Gaaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt van die buien waar ik je wel kan schieten, maar door de bank genomen ben je wel lief, ja.
op het puntje achter gezondheid na, een identieke postquote:
nu, ik bedoel het ook vice versa.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he... het is sowieso jammer dat mensen in dat geval ook niet helder kunnen zien dat er soms geen band of klik is en daaraan vast blijven houden. en dan komt het blijkbaar hard aan...
Have funquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Antwerpen here I come
ik heb er zin in
Het wordt steeds enger...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
op het puntje achter gezondheid na, een identieke post
Wohin genau?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:21 schreef Jerruh het volgende:
*zo naar amsterdam gaat*
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!quote:
Jij naar de reguliers?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!.
myabe till then, je hebt nr. etc.
Het kwam er inderdaad nogal natuurlijk uit, niet zo van "oh ja, hetero's zouden dat zeggen".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Vlarp het volgende:
Christon hetero?
"Ik heb me 3 bijna naakte meisjes in een bad gezeten"
Ik ben in Utrecht vannacht, maar evengoed veel plezier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
k weet het niet, heb met maarten om 24:00 op reguliera afgesproken... we zien wel, ik ben in ieder geval mit automobil!.
myabe till then, je hebt nr. etc.
ik drink op je 14.gifquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht vannacht, maar evengoed veel plezier.
quote:
Nope.. Aaron komt nuquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:33 schreef LuQas het volgende:
O ik vergeet steeds dat Idols er is. IsSerge
al geweest?
Kewl.. maarten als in adelante?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
waarom niet
gezellig met maarten, een andere desmond, bart, rick etc... gewon de oude techno-house-partygang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |