Vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Stroekie het volgende:
en zag ik CDP weer in het publiek zitten?
nadat ie zn officiele huis is uitgekicked is ie maar pertinent in tv studio's gaan wonenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Stroekie het volgende:
en zag ik CDP weer in het publiek zitten?
whehehe, laten we het er op houden dat ik niet zo techno-house benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Jerruh het volgende:. zeg first-date-love, de konijntjes van weleer zijn al 4 keer opgegeten tijdens kerst
.
Zo geil.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik walg van Aäron, sorry
Vind het ergste aan hem dat zoete. Dat vreselijke kijk mij verlegen zijn giechel giechel blaat zoete. Dat hoge zoete stemmetje en die wiebel wiebel beweginkjes. Nee
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik walg van Aäron, sorry
Vind het ergste aan hem dat zoete. Dat vreselijke kijk mij verlegen zijn giechel giechel blaat zoete. Dat hoge zoete stemmetje en die wiebel wiebel beweginkjes. Nee
L-l-l-ll-l-lauraquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef Cybart het volgende:
nadat ie zn officiele huis is uitgekicked is ie maar pertinent in tv studio's gaan wonen
hij werd voor het laatst gesignaleerd in het bed van Laura Alberts geloof ik
Zeg jij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevonden
Waarom doet ie niks aan dat haar??!
ja maar wel een van de eerste jongens die ik cute vondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, laten we het er op houden dat ik niet zo techno-house ben![]()
Ik vind het ZO over the top dat het niet meer cute is maar juist misselijkmakend zoetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft het woord "cute" zo'n beetje uitgevonden
Waarom doet ie niks aan dat haar??!
Eens!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ZO over the top dat het niet meer cute is maar juist misselijkmakend zoet
Hahaha.. hoe beschreef Henk Jan het ook alweer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Dan vind ik een dancing queen die born to be wild schreeuwt cuter.
Let wel, cuTER, niet cute
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef Jerruh het volgende:
ja maar wel een van de eerste jongens die ik cute vond.
secsaiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
mocht m'n relatie ooit stuklopen, mag jij m'n rebound zijn
En nou "I don't wanna miss a thing"... tering. Wat een softies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:
het is niet bepaald rock.... wat jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |