelfs dat lukt me heel soms niet eens. ik vraag me af hoeveel uur per week je dan wel niet aan het sporten bent. ik probeer nu 4 keer een uurtje te gaan.
Die zijn illegaal en dus niet via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Sander170 het volgende:
Weet iemand waar je Anabolen Sterioden kunt halen/verkrijgen ???
En is dat nou legaal of illegaal ???
Ik ben best wel een kenner op dat gebied, en ben aardig gespierd, maar ikzelf ben eenmaal een beetje extreem.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Die zijn illegaal en dus niet via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen.
Je komt niet over als iemand die weet waar hij mee bezig is, dus ga er ook niet naar op zoek want je komt 100% zeker terecht bij zgn. scammers. Mensen die jouw geld nemen en er geen roids voor teruggeven maar god weet wat voor troep.
Focus je lekker op training en voeding.
Dit komt omdat ik veel van al het legale afweet en niet van het illegale gebied, tuurlijk wel een beetje maar hoe moet ik nou weten waar die verkopers rond banjeren ???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef Sloper het volgende:
Als je niet weet waar je ze kan krijgen en/of ze illegaal zijn ben je geen kenner dunkt mij![]()
Hartsikke bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef Sloper het volgende:
Ik ben zelf ook absoluut geen kenner op het gebied van AAS. Maar ik denk dat je niet eerder serieus wordt genomen dan wanneer je met een fatsoenlijk trainingsprogramma en voedingsschema op de proppen komt. Misschien dat Mr. J je wilt helpen, die weet volgens mij wel het 1 en ander op het gebied van AAS![]()
Wat zijn je stats?
ben je uberhaupt al begonnen met trainen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben: 1,76 m
Ik weeg: 62 kg
Wat je met je laatste zin bedoelt begrijp ik helaas niet !
Boemboe uit de supermarkt, ff sooi nasi groenten erbij en je hebt heerlijk nasi.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:02 schreef Sloper het volgende:
Niemand nog een lekker receptje voor kip met rijst?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
ga anders voor de verandering is trainen in een sportschool, daar wordt het mij vaak genoeg gevraagd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Dat is herkenbaar. Ben me ook eerst aan het toeleggen op de leg press. Wanneer ik daar een bepaald doel heb gehaald (2x eigen lichaamsgewicht kunnen drukken + 20 kg), dan ga ik aan het squaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:55 schreef BertV het volgende:
Kan ik squaten tijdelijk overslaan tot ik genoeg kracht heb opgebouwd met de "leg press" of mis je training van bepaalde spiergroepen?
Ik voel me namelijk een "revaliderende rolstoelgebruiker" als ik met 50kg squat. Met minder gewicht gaat het wat beter maar ik kan het gewiebel zelf niet aanzien.
STIFF LEGGED DEATHLIFT google maar ff.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
Stiffed press? Ik ken veel oefeningen, deze niet. Als je er zes dagen spierpijn van krijgt, ben ik benieuwd welke oefening het is![]()
Kun je wat uitleggen?
dat gewicht zegt inderdaad helemaal niks. ik squad helemaal niet meer omdat 1 knie van mij niet zo best meer is. je kunt toch gewoon leg press machine blijven doen en daarna wat lichtere (wat maakt dat gewicht in godsnaam uit dude) squats maken. je moet gewoon leren je evenwicht te bewaren enzo. toen ik jaren geleden voor het eerst ging bankdrukken gebruikte ik de lichtste stang (10 kg) zonder gewicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef BertV het volgende:
Met die leg press maak ik setjes van 180kg, (2x lichaamsgewicht + 30kg)
Maar die kg aanduiding lijkt mij weinig te zeggen zolang het niet om losse gewichten + halters gaat?
Het is maar net in welke hoek je zit/ligt en hoeveel katrollen er gebruikt worden.
(leg press voelt trouwens veel beter dan squaten, net als een chinup beter voelt dan een pullup)
Cardio na je krachttraining in een rustig tempo voor 30 minuten. Zal je denk ik niet snel last meer van vermoeidheid hebben. Zou me al helemaal niet druk maken om overtraining, daar zit je echt niet snel op hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mr.J heb je nog tips voor mij naar aanleiding van mijn bovenstaande verhaaltjes.
Ga eerst maar eens echt trainen en goed eten voordat je met AAS bezig wilt gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens echt trainen en goed eten voordat je met AAS bezig wilt gaan.
ik ook liever niet tot mijn kin, ik doe het ook altijd zo zeg maar en het werktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:21 schreef BertV het volgende:
Ik laat mijn knieen zeker niet tot m'n kin komen.
Beetje lastig om uit te leggen hoever. Beetje zoals:
Vandaag voel ik m'n onderstel op iedere plek dus dat lijkt me in orde.
Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:12 schreef El-Rico het volgende:
[..]
ben je uberhaupt al begonnen met trainen?![]()
Hoe durf je er uberhaupt aan anabolen te denken??
Ga eerst ff paar jaar trainen dat je tenminste weet waar je over praat..![]()
Zeker in een donker steegje achter de sportschoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ga anders voor de verandering is trainen in een sportschool, daar wordt het mij vaak genoeg gevraagd.
my god ik sla voortaan die stiff legged deathlift maar over voor me hams. die zittende is echt gruwelijk eerst 3 keer met 2 benen tegelijk en dan 3 keer met 1 been. ik heb nu al 6 dagen spierpijn.
Ga ff een ander topic vervuilen man.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoor![]()
Kijk maar eens naar Jean Claude van Damme !!!
Trouwens ik weet zeer zeker waar ik over praat, ik wil anabolen![]()
Zeur toch eens niet zo johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga ff een ander topic vervuilen man.....
sorry maar ik heb ook het idee dat je niet al te serieus bent. je hoeft idd geen 100kg te wegen om sterk te zijn, maar toch, verdiep je eerst wat in training,voeding en rust voordat je aan anabolen begint zegquote:
Ik ben harstikke serieus anders zou ik er niet aan willen beginnen !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:59 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
sorry maar ik heb ook het idee dat je niet al te serieus bent. je hoeft idd geen 100kg te wegen om sterk te zijn, maar toch, verdiep je eerst wat in training,voeding en rust voordat je aan anabolen begint zeg![]()
Je traint elke dag, maar niet in het weekend....dat is niet elke dag tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben harstikke serieus anders zou ik er niet aan willen beginnen !
Ook 70 kg is prima voor een bodybuilder hoor !
Ik train elke dag, of is dat ook al niet genoeg![]()
Ik rust zat, daar is het weekend voor![]()
Jean Claude van Damme is geen ecto van 62 kgquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een bodybuilder te zijn hoef je niet rond de 100 kg te wegen hoor![]()
Kijk maar eens naar Jean Claude van Damme !!!
Trouwens ik weet zeer zeker waar ik over praat, ik wil anabolen![]()
Wat dan welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Jean Claude van Damme is geen ecto van 62 kg![]()
Ik ben wel een bodybuilder !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je traint elke dag, maar niet in het weekend....dat is niet elke dag toch![]()
Ga je eens inlezen man....je zet jezelf zo voor schut hier...
+ je bent geen bodybuilder...
ZIt je ons nu voor de gek te houden, jij vlegel!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben wel een bodybuilder !
Ook in het weekend train ik
Zo, en wat doe je zoal in die trainingen? Post je schema eens!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben wel een bodybuilder !
Ook in het weekend train ik
Nou wat dacht je van opdrukken, optrekken met ingebouwde ijzerenstang in me kamer, buikspier oefeningen voor die bekende sixpack, met gewichten trainen, hardrennen/joggen, wielrennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zo, en wat doe je zoal in die trainingen? Post je schema eens!![]()
Nee, dat laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ZIt je ons nu voor de gek te houden, jij vlegel!!
Hou toch op heyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ga terug naar ONZ..
en verneuk een serieus topic niet a.u.b.
Zie jij eruit als Arnold Swarzenegger ???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ga terug naar ONZ..
en verneuk een serieus topic niet a.u.b.
www.watziterin.nl geeft veel informatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Afgezien van de Eetmeter wat ik nu gebruik, heeft iemand nog andere tips waar je kan zien hoeveel kCal, eiwit, KH, vet, etc. in voeding zit?
Ik las Zwartenegerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zie jij eruit als Arnold Swarzenegger ???
Cool ze hebben ook een programmaatje, thx!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
www.watziterin.nl geeft veel informatie.
Ik wil niks over squat weten, maar ik wil anabolen !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef LedZep het volgende:
Tja als je hier om anabolen komt vragen terwijl je niet eens weet wat een squat is kan je natuurlijk geen serieuze reacties verwachten
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef Sander170 het volgende:
Ik wist wel wat een squat was !!!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:35 schreef Sloper het volgende:
Met stats (statistieken) bedoel ik wat info over jezelf.
Lengte/Gewicht/BF %
evt hoeveel je bencht en squat enzo...
Zomaar ff wat linkjes:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Trainingspartner heeft vorige week te horen gekregen dat hij diabetes heeft (suikerziekte).
Klopt het dat je dan (even) niet meer mag trainen?
dan weet je dus niet wat benchen is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zei zin en niet squat![]()
Jawel is ook een halter, wel lezen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dan weet je dus niet wat benchen is.![]()
Wat begrijp je dan precies niet aan die laatste zin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel is ook een halter, wel lezen he![]()
quote:Met stats (statistieken) bedoel ik wat info over jezelf.
Lengte/Gewicht/BF %
evt hoeveel je bencht en squat enzo...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel is ook een halter, wel lezen he![]()
Wat hij ermee bedoeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat begrijp je dan precies niet aan die laatste zin?
[..]
![]()
Sorry jij bent mij te vaag en te zweverig........quote:
Ik wil alleen anabolen meer niet okeyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sorry jij bent mij te vaag en te zweverig........![]()
Ten eerste is het illegaal, zodoende mag het dus niet worden aangeboden en/of verkocht worden op Fok!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef Sander170 het volgende:
Maar waarom zou ik geen anabolen van jullie mogen, dat snap ik niet helemaal![]()
Ik blijf en ik krijg ze hoe dan ook jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef LedZep het volgende:
1. We hebben we niet.
2. Je krijgt ze niet.
3. Ga nu weg a.u.b.
HIj is niet gratis trouwens, ze hebben wel een gratis programma, maar die is niet zo uitgebreid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef LedZep het volgende:
Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik ben ook nog maar sinds kort bezig met het "uitrekenen" van hoeveelheden etc. Kwam deze tegen en heb em gelijk maar gepost. Zal waarschijnlijk wel even downloaden en kijken of er verschillen zijn met Eetmeter wat betreft kcal / KH / eiwitten etc. Meerdere bronnen is wel zo handig
Een beetje wel, maar als je hem door hebt zit het best logisch in elkaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef LedZep het volgende:
Hm ik vind het een beetje een vaag programma..
(dat gratis ding dan)
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
Sander: Hoe oud ben je en hoelang train je?
Dus al vanaf je 13e aan de gewichten......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar door![]()
Op je 13e begonnen met BB? Of bedoel je andere sporten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar door![]()
Nee, toen ik 13 was ben heel veel begonnen met mezelf opdrukken, en optrekken met metalen stang in me kamer gemonteerd, ik ben wel heel veel zware dingen gaan tillen zoals zware zakken met voer voor dieren en meerdere aardappelzakken wezen tillen, en buikspier oefeningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:37 schreef Sloper het volgende:
[..]
Op je 13e begonnen met BB? Of bedoel je andere sporten?
Maargoed je bent nog onder de 21, en dus nog in de groei. Zowel geestelijk als lichameljin. Tot je 21e moet je dus van de AAS afblijven! Dit kan anders flinke schade aan je gezondheid brengen...
Zeg ga eens even terug naar je moeder snotneusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Sander170 het volgende:
En hoe oud ben jij dan ''Sloper'' en hoe lang train jij al ???
Ga eens effe heel snel naar bed jij, het is allang kinderbedtijd met de nadruk op jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zeg ga eens even terug naar je moeder snotneusje![]()
muscle en fitnessquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
nee, ik heb vroeger altijd de mussle % fitness gelezen, en 2 hele oude boeken. van een veteraan op de sportschool geleend.
Toch geen havermoutse pap of iets dergelijks?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Semargofni het volgende:
Voedingswaarde (kcal) en al erbij zou ook wel handig zijn...
PS: Hoe krijg je die havermout weg zeg, heb net geprobeerd een kom leeg te eten (gemengd met melk) maar ik ging zowat over mijn nek. Geprobeerd netjes op te eten maar mijn maag was het er niet helemaal mee eens. Morgen nog maar eens proberen want het schijnt wel voedzaam te zijn
.
Beginnersfoutquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:14 schreef Semargofni het volgende:
Ja havermout papdenk ik volg de instructies van het pak maar op. Maar de suggesties hierboven klinken beter, gaan we dat maar proberen
.
Vroegah, in de tijd dat de gulden van hout was, werden flessen vol met havermoutsepap verkocht. Nu zie je het nog in de winkel als pakken. Dus als kant en klare 'mengsel'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef ivosnivo het volgende:
wat is havermoutpap dan? havermout vlokken met melk?
Mijn specs:quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
hoe zwaar ben je?
hm, dat deed ik ook, vetpercentage omlaag, daarna trainen. Maar dat is een omweg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mijn specs:
- vetpercentage +/- 15%
- gewicht 77 kg
- BMI 23
- lengte 182 cm
- leeftijd 25 jaar
Mijn eerste doel is om me vetpercentage naar beneden te krijgen (buikvet enzo) en daarna pas echt spieren kweken, beginnende met een sixpackje.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
die fout heb ik in het begin ook altijd gemaakt. eerst zwaar worden en dan tot de conslusie komen dat ik weer wou droog trainen enz enz. je kunt beter een klein beetje vet houden en telkens maar door gaan. en veel minder radicaal dingen doen.
Hahahhaha BOH gekquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
dat doe je heel erg snel vriend. kennis is macht, als ik alles wat ik nu weet 8 jaar geleden al wist boh gek
Ik zal dat thuis ff narekenen, ik ben nu niet thuis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Semargofni het volgende:
Voedingswaarde (kcal) en al erbij zou ook wel handig zijn...
Arnold zul je niet worden met je 6 boterhammen op een dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Trouwens, het is niet de bedoeling dat ik het formaat van Arnold Schwarzenegger ga krijgen ofzo. Ik ga, om het in iemand anders ze woorden te zeggen, meer voor de beachboy look!![]()
dat woord... "beachboy" ..... brrrr.![]()
8 danquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:45 schreef ivosnivo het volgende:
8 boterhammen
respect!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Same...liever iets teveel vet, dan te weinig vet.
Ben nu trots met me 100 kilo...eindelijk behaald.....2 jaar geleden begonnen met 74 kilo...nu 100....
je wint al vele kilo's door gewoon regelmaat in je voedingspatroon te stoppen. Ik eet denk ik .....12 boterhammen/ 2 kwark/ 2 shake, om het even kaal te zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
respect!![]()
mijn gewicht schommelt nogal, gister was ik lichter dan normaal, vandaag zal het wel weer wat zwaarder zijn![]()
ik snap wat je bedoelt, mijn voornemen blijft dan ook nog steeds om eerder mijn nest uit te krabbelen, maarja luiheid hequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
je wint al vele kilo's door gewoon regelmaat in je voedingspatroon te stoppen. Ik eet denk ik .....12 boterhammen/ 2 kwark/ 2 shake, om het even kaal te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |