Ben je nu helemaal high van de verfdampen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vandaag weze schillere met pa man
Volgende week weer, én over![]()
tuin en huis en alles
het is zooooo veel groter!!
Ja zo'n karretjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal high van de verfdampen?
(verf op waterbasis, ik weet het)
Zijn de afstanden binnenshuis (of in de tuin) nog wel te belopen of moet je nu zo'n golfkarretje aanschaffen?
[afbeelding]
Nee ikben bij mijn ouidersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je éigenbad
?
Dat had ik niet gezien op plattegrond.
Mmm... taart...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ikben bij mijn ouidersivm verjaardag mammie
Dus ik heb weer even heeeeerlijk ontspannnnnnnnnnnnnennnnnnnnn.....
Trouwens Nuvole, je bent er als geroepen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je éigenbad
?
Dat had ik niet gezien op plattegrond.
"Waxxer, m'n eten staat klaar! Kom ik naar de eetkamer?"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zo'n karretjeen een liftje vanuit de keuken en een intercom systeem
(voor ik huis dan he
)
Alles van je af laten weken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ikben bij mijn ouidersivm verjaardag mammie
Dus ik heb weer even heeeeerlijk ontspannnnnnnnnnnnnennnnnnnnn.....
You want me for my points!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trouwens Nuvole, je bent er als geroepen!Weet je dat jij een heel stel van je digitale fokhomotopicmaten van de ondergang kunt redden??
![]()
![]()
Hee, daar ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"Waxxer, m'n eten staat klaar! Kom ik naar de eetkamer?"
In Huis Sonneveld bij het NAi in Rotterdam hebben ze dat dus, zo'n liftje, stortkokers voor de was, centrale luidsprekers, oproepknopjes en -lampjes voor het personeel e.d. Opgeleverd in 1933, echt mooi om dat nu nog te kunnen zien. Ik had vorig jaar de gelegenheid om daar drie kwartier in alle rust rond te lopen.
Ma goed, ik dwaal af..
[..]
Ik probeer 50 ml Ursus wodka door mijn keel te krijgen. Verder wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef Weemz het volgende:
Zo. Mijn werk ging voor de verandering eens best okee vandaag. Hoest jullie vandaag vergaan?
Ik vond het echt heel mooi om te zien. Die architectuurperiode, Nieuwe Bouwen/Nieuwe Zakelijkheid, spreekt mij ook zeer aan. En dan dat hele verhaal achter het huis en de familie. Dat Dhr. Sonneveld (toen al, jaren '20!) vaak naar de VS reisde en zeer gesteld was op de American Way of Life. Daar had hij ook al die moderne snufjes van afgekeken en daarom reden zowel hij (zijn chauffeur) als zijn vrouw(!, uniek in die tijd!) in een Amerikaanse auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik ook geweestNiet mijn smaak wat architectuur betreft, maar wel erg apart om eens te zien.
En heeft TheaterMaMa ook d'r zoveel goesting an, als Ang3l?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou wij gaan sletten in antwerpen
Bauhaus hoort daar toch ook bij? Mijn moeder is helemaal lijp van al die jaren 30 stijlen, Jugendstiel, Amsterdamse school etc. en dus krijg ik er ook een tik van mee. Als ik ergens jugendstiel huizen zie, maak ik meestal wel een foto voor 'rquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel mooi om te zien. Die architectuurperiode, Nieuwe Bouwen/Nieuwe Zakelijkheid, spreekt mij ook zeer aan. En dan dat hele verhaal achter het huis en de familie. Dat Dhr. Sonneveld (toen al, jaren '20!) vaak naar de VS reisde en zeer gesteld was op de American Way of Life. Daar had hij ook al die moderne snufjes van afgekeken en daarom reden zowel hij (zijn chauffeur) als zijn vrouw(!, uniek in die tijd!) in een Amerikaanse auto.
Ik kan daar wel even over doorgaan nog...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |