Zo slim is de H niet. Anders moet er een vreselijk complex script achter de H manager komen. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
gebeurt, ik snap alleen niet waarom hij de link in de H niet gewoon overnaam maar goed het is opgelost
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
best wel he, eej van mij moet je echt in het tournament blijven, je hebt misschien wel geen pik, maar ballen heb je wel en daar houd ik van
dus laten we hopen dat je er niet uitgenomineerd wordt
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef TehRockstar het volgende:
..en ze is nog lekker ook.
Waxxer moet er niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4
Jerruh 4, Vanitas 4, en als je dan toch gaat stemmen kun je misschien mij ook wat punten geven, VRIEND
nee inderdaad !quote:
De modjes hebben de teller op 1571 gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef creno het volgende:
ach Mama, dat geeft niets hoor. je kunt het altijd aanpassen en anders zijn de modjes er nog he !
Dat zijn vuile spelletjes..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
waarom nomineer ik hem, ik dacht echt dat niemand hem zou kiezen
Wil ik haar in het tournament houden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je haar in het tournament wil houden moet je zorgen dat er andere mensen met 5 nominatie's zijn zodat zij er niet uit hoeft, je mag nog stemmen, nomineer dan 2 van deze 3 : Waxxer 4
Jerruh 4, Vanitas 4, en als je dan toch gaat stemmen kun je misschien mij ook wat punten geven, VRIEND
Maar de link klopt nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De modjes hebben de teller op 1571 gezet
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
Ik had ook niet verwacht dat jij kon lezenquote:
Dat is altijd de meest zwakke en domme redenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef creno het volgende:
[..]
nee inderdaad !
maar wonderer moet er ook niet uit, nomineer waxxer dan ook niet, maar die andere 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn vuile spelletjes..
Ik bedoel Waxxer is gezellig, leuk, lief en gewoon hele tof. Brengt altijd leven in de brouwerij...
Intellectuele ontwikkeling: pluspunt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
88 boekeeeeen(naslagwerken niet meegerekend)
en nu klopt de link ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar de link klopt nog steeds niet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat jij kon lezen
Welke heb je dan gekocht/gekregen nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
88 boekeeeeen(naslagwerken niet meegerekend)
vandaar had ik er nog een extra reden bij gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is altijd de meest zwakke en domme redenBij Big Brother ook "Ja ik nomineer jou want jij bent toch wel leuk en niemand stemt op jou"... Hoppaaaa, d'ruit
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en nu klopt de link ook
godver, ik word hier te oud voor
Neeeeeeeeeeeeeeeee, emo kapsels zijn leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Maandag ga ik naar de kapper, dat beloof ik mezelf.
Om het deels te laten verven, retard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, emo kapsels zijn leuk![]()
![]()
Neee!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef creno het volgende:
ik hoor net op de radio dat we op straat alleen maar nederlands mogen praten van minister Verdonk, dus geen brabants meer![]()
Zeg, als je ziet wat voor boeken .... het zijn geen nerd boeken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Intellectuele ontwikkeling: pluspunt.
Nerd: minpunt.
Per saldo geen verschil![]()
Nee!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Om het deels te laten verven, retard.
De nummers 6 en 10 uit de winnaarscollectie. Moet alleen nog nr 5 maar die's in herdrukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke heb je dan gekocht/gekregen nu?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:07 schreef Ang3l het volgende:
*knabbelt op gebakken eitje met oude kaas en curry en brood*
het slaat meer op al die handelingen op de pc, wij ouderen hebben daar vaak meer moeite mee, vraag maar aan stroekiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een uitspraak! Die doet me denken aan wat iemand een keer tegen me zei: je mag gay zijn tot je 25e en daarna moet per geval bekeken worden of de persoon nog lekker is.
Dat vond ik zo onzinnig........, voor je 25e kan je namelijk ook lelijk zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |