Zo slim is de H niet. Anders moet er een vreselijk complex script achter de H manager komen. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
gebeurt, ik snap alleen niet waarom hij de link in de H niet gewoon overnaam maar goed het is opgelost
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
best wel he, eej van mij moet je echt in het tournament blijven, je hebt misschien wel geen pik, maar ballen heb je wel en daar houd ik van
dus laten we hopen dat je er niet uitgenomineerd wordt
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef TehRockstar het volgende:
..en ze is nog lekker ook.
Waxxer moet er niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4
Jerruh 4, Vanitas 4, en als je dan toch gaat stemmen kun je misschien mij ook wat punten geven, VRIEND
nee inderdaad !quote:
De modjes hebben de teller op 1571 gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef creno het volgende:
ach Mama, dat geeft niets hoor. je kunt het altijd aanpassen en anders zijn de modjes er nog he !
Dat zijn vuile spelletjes..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
waarom nomineer ik hem, ik dacht echt dat niemand hem zou kiezen
Wil ik haar in het tournament houden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4
Jerruh 4, Vanitas 4, en als je dan toch gaat stemmen kun je misschien mij ook wat punten geven, VRIEND
Maar de link klopt nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De modjes hebben de teller op 1571 gezet
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
Ik had ook niet verwacht dat jij kon lezenquote:
Dat is altijd de meest zwakke en domme redenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
maar wonderer moet er ook niet uit, nomineer waxxer dan ook niet, maar die andere 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn vuile spelletjes..
Ik bedoel Waxxer is gezellig, leuk, lief en gewoon hele tof. Brengt altijd leven in de brouwerij...
Intellectuele ontwikkeling: pluspunt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
88 boekeeeeen(naslagwerken niet meegerekend)
en nu klopt de link ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar de link klopt nog steeds niet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij kon lezen
Welke heb je dan gekocht/gekregen nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
88 boekeeeeen(naslagwerken niet meegerekend)
vandaar had ik er nog een extra reden bij gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is altijd de meest zwakke en domme redenBij Big Brother ook "Ja ik nomineer jou want jij bent toch wel leuk en niemand stemt op jou"... Hoppaaaa, d'ruit
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en nu klopt de link ook
godver, ik word hier te oud voor
Neeeeeeeeeeeeeeeee, emo kapsels zijn leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Maandag ga ik naar de kapper, dat beloof ik mezelf.
Om het deels te laten verven, retard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, emo kapsels zijn leuk![]()
![]()
Neee!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef creno het volgende:
ik hoor net op de radio dat we op straat alleen maar nederlands mogen praten van minister Verdonk, dus geen brabants meer![]()
Zeg, als je ziet wat voor boeken .... het zijn geen nerd boeken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Intellectuele ontwikkeling: pluspunt.
Nerd: minpunt.
Per saldo geen verschil![]()
Nee!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Om het deels te laten verven, retard.
De nummers 6 en 10 uit de winnaarscollectie. Moet alleen nog nr 5 maar die's in herdrukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke heb je dan gekocht/gekregen nu?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef Ang3l het volgende:
*knabbelt op gebakken eitje met oude kaas en curry en brood*
het slaat meer op al die handelingen op de pc, wij ouderen hebben daar vaak meer moeite mee, vraag maar aan stroekiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.
Dat vond ik zo onzinnig........, voor je 25e kan je namelijk ook lelijk zijn
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarbij komt ook nog dat mijn borsten, hoe verzin je het bij een man, ook ENORM in trek zijn
het blijft mij ook telkens weer verbazen wat voor vreemde fetishen er bestaan
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Om het deels te laten verven, retard.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je moet je haar niet gaan verven, ook niet deels!![]()
Dan moet jij eens nader onderzocht worden om vast te stellen of je nog lekker bentquote:
Vooral veel likken, dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan moet jij eens nader onderzocht worden om vast te stellen of je nog lekker bentEn dan heb ik het over onderzoek op alle mogelijke manieren
![]()
Wonderer, graaf eens in je geheugen, ik ben niet into likkenquote:
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wonderer, graaf eens in je geheugen, ik ben niet into likkenAlthans, niet 'daar', maar voor de rest.......
![]()
![]()
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!quote:
Bijten is ook leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenEn ik denk niet dat ik kan toestaan dat je happen neemt uit Angel...
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!![]()
Hoe wil je het gaan doen dan?
Wederom: emoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Lekker emo enzo
Wheheh, ik heb een bodyguardquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenEn ik denk niet dat ik kan toestaan dat je happen neemt uit Angel...
Nou zeg ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!![]()
Ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Lekker emo enzo
Wat een stom vest, maar het staat je leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een nieuw vest-ding:
[afbeelding]
Wat sta je charmantquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een nieuw vest-ding:
[afbeelding]
Yeah, ik zit te denken over een tvp met inhoudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Er is een nieuwe: [HOMO]-topic User Tournament #3: All is fair in love & war
Ik kan niet leuk doen op foto's met de zelfontspannerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat sta je charmant
Kom op Vlarp! Er kunnen van jou vele gezelligere foto's gemaakt worden!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. ik heb het geprobeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga voor nr 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vroeger maakte ik ook veel foto's van mezelf.. mja.. vroegâhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die laatste
Ik heb duizenden foto's van mezelf..
Gelukkig hebben we nu digitale camera's/camera-phones en camcorders met fotofunctiedinges.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik ook veel foto's van mezelf.. mja.. vroegâh
En toch geen enkele in je fotoboek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die laatste
Ik heb duizenden foto's van mezelf..
Ik had wel een gay.nl.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En toch geen enkele in je fotoboek.
Wacht, de pot bi verwijt de ketel![]()
Ja ik vergeet altijd MSN uit te zetten 's nachtsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
het slaat meer op al die handelingen op de pc, wij ouderen hebben daar vaak meer moeite mee, vraag maar aan stroekie
En een mooiequote:
Maar geen leuning!quote:
ik heb gaatjes ontdekt, dus ik vermoed dat de leuning nog moet komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar geen leuning!Dus niet meer drinken tijdnes het uitgaan, anders moet je in de woonkamer slapen
![]()
Trap in de woonkamerquote:
nou tis niet echt in de woonkamer... maar tis ook niet afgescheiden. ik zal wel eens een plattegrondje zoeken, beetje rare indeling, maar dat past wel bij mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Trap in de woonkamer
Maar het is wel een mooie
Da's inderdaad wel apart ja... leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
[..]
nou tis niet echt in de woonkamer... maar tis ook niet afgescheiden. ik zal wel eens een plattegrondje zoeken, beetje rare indeling, maar dat past wel bij mij
[afbeelding]
Dat ben je inderdaadquote:
Als je PC ouder is dan 3 jaar: koop een nieuwe. Anders: koop meer geheugen (512 MB totaal is wel aan te raden voor XP), en een grotere harde schijf (zeg minstens 80 GB ofzo)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef BB_Koning het volgende:
Fuck, wat is mn pc traag, ik kan niet eens een torrentdinges dwnldn zonder gekraak van die kutkast. Ik heb nu 10 gb en 60 procent is al gebruikt en 128 mb. Wat te doen, wat te doen![]()
Vlarp, ik reken op jou voor goed advies![]()
Nee. Maar pijpen is ok.quote:
Je hebt van die buien waar ik je wel kan schieten, maar door de bank genomen ben je wel lief, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
wonderer, vind je me lief?
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroomquote:
zo, een oud eufemisme voor homoseksueelquote:
... owja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo, een oud eufemisme voor homoseksueel
En dan om 0:57: "Zo dat was best lekker he, Angel" "Angel?? Ik heet Karel hoor!"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroom
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroom
Dan ben je blijkbaar wel een keer ingelogd in die 2 jaar.. Na 6 maanden niet inloggen wordt je profiel verwijderdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god!een meisje van 15 voegt me op MSN toe n.a.v. mijn CU2 profiel (wat al minstens 2 jaar niet meer wordt bekeken door mij)
Ja net weer, en hij staat op automatisch inloggen dus dat zal 't dan wel zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar wel een keer ingelogd in die 2 jaar.. Na 6 maanden niet inloggen wordt je profiel verwijderd
Veel meisjes van 15 willen per se een homo-vriendje waarmee ze dan over makeup en jongens kunnen praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god!een meisje van 15 voegt me op MSN toe n.a.v. mijn CU2 profiel (wat al minstens 2 jaar niet meer wordt bekeken door mij)
O God!! Wat een hoog BrEeZaH gehalte!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
ERG oud ---> http://www.cu2.nl/forbidden-angel
Ik bedoel, er staat "bisexueel"
Nooit geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Cybart het volgende:
Bisexueel... dat waren we vroeger allemaal
mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8terquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die "meschien, flieft, en 8ter" typen .... *block*
W4t 1s d44R m1S M33?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het maar druk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8ter
en ik ben weer foetsie, naar een verjaardag en de bios (king kong ?) en morgen een 3dubbele doop in de familie van Robbert
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
nou op msn heb je ook maar zelden foto van jezelf in je avatar, nu staat er bijv een naakte vrouw op haar handen op het strandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had wel een gay.nl.. Maar daar werd ik teveel gespamd door lelijke mensen, dus nu is het enkel MSN voorbehouden.
eh, ow, maar wat houd dat in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas, in het tournament topic moet je nog even je nominaties achterlaten![]()
Hey Bart... *wink*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
jij leert ook nooit van je blauwtjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey Bart... *wink*
Afspreken? *wink*
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij leert ook nooit van je blauwtjes.
kijk hier maar evenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, ow, maar wat houd dat in?
Je laat je versieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
ja he... het is sowieso jammer dat mensen in dat geval ook niet helder kunnen zien dat er soms geen band of klik is en daaraan vast blijven houden. en dan komt het blijkbaar hard aan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'
owquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
Gezondheid *zakdoekje geef*quote:
Gezondheid. *zakdoek geef*quote:
Gaaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt van die buien waar ik je wel kan schieten, maar door de bank genomen ben je wel lief, ja.
op het puntje achter gezondheid na, een identieke postquote:
nu, ik bedoel het ook vice versa.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he... het is sowieso jammer dat mensen in dat geval ook niet helder kunnen zien dat er soms geen band of klik is en daaraan vast blijven houden. en dan komt het blijkbaar hard aan...
Have funquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Antwerpen here I come
ik heb er zin in
Het wordt steeds enger...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op het puntje achter gezondheid na, een identieke post
Wohin genau?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:21 schreef Jerruh het volgende:
*zo naar amsterdam gaat*
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!quote:
Jij naar de reguliers?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!.
myabe till then, je hebt nr. etc.
Het kwam er inderdaad nogal natuurlijk uit, niet zo van "oh ja, hetero's zouden dat zeggen".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Christon hetero?
"Ik heb me 3 bijna naakte meisjes in een bad gezeten"
Ik ben in Utrecht vannacht, maar evengoed veel plezier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!.
myabe till then, je hebt nr. etc.
ik drink op je 14.gifquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht vannacht, maar evengoed veel plezier.
quote:
Nope.. Aaron komt nuquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:33 schreef LuQas het volgende:
O ik vergeet steeds dat Idols er is. IsSerge
al geweest?
Kewl.. maarten als in adelante?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
waarom niet
gezellig met maarten, een andere desmond, bart, rick etc... gewon de oude techno-house-partygang
Ik heb het nooit zo op zwartjes..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Aaron wel leuk altijd, hij beweegt zich zo vreselijk ongecontroleerd.
ik hoopte het ook! lekkere stampende ruige rock! maar dit is beetje... mieterig allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk gaan ze nog alice cooper/meat loaf zingen, maar dat zal wel niet.
Jerney was het met je eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
En het enige mietje zingt "Born to be wild"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoopte het ook! lekkere stampende ruige rock! maar dit is beetje... mieterig allemaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het enige mietje zingt "Born to be wild"
Hij is leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Jerruh het volgende:
serge!!sexier dan ik dacht en hij zingt leuk!
Met al die opmerkingen (Dancing queen, cruisen), ga je het wel denken, jaquote:
Ik walg van Aäron, sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Stroekie het volgende:
en zag ik CDP weer in het publiek zitten?
nadat ie zn officiele huis is uitgekicked is ie maar pertinent in tv studio's gaan wonenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Stroekie het volgende:
en zag ik CDP weer in het publiek zitten?
whehehe, laten we het er op houden dat ik niet zo techno-house benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Jerruh het volgende:. zeg first-date-love, de konijntjes van weleer zijn al 4 keer opgegeten tijdens kerst
.
Zo geil.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik walg van Aäron, sorry
Vind het ergste aan hem dat zoete. Dat vreselijke kijk mij verlegen zijn giechel giechel blaat zoete. Dat hoge zoete stemmetje en die wiebel wiebel beweginkjes. Nee
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik walg van Aäron, sorry
Vind het ergste aan hem dat zoete. Dat vreselijke kijk mij verlegen zijn giechel giechel blaat zoete. Dat hoge zoete stemmetje en die wiebel wiebel beweginkjes. Nee
L-l-l-ll-l-lauraquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef Cybart het volgende:
nadat ie zn officiele huis is uitgekicked is ie maar pertinent in tv studio's gaan wonen
hij werd voor het laatst gesignaleerd in het bed van Laura Alberts geloof ik
Zeg jij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevonden
Waarom doet ie niks aan dat haar??!
ja maar wel een van de eerste jongens die ik cute vondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, laten we het er op houden dat ik niet zo techno-house ben![]()
Ik vind het ZO over the top dat het niet meer cute is maar juist misselijkmakend zoetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevonden
Waarom doet ie niks aan dat haar??!
Eens!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ZO over the top dat het niet meer cute is maar juist misselijkmakend zoet
Hahaha.. hoe beschreef Henk Jan het ook alweer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Dan vind ik een dancing queen die born to be wild schreeuwt cuter.
Let wel, cuTER, niet cute
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef Jerruh het volgende:
ja maar wel een van de eerste jongens die ik cute vond.
secsaiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
mocht m'n relatie ooit stuklopen, mag jij m'n rebound zijn
En nou "I don't wanna miss a thing"... tering. Wat een softies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:
het is niet bepaald rock.... wat jammer...
Zeker doen, ik ben vandaag geweest en hij is echt goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga met Theatermama naar de voor-premiere tijdens de gay cinema week in de Plaza Futura
Uhuh.. nodig me dan een keertje meer dan een week van te voren uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Vlarp, we moeten nog steeds een keer gaan!
Dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft die Ellen een ordinaire straathoer-kop zeg
De tranen staan weer in m'n ogenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ruben is echt goed in Vlamingen nadoen!
Vandaag weze schillere met pa manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey verhuizer!
Zit je al in je nieuwe bungalow, mét tuin?
Ben je nu helemaal high van de verfdampen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vandaag weze schillere met pa man
Volgende week weer, én over![]()
tuin en huis en alles
het is zooooo veel groter!!
Ja zo'n karretjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal high van de verfdampen?
(verf op waterbasis, ik weet het)
Zijn de afstanden binnenshuis (of in de tuin) nog wel te belopen of moet je nu zo'n golfkarretje aanschaffen?
[afbeelding]
Nee ikben bij mijn ouidersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je éigenbad
?
Dat had ik niet gezien op plattegrond.
Mmm... taart...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ikben bij mijn ouidersivm verjaardag mammie
Dus ik heb weer even heeeeerlijk ontspannnnnnnnnnnnnennnnnnnnn.....
Trouwens Nuvole, je bent er als geroepen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je éigenbad
?
Dat had ik niet gezien op plattegrond.
"Waxxer, m'n eten staat klaar! Kom ik naar de eetkamer?"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zo'n karretjeen een liftje vanuit de keuken en een intercom systeem
(voor ik huis dan he
)
Alles van je af laten weken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ikben bij mijn ouidersivm verjaardag mammie
Dus ik heb weer even heeeeerlijk ontspannnnnnnnnnnnnennnnnnnnn.....
You want me for my points!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens Nuvole, je bent er als geroepen!Weet je dat jij een heel stel van je digitale fokhomotopicmaten van de ondergang kunt redden??
![]()
![]()
Hee, daar ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"Waxxer, m'n eten staat klaar! Kom ik naar de eetkamer?"
In Huis Sonneveld bij het NAi in Rotterdam hebben ze dat dus, zo'n liftje, stortkokers voor de was, centrale luidsprekers, oproepknopjes en -lampjes voor het personeel e.d. Opgeleverd in 1933, echt mooi om dat nu nog te kunnen zien. Ik had vorig jaar de gelegenheid om daar drie kwartier in alle rust rond te lopen.
Ma goed, ik dwaal af..
[..]
Ik probeer 50 ml Ursus wodka door mijn keel te krijgen. Verder wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef Weemz het volgende:
Zo. Mijn werk ging voor de verandering eens best okee vandaag. Hoest jullie vandaag vergaan?
Ik vond het echt heel mooi om te zien. Die architectuurperiode, Nieuwe Bouwen/Nieuwe Zakelijkheid, spreekt mij ook zeer aan. En dan dat hele verhaal achter het huis en de familie. Dat Dhr. Sonneveld (toen al, jaren '20!) vaak naar de VS reisde en zeer gesteld was op de American Way of Life. Daar had hij ook al die moderne snufjes van afgekeken en daarom reden zowel hij (zijn chauffeur) als zijn vrouw(!, uniek in die tijd!) in een Amerikaanse auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik ook geweestNiet mijn smaak wat architectuur betreft, maar wel erg apart om eens te zien.
En heeft TheaterMaMa ook d'r zoveel goesting an, als Ang3l?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou wij gaan sletten in antwerpen
Bauhaus hoort daar toch ook bij? Mijn moeder is helemaal lijp van al die jaren 30 stijlen, Jugendstiel, Amsterdamse school etc. en dus krijg ik er ook een tik van mee. Als ik ergens jugendstiel huizen zie, maak ik meestal wel een foto voor 'rquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel mooi om te zien. Die architectuurperiode, Nieuwe Bouwen/Nieuwe Zakelijkheid, spreekt mij ook zeer aan. En dan dat hele verhaal achter het huis en de familie. Dat Dhr. Sonneveld (toen al, jaren '20!) vaak naar de VS reisde en zeer gesteld was op de American Way of Life. Daar had hij ook al die moderne snufjes van afgekeken en daarom reden zowel hij (zijn chauffeur) als zijn vrouw(!, uniek in die tijd!) in een Amerikaanse auto.
Ik kan daar wel even over doorgaan nog...![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou wij gaan sletten in antwerpen
Maar dan wel voor zowel jou als ook voor James, uw chauffeurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doei!
Wish me f/l uck!
O, dat wa sik, Angel
Veel plezier, geen dingen doen die ik wel zou doen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doei!
Wish me f/l uck!
O, dat wa sik, Angel
Jugendstil/Art Nouveau is grofweg de periode 1890-1910, dus dat was al lang en breed afgelopen in de jaren '30. Amsterdamse school volgde kort daarna, tot aan WO II ongeveer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bauhaus hoort daar toch ook bij? Mijn moeder is helemaal lijp van al die jaren 30 stijlen, Jugendstiel, Amsterdamse school etc. en dus krijg ik er ook een tik van mee. Als ik ergens jugendstiel huizen zie, maak ik meestal wel een foto voor 'r
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jugendstil/Art Nouveau is grofweg de periode 1890-1910, dus dat was al lang en breed afgelopen in de jaren '30. Amsterdamse school volgde kort daarna, tot aan WO II ongeveer.
Die heeft die ontwikkelingen allemaal behoorlijk lamgelegd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van me
Het interesseert mij bijzonder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van me
Hoe heette die ontwerper van die stoelen nou ook alweer? Met die buizen, staan ook een stel van in dat Sonneveld huis... was dat Gispen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijzonder.
En ja btw, het Bauhaus was de Duitse equivalent van het Nieuwe Bouwen.
[afbeelding]Herbert Bayer
Veel van de meubels in het huis zijn idd speciaal door (de Rotterdamse firma) Gispen gemaakt. Sommige zijn echter van Thonet; Mart Stam heeft daar ook ontwerpen voor gemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe heette die ontwerper van die stoelen nou ook alweer? Met die buizen, staan ook een stel van in dat Sonneveld huis... was dat Gispen?
Okee, toch goed onthouden. Ik vind het niet mooi maar mijn moeder wil per se zo'n stoel in huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Veel van de meubels in het huis zijn idd speciaal door (de Rotterdamse firma) Gispen gemaakt. Sommige zijn echter van Thonet; Mart Stam heeft daar ook ontwerpen voor gemaakt.
Maar jij bedoelde dus Gispen denk ik.
De Gispen 412:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, toch goed onthouden. Ik vind het niet mooi maar mijn moeder wil per se zo'n stoel in huis.
En die knuffel gaat helpen tegen de verveling? Een knuffel duurt meestal niet zo lang, hoewel je wel lang kan knuffelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
Ik verveel me echt dood.Ik heb een knuffel nodig.
Brokeback Mountain is nu ook op internet, zeg maar, jeweetwel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
En die krengen zijn ZO duurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De Gispen 412:
[afbeelding]
Rond de 1500 euro nieuw te koop. Goeie smaakt heeft je mam!
Ohw.. even zoeken op GTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Brokeback Mountain is nu ook op internet, zeg maar, jeweetwel.
Maar echt snel gaat dat nog niet bij mij.
knuffelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
Bij Trendhopper staat deze:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die krengen zijn ZO duurPast ook geweldig in ons interieur, not
Maar goed, als zij daar blij van wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |