quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
daarbij komt ook nog dat mijn borsten, hoe verzin je het bij een man, ook ENORM in trek zijn
het blijft mij ook telkens weer verbazen wat voor vreemde fetishen er bestaan
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Om het deels te laten verven, retard.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je moet je haar niet gaan verven, ook niet deels!![]()
Dan moet jij eens nader onderzocht worden om vast te stellen of je nog lekker bentquote:
Vooral veel likken, dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan moet jij eens nader onderzocht worden om vast te stellen of je nog lekker bentEn dan heb ik het over onderzoek op alle mogelijke manieren
![]()
Wonderer, graaf eens in je geheugen, ik ben niet into likkenquote:
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wonderer, graaf eens in je geheugen, ik ben niet into likkenAlthans, niet 'daar', maar voor de rest.......
![]()
![]()
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!quote:
Bijten is ook leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenEn ik denk niet dat ik kan toestaan dat je happen neemt uit Angel...
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!![]()
Hoe wil je het gaan doen dan?
Wederom: emoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Lekker emo enzo
Wheheh, ik heb een bodyguardquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja, als je wil weten of iets lekker is, moet je proevenEn ik denk niet dat ik kan toestaan dat je happen neemt uit Angel...
Nou zeg ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jongens met geverfde haren is vaak zo net niet. En vaak zo onnodig!![]()
Ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat ik 'net niet' kan zijn?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Lekker emo enzo
Wat een stom vest, maar het staat je leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een nieuw vest-ding:
[afbeelding]
Wat sta je charmantquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een nieuw vest-ding:
[afbeelding]
Yeah, ik zit te denken over een tvp met inhoudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Er is een nieuwe: [HOMO]-topic User Tournament #3: All is fair in love & war
Ik kan niet leuk doen op foto's met de zelfontspannerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat sta je charmant
Kom op Vlarp! Er kunnen van jou vele gezelligere foto's gemaakt worden!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. ik heb het geprobeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga voor nr 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vroeger maakte ik ook veel foto's van mezelf.. mja.. vroegâhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die laatste
Ik heb duizenden foto's van mezelf..
Gelukkig hebben we nu digitale camera's/camera-phones en camcorders met fotofunctiedinges.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik ook veel foto's van mezelf.. mja.. vroegâh
En toch geen enkele in je fotoboek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die laatste
Ik heb duizenden foto's van mezelf..
Ik had wel een gay.nl.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En toch geen enkele in je fotoboek.
Wacht, de pot bi verwijt de ketel![]()
Ja ik vergeet altijd MSN uit te zetten 's nachtsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
het slaat meer op al die handelingen op de pc, wij ouderen hebben daar vaak meer moeite mee, vraag maar aan stroekie
En een mooiequote:
Maar geen leuning!quote:
ik heb gaatjes ontdekt, dus ik vermoed dat de leuning nog moet komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar geen leuning!Dus niet meer drinken tijdnes het uitgaan, anders moet je in de woonkamer slapen
![]()
Trap in de woonkamerquote:
nou tis niet echt in de woonkamer... maar tis ook niet afgescheiden. ik zal wel eens een plattegrondje zoeken, beetje rare indeling, maar dat past wel bij mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Trap in de woonkamer
Maar het is wel een mooie
Da's inderdaad wel apart ja... leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
[..]
nou tis niet echt in de woonkamer... maar tis ook niet afgescheiden. ik zal wel eens een plattegrondje zoeken, beetje rare indeling, maar dat past wel bij mij
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |