die rechthoekige bakjes van mij bevatten 9,5 gram eiwitten. heb je al kwark gevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:13 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Niet gezien, alleen die met maar 7,5 gram eiwitten.
Ik heb ze gevondenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
die rechthoekige bakjes van mij bevatten 9,5 gram eiwitten. heb je al kwark gevonden?
Ga gewoon na je training in een rustig tempo lopen op de loopband, dan ben je direct vet aan het verbranden ipv. koolhydraten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb ff een vraagje over cardio.
Ik wil dus wat overbodig buikvet weg hebben, ik heb een vetpercentage van ongeveer 15%, weeg 77 kg en heb een BMI van 23. Alleen het punt is dat het meeste van die vet op me buik zit. Bij een sportmedische keuring was mijn conditie beter dan de gemiddelde Nederlander en mijn rusthartslag vlak na het wakker worden is ongeveer 60.
Nu ben ik dus 3x in de week cardio aan het doen, 45 minuten fietsen met een hartslag van 140 ofzo. Alleen het punt is dat ik erg hard moet fietsen om constant op die 140 te blijven, met als gevolg dat ik regelmatig dagenlang vermoeide benen heb. En het trainen van me benen met gewichten maakt het er ook niet beter op. Wat kan ik aan die vermoeide benen doen?
Als allereerste doel heb ik om me buikvet kwijt te raken, me tweede doel is een sixpackje en me derde doel is om in z'n geheel wat gespierder te worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef LedZep het volgende:
Ligt eraan wat je doel is.
Dit is echt zo'n "totaal"schema, dus én kracht én uithoudingsvermogen én droogtrainen. Kan best, zolang je je maar niet overtraint (maar dat merk je zelf wel)
Ik ben ff aan het googlen op overtraining en das niet echt positief wat ik lees, dat je soms weken tot maanden rust nodig hebt daarna.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef LedZep het volgende:
Kan prima. Je zult ook genoeg vet verliezen op deze manier volgens mij.
3x45 minuten fietsenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:17 schreef ivosnivo het volgende:
ik vind alles 1 keer in de week meer dan genoeg. en zelfs dat lukt me heel soms niet eens. ik vraag me af hoeveel uur per week je dan wel niet aan het sporten bent. ik probeer nu 4 keer een uurtje te gaan.
Die zijn illegaal en dus niet via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef Sander170 het volgende:
Weet iemand waar je Anabolen Sterioden kunt halen/verkrijgen ???
En is dat nou legaal of illegaal ???
Ik ben best wel een kenner op dat gebied, en ben aardig gespierd, maar ikzelf ben eenmaal een beetje extreem.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Die zijn illegaal en dus niet via reguliere verkoopkanalen te verkrijgen.
Je komt niet over als iemand die weet waar hij mee bezig is, dus ga er ook niet naar op zoek want je komt 100% zeker terecht bij zgn. scammers. Mensen die jouw geld nemen en er geen roids voor teruggeven maar god weet wat voor troep.
Focus je lekker op training en voeding.
Dit komt omdat ik veel van al het legale afweet en niet van het illegale gebied, tuurlijk wel een beetje maar hoe moet ik nou weten waar die verkopers rond banjeren ???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef Sloper het volgende:
Als je niet weet waar je ze kan krijgen en/of ze illegaal zijn ben je geen kenner dunkt mij![]()
Hartsikke bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef Sloper het volgende:
Ik ben zelf ook absoluut geen kenner op het gebied van AAS. Maar ik denk dat je niet eerder serieus wordt genomen dan wanneer je met een fatsoenlijk trainingsprogramma en voedingsschema op de proppen komt. Misschien dat Mr. J je wilt helpen, die weet volgens mij wel het 1 en ander op het gebied van AAS![]()
Wat zijn je stats?
ben je uberhaupt al begonnen met trainen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben: 1,76 m
Ik weeg: 62 kg
Wat je met je laatste zin bedoelt begrijp ik helaas niet !
Boemboe uit de supermarkt, ff sooi nasi groenten erbij en je hebt heerlijk nasi.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:02 schreef Sloper het volgende:
Niemand nog een lekker receptje voor kip met rijst?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
ga anders voor de verandering is trainen in een sportschool, daar wordt het mij vaak genoeg gevraagd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Dat is herkenbaar. Ben me ook eerst aan het toeleggen op de leg press. Wanneer ik daar een bepaald doel heb gehaald (2x eigen lichaamsgewicht kunnen drukken + 20 kg), dan ga ik aan het squaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:55 schreef BertV het volgende:
Kan ik squaten tijdelijk overslaan tot ik genoeg kracht heb opgebouwd met de "leg press" of mis je training van bepaalde spiergroepen?
Ik voel me namelijk een "revaliderende rolstoelgebruiker" als ik met 50kg squat. Met minder gewicht gaat het wat beter maar ik kan het gewiebel zelf niet aanzien.
STIFF LEGGED DEATHLIFT google maar ff.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
Stiffed press? Ik ken veel oefeningen, deze niet. Als je er zes dagen spierpijn van krijgt, ben ik benieuwd welke oefening het is![]()
Kun je wat uitleggen?
dat gewicht zegt inderdaad helemaal niks. ik squad helemaal niet meer omdat 1 knie van mij niet zo best meer is. je kunt toch gewoon leg press machine blijven doen en daarna wat lichtere (wat maakt dat gewicht in godsnaam uit dude) squats maken. je moet gewoon leren je evenwicht te bewaren enzo. toen ik jaren geleden voor het eerst ging bankdrukken gebruikte ik de lichtste stang (10 kg) zonder gewicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef BertV het volgende:
Met die leg press maak ik setjes van 180kg, (2x lichaamsgewicht + 30kg)
Maar die kg aanduiding lijkt mij weinig te zeggen zolang het niet om losse gewichten + halters gaat?
Het is maar net in welke hoek je zit/ligt en hoeveel katrollen er gebruikt worden.
(leg press voelt trouwens veel beter dan squaten, net als een chinup beter voelt dan een pullup)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef Sander170 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |