mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8terquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die "meschien, flieft, en 8ter" typen .... *block*
W4t 1s d44R m1S M33?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het maar druk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8ter
en ik ben weer foetsie, naar een verjaardag en de bios (king kong ?) en morgen een 3dubbele doop in de familie van Robbert
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
nou op msn heb je ook maar zelden foto van jezelf in je avatar, nu staat er bijv een naakte vrouw op haar handen op het strandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had wel een gay.nl.. Maar daar werd ik teveel gespamd door lelijke mensen, dus nu is het enkel MSN voorbehouden.
eh, ow, maar wat houd dat in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas, in het tournament topic moet je nog even je nominaties achterlaten![]()
Hey Bart... *wink*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
jij leert ook nooit van je blauwtjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey Bart... *wink*
Afspreken? *wink*
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij leert ook nooit van je blauwtjes.
kijk hier maar evenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, ow, maar wat houd dat in?
Je laat je versieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
ja he... het is sowieso jammer dat mensen in dat geval ook niet helder kunnen zien dat er soms geen band of klik is en daaraan vast blijven houden. en dan komt het blijkbaar hard aan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'
owquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
Gezondheid *zakdoekje geef*quote:
Gezondheid. *zakdoek geef*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |