Dat ben je inderdaadquote:
Als je PC ouder is dan 3 jaar: koop een nieuwe. Anders: koop meer geheugen (512 MB totaal is wel aan te raden voor XP), en een grotere harde schijf (zeg minstens 80 GB ofzo)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef BB_Koning het volgende:
Fuck, wat is mn pc traag, ik kan niet eens een torrentdinges dwnldn zonder gekraak van die kutkast. Ik heb nu 10 gb en 60 procent is al gebruikt en 128 mb. Wat te doen, wat te doen![]()
Vlarp, ik reken op jou voor goed advies![]()
Nee. Maar pijpen is ok.quote:
Je hebt van die buien waar ik je wel kan schieten, maar door de bank genomen ben je wel lief, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
wonderer, vind je me lief?
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroomquote:
zo, een oud eufemisme voor homoseksueelquote:
... owja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo, een oud eufemisme voor homoseksueel
En dan om 0:57: "Zo dat was best lekker he, Angel" "Angel?? Ik heet Karel hoor!"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroom
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond, Red & Blue, 0:30, darkroom
Dan ben je blijkbaar wel een keer ingelogd in die 2 jaar.. Na 6 maanden niet inloggen wordt je profiel verwijderdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god!een meisje van 15 voegt me op MSN toe n.a.v. mijn CU2 profiel (wat al minstens 2 jaar niet meer wordt bekeken door mij)
Ja net weer, en hij staat op automatisch inloggen dus dat zal 't dan wel zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar wel een keer ingelogd in die 2 jaar.. Na 6 maanden niet inloggen wordt je profiel verwijderd
Veel meisjes van 15 willen per se een homo-vriendje waarmee ze dan over makeup en jongens kunnen praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god!een meisje van 15 voegt me op MSN toe n.a.v. mijn CU2 profiel (wat al minstens 2 jaar niet meer wordt bekeken door mij)
O God!! Wat een hoog BrEeZaH gehalte!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:33 schreef Ang3l het volgende:
ERG oud ---> http://www.cu2.nl/forbidden-angel
Ik bedoel, er staat "bisexueel"
Nooit geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Cybart het volgende:
Bisexueel... dat waren we vroeger allemaal
mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8terquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die "meschien, flieft, en 8ter" typen .... *block*
W4t 1s d44R m1S M33?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het maar druk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef creno het volgende:
[..]
mar meschien is z3 w3l flieft op U, & komse Rzo door MSN 8ter
en ik ben weer foetsie, naar een verjaardag en de bios (king kong ?) en morgen een 3dubbele doop in de familie van Robbert
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
nou op msn heb je ook maar zelden foto van jezelf in je avatar, nu staat er bijv een naakte vrouw op haar handen op het strandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had wel een gay.nl.. Maar daar werd ik teveel gespamd door lelijke mensen, dus nu is het enkel MSN voorbehouden.
eh, ow, maar wat houd dat in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas, in het tournament topic moet je nog even je nominaties achterlaten![]()
Hey Bart... *wink*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
jij leert ook nooit van je blauwtjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey Bart... *wink*
Afspreken? *wink*
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
Mensen die willen daten afwijzen is zoooo
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij leert ook nooit van je blauwtjes.
kijk hier maar evenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, ow, maar wat houd dat in?
Je laat je versieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
ja he... het is sowieso jammer dat mensen in dat geval ook niet helder kunnen zien dat er soms geen band of klik is en daaraan vast blijven houden. en dan komt het blijkbaar hard aan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig verwart men nogal eens 'de waarheid vertellen' met 'afkraken'
owquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop nooit blauwtjes.. ik probeer ik nooit iemand te versieren..
Gezondheid *zakdoekje geef*quote:
Gezondheid. *zakdoek geef*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |