HIj is niet gratis trouwens, ze hebben wel een gratis programma, maar die is niet zo uitgebreid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef LedZep het volgende:
Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik ben ook nog maar sinds kort bezig met het "uitrekenen" van hoeveelheden etc. Kwam deze tegen en heb em gelijk maar gepost. Zal waarschijnlijk wel even downloaden en kijken of er verschillen zijn met Eetmeter wat betreft kcal / KH / eiwitten etc. Meerdere bronnen is wel zo handig
Een beetje wel, maar als je hem door hebt zit het best logisch in elkaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef LedZep het volgende:
Hm ik vind het een beetje een vaag programma..
(dat gratis ding dan)
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
Sander: Hoe oud ben je en hoelang train je?
Dus al vanaf je 13e aan de gewichten......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar door![]()
Op je 13e begonnen met BB? Of bedoel je andere sporten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik train al ruim 5 jaar lang achter elkaar door![]()
Nee, toen ik 13 was ben heel veel begonnen met mezelf opdrukken, en optrekken met metalen stang in me kamer gemonteerd, ik ben wel heel veel zware dingen gaan tillen zoals zware zakken met voer voor dieren en meerdere aardappelzakken wezen tillen, en buikspier oefeningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:37 schreef Sloper het volgende:
[..]
Op je 13e begonnen met BB? Of bedoel je andere sporten?
Maargoed je bent nog onder de 21, en dus nog in de groei. Zowel geestelijk als lichameljin. Tot je 21e moet je dus van de AAS afblijven! Dit kan anders flinke schade aan je gezondheid brengen...
Zeg ga eens even terug naar je moeder snotneusjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Sander170 het volgende:
En hoe oud ben jij dan ''Sloper'' en hoe lang train jij al ???
Ga eens effe heel snel naar bed jij, het is allang kinderbedtijd met de nadruk op jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zeg ga eens even terug naar je moeder snotneusje![]()
muscle en fitnessquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef ivosnivo het volgende:
nee, ik heb vroeger altijd de mussle % fitness gelezen, en 2 hele oude boeken. van een veteraan op de sportschool geleend.
Toch geen havermoutse pap of iets dergelijks?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Semargofni het volgende:
Voedingswaarde (kcal) en al erbij zou ook wel handig zijn...
PS: Hoe krijg je die havermout weg zeg, heb net geprobeerd een kom leeg te eten (gemengd met melk) maar ik ging zowat over mijn nek. Geprobeerd netjes op te eten maar mijn maag was het er niet helemaal mee eens. Morgen nog maar eens proberen want het schijnt wel voedzaam te zijn
.
Beginnersfoutquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:14 schreef Semargofni het volgende:
Ja havermout papdenk ik volg de instructies van het pak maar op. Maar de suggesties hierboven klinken beter, gaan we dat maar proberen
.
Vroegah, in de tijd dat de gulden van hout was, werden flessen vol met havermoutsepap verkocht. Nu zie je het nog in de winkel als pakken. Dus als kant en klare 'mengsel'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef ivosnivo het volgende:
wat is havermoutpap dan? havermout vlokken met melk?
Mijn specs:quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
hoe zwaar ben je?
hm, dat deed ik ook, vetpercentage omlaag, daarna trainen. Maar dat is een omweg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Mijn specs:
- vetpercentage +/- 15%
- gewicht 77 kg
- BMI 23
- lengte 182 cm
- leeftijd 25 jaar
Mijn eerste doel is om me vetpercentage naar beneden te krijgen (buikvet enzo) en daarna pas echt spieren kweken, beginnende met een sixpackje.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
die fout heb ik in het begin ook altijd gemaakt. eerst zwaar worden en dan tot de conslusie komen dat ik weer wou droog trainen enz enz. je kunt beter een klein beetje vet houden en telkens maar door gaan. en veel minder radicaal dingen doen.
Hahahhaha BOH gekquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
dat doe je heel erg snel vriend. kennis is macht, als ik alles wat ik nu weet 8 jaar geleden al wist boh gek
Ik zal dat thuis ff narekenen, ik ben nu niet thuis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:38 schreef Semargofni het volgende:
Voedingswaarde (kcal) en al erbij zou ook wel handig zijn...
Arnold zul je niet worden met je 6 boterhammen op een dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Trouwens, het is niet de bedoeling dat ik het formaat van Arnold Schwarzenegger ga krijgen ofzo. Ik ga, om het in iemand anders ze woorden te zeggen, meer voor de beachboy look!![]()
dat woord... "beachboy" ..... brrrr.![]()
8 danquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:45 schreef ivosnivo het volgende:
8 boterhammen
respect!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Same...liever iets teveel vet, dan te weinig vet.
Ben nu trots met me 100 kilo...eindelijk behaald.....2 jaar geleden begonnen met 74 kilo...nu 100....
je wint al vele kilo's door gewoon regelmaat in je voedingspatroon te stoppen. Ik eet denk ik .....12 boterhammen/ 2 kwark/ 2 shake, om het even kaal te zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
respect!![]()
mijn gewicht schommelt nogal, gister was ik lichter dan normaal, vandaag zal het wel weer wat zwaarder zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |