- google?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Tommy__ het volgende:
wat is die GABA? ik had er nog nooit van gehoord, ik heb er iets over gelezen nu maar er zijn me toch een paar dingen onduidelijk:
- wat zijn de neveneffecten?
- van wat is het gemaakt?
- moet je er een kuur voor starten of kan het ook af en toe?
- is het illegaal?
![]()
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:21 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vergeet niet 4x in de week je borst en biceps te trainen
Gelukkig. Ik dacht al.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zolang je maar creatine blijft slikken is er niks mis mee.
Wat kost dat? Ik eet het dan zegmaar 3x per dag...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef dnzl het volgende:
Die Knorr Tepanyaki is wel goed te doen.
Nope.....zoals je zegt f*cking duur in vergelijking met wat het opleverdquote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef Sloper het volgende:
Btw hier ook mensen die van die protein bars eten? In de sportschool zie ik er wel eens gasten mee lopen, maar die dingen zijn f*cking duur, en zoveel zit er volgens mij nou ook weer niet in....
bedoel je die rechthoekige bakjes van de ah? die heb je ook bij de c1000 en edah volgend mij. aldi kwark is idd oke.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Damn ik kan niet meer de goede kwark bij de AH vinden (die met 11 gram eiwit) heb nu wel een andere gevonden, maar die smaak bevalt me totaal niet. Is dat spul van de aldi nog een beetje makkelijk weg te slikken?
Zoooo!!!!! Dat lucht opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef LedZep het volgende:
Flikker al die rotzooi het raam uit of geef het aan de lokale zwerversvereniging. Kan je gelijk even langs de supermarkt om gezond voedsel in te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |