quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou wij gaan sletten in antwerpen
Maar dan wel voor zowel jou als ook voor James, uw chauffeurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doei!
Wish me f/l uck!
O, dat wa sik, Angel
Veel plezier, geen dingen doen die ik wel zou doen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doei!
Wish me f/l uck!
O, dat wa sik, Angel
Jugendstil/Art Nouveau is grofweg de periode 1890-1910, dus dat was al lang en breed afgelopen in de jaren '30. Amsterdamse school volgde kort daarna, tot aan WO II ongeveer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bauhaus hoort daar toch ook bij? Mijn moeder is helemaal lijp van al die jaren 30 stijlen, Jugendstiel, Amsterdamse school etc. en dus krijg ik er ook een tik van mee. Als ik ergens jugendstiel huizen zie, maak ik meestal wel een foto voor 'r
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jugendstil/Art Nouveau is grofweg de periode 1890-1910, dus dat was al lang en breed afgelopen in de jaren '30. Amsterdamse school volgde kort daarna, tot aan WO II ongeveer.
Die heeft die ontwikkelingen allemaal behoorlijk lamgelegd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van me
Het interesseert mij bijzonder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, ok. Interessant wel, maar niet echt dat ik zeg, het is een hobby van me
Hoe heette die ontwerper van die stoelen nou ook alweer? Met die buizen, staan ook een stel van in dat Sonneveld huis... was dat Gispen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijzonder.
En ja btw, het Bauhaus was de Duitse equivalent van het Nieuwe Bouwen.
[afbeelding]Herbert Bayer
Veel van de meubels in het huis zijn idd speciaal door (de Rotterdamse firma) Gispen gemaakt. Sommige zijn echter van Thonet; Mart Stam heeft daar ook ontwerpen voor gemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe heette die ontwerper van die stoelen nou ook alweer? Met die buizen, staan ook een stel van in dat Sonneveld huis... was dat Gispen?
Okee, toch goed onthouden. Ik vind het niet mooi maar mijn moeder wil per se zo'n stoel in huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Veel van de meubels in het huis zijn idd speciaal door (de Rotterdamse firma) Gispen gemaakt. Sommige zijn echter van Thonet; Mart Stam heeft daar ook ontwerpen voor gemaakt.
Maar jij bedoelde dus Gispen denk ik.
De Gispen 412:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, toch goed onthouden. Ik vind het niet mooi maar mijn moeder wil per se zo'n stoel in huis.
En die knuffel gaat helpen tegen de verveling? Een knuffel duurt meestal niet zo lang, hoewel je wel lang kan knuffelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
Ik verveel me echt dood.Ik heb een knuffel nodig.
Brokeback Mountain is nu ook op internet, zeg maar, jeweetwel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
En die krengen zijn ZO duurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De Gispen 412:
[afbeelding]
Rond de 1500 euro nieuw te koop. Goeie smaakt heeft je mam!
Ohw.. even zoeken op GTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Brokeback Mountain is nu ook op internet, zeg maar, jeweetwel.
Maar echt snel gaat dat nog niet bij mij.
knuffelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
*huil*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |