quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef DeTolk het volgende:
Shirien gaat dreigen met Jugo Maffia. Komt 'r duur te staan hoop ik
Graag ja!!!! Liever vandaag dan morgen!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat die Sven nou maar d'r nek omdraait. Zijn we van die trien af.
Wat krijg ik van je als ik de procedure effe versnel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef soapie het volgende:
Graag ja!!!! Liever vandaag dan morgen!!!!!![]()
Dat vindt ze toch lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef DeTolk het volgende:
Shirien zien we zometeen terug in de SEH, maar dan op een bed
Ze heeft toch ook door Brams en Svens slangetje geademd? ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef DeTolk het volgende:
Niet als ze moet ademen door een slangetje denk ik![]()
en daan, en ehhh... ja wie nog meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook door Brams en Svens slangetje geademd? ....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, die is geen homo. Hij zoog niet aan Bram en Daan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als ik de procedure effe versnel?
Hersentumor of aneurisma?quote:Marnix vindt dat Bettina voor de zekerheid een scan van haar hoofd moet laten maken. Chris weet Bettina uit haar vel te laten springen door haar ernstig te provoceren. Of heeft de buitensporige uitbarsting van Bettina een andere oorzaak?
We krijgen toch geen ranzige kotsscène à la Monique van der Werff in Loverboy?!quote:Esmee is jaloers op Katja, de vriendin van Yousef, die Esmee de ogen uitsteekt met al haar mooie spulletjes. Esmee is wel gevoelig voor Katja’s easy money. Esmee neemt een klant van Katja over, maar het werk valt haar zwaarder dan ze dacht.
Goudkust recycling... met in de hoofdrollen: Junior Couwenberg als Ralph Seebregts, Kasper van Mierlo als Tim d'Harencourt en Just als Jeroen van Cloppenburg.quote:Kasper ontkent zijn verleden. Een dikke tongzoen van zijn ex-vriend kan daar geen verandering in brengen. Wel wordt hij hiervoor bij Daan op het matje geroepen. Junior ontpopt zich tot homofoob en belaagt Just. Zal Kasper voor zijn ex-vriendje opkomen of blijft hij zijn verleden ontkennen?
toen was onm nog enigzins boeiend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat loopt het hier weer storm! Vroeger lulden we zo'n topic in anderhalve dag vol.
Esmée is wel lekker.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:48 schreef haagse_elfje het volgende:
toen was onm nog enigzins boeiend...
ik heb het laatst gekeken weer, ik ben nu denk ik echt afgeknapt. Die esmee wat een walgelijk mens is dat bah bah
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Iets voor iemand van hier?????![]()
Misschien moet ze naar Leen van Frisia?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sneu dat shirin in de schulden zit vanwege haar borstvergroting.. nu kan ze haar gokschulden aan de huurmoordenaar niet afbetalen omdat ze bij lenen.nl geen lening krijgt ..
Blijkbaar heeft een aantal van die kletskoppen nu een leven. Of er valt niet meer zoveel te zeiken. In elk geval: ONM is sinds BNN imho een heel wat minder triest tijdverdrijf geworden. Tegenwoordig zijn alleen de decórs nog van bordkarton.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat loopt het hier weer storm! Vroeger lulden we zo'n topic in anderhalve dag vol.
Toch moet Wup terugkomen. Ze plaatste leuke caps.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef Drammer het volgende:
Blijkbaar heeft een aantal van die kletskoppen nu een leven. Of er valt niet meer zoveel te zeiken. In elk geval: ONM is sinds BNN imho een heel wat minder triest tijdverdrijf geworden. Tegenwoordig zijn alleen de decórs nog van bordkarton.
Heb je al gekeken of alle afleveringen erop staan? Bij de eerste exemplaren staat aflevering 16 er maar voor de helft op.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef soapie het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Vrouwenvleugel gekeken. Daar zaten toch ook een aantal ONMers in. Marjolijn Keuning en Bea Meulman natuurlijk. Maar ook Albertine de kanter (Zuster Anja) zag ik voorbij komen, speelde ook daar een verpleegster. En Frits Jansma had ook een mini-rolletje. Wel grappig om te zien!!!!!
Ik heb m om moeten ruilen ja, maar nu heb ik een goeie!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of alle afleveringen erop staan? Bij de eerste exemplaren staat aflevering 16 er maar voor de helft op.
Meer info over de fout...
Dat jij naar die onzin kijkt!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef soapie het volgende:
Ik heb m om moeten ruilen ja, maar nu heb ik een goeie!!!!!![]()
Het is een aanrader!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat jij naar die onzin kijkt!?
- Moet morgen ook maar eens naar de dvd-zaak....
Ze verkoopt nu toch al kokosnoten in Estas??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zo! Tante Julia is al haar gejatte centjes kwijt. Nu mag ze weer kokosnoten verkopen.
Je weet toch dat ze in de afgelegen bergdorpen van Turkije niet kunnen lezen? Of hangt de burqua in de weg? According to Chris V. En die schele blik zal wel door een geit komen. Die kunnen je heel erg hard omver hollen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef soapie het volgende:
Ik moest lachen om die opmerking van Ylias over de loensende ogen van Elif. Daar hebben we het hier ook al eens over gehad. Zouden ze dan toch meelezen???
En daarom snuift hij zich krom aan coke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Casper is homo en kan niet acteren.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Casper is homo en kan niet acteren.
Victor kwam er met een plaat voor zijn kop toch ook door?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Net of die camera's uberhaupt door de beveiliging van het ziekenhuis komen.
Oh ja, das waar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Victor kwam er met een plaat voor zijn kop toch ook door?
En die agent heeft een heel erg lange.... want Yous Oef zei dat hij met de staart tussen zijn reet afdroop.quote:
Als je niet meer naar de serie kijkt, moet je hier ook niet meer reageren!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
edit: bij nader inzien was 't niet noemenswaardig
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als je niet meer naar de serie kijkt, moet je hier ook niet meer reageren!
Ze zeikt alleen nog maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef soapie het volgende:
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk...![]()
Gokje: gastrol Roel Fooy in Koppels?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
edit: bij nader inzien was 't niet noemenswaardig
Helemaal mee eens!!!!! Maar de rest is ook niet echt boeiend!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Jezus, wat is die hele verhaallijn rond Esmee/Junior/Annemarie/Marnix/Joost ontzettend saai zeg.
Nou, de lijn rond Estas is wel leuk hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!! Maar de rest is ook niet echt boeiend!!!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Gokje: gastrol Roel Fooy in Koppels?
Niet gezien. Jammer.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]maar dat zag ik pas bij de aftiteling
[ben ik maar even gaan terugkijken haha]
ik dacht Gürkan aan z'n neus te herkennen [maar die kwam daarna niet meer in beeld]
Ik hoop het niet!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het nou dat Bettina het loodje gaat leggen?
Zo, dan is het wel heel erg!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, want dan heb ik zelfs geen reden meer om te kijken.
Drie keer zo rap verouderd door Frommelmans!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Julia wordt ook steeds lelijker... is het soms een omgebouwde man??
Dat was lachen iddquote:
Is het je niet opgevallen dat vrijwel altijd als ze in beeld is ze aan het kanen is?quote:Kyra gaat trouwens ook steeds slechter acteren.
Jammer dat ze komt te sterven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Bettina was weer geweldig. Die grijns op haar gezicht, onbetaalbaar
!
Dat kan niet!!!! Ze is de enige die het kan opnemen tegen Vroman!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jammer dat ze komt te sterven.
Volgens de kristallen bol heeft Kyra boulimia (quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
Is het je niet opgevallen dat vrijwel altijd als ze in beeld is ze aan het kanen is?
Ik vrees dat Ouwe Knar Couwenberg de rol van Bettina helemaal gaat overnemen en haar schlemielig gaat imiteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
Dat kan niet!!!! Ze is de enige die het kan opnemen tegen Vroman!!!
Ik heb d'r nog nooit zien kotsen. Denk eerder dat ze weer kanker heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de kristallen bol heeft Kyra boulimia (), nog een erfenisje van haar vader.
Bettina is niet te immiteren!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vrees dat Ouwe Knar Couwenberg de rol van Bettina helemaal gaat overnemen en haar schlemielig gaat imiteren.
Ze trekken Vic Kever uit zijn graf. Die was hoe dan ook een houten robot.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Ben inderdaad benieuwd wie de Boeman of vrouw wordt als Bettina weg is. Joyce is daar een te grote moraalridder voor. Zou die Sven een grotere rol gaan spelen?
Bettina was weer super.
Ja en nee...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
Klopt het nou dat Bettina het loodje gaat leggen?
Yep, het ex-vriendje van Kasper is langs geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
het zijn ook een stelletje sukkels ook he.... 31-11
btw, zag ik het nou goed is er een homo in onm![]()
Welke ziekte zal het deze keer weer zijn? Of is het een leugentje om Niels op afstand te houden?quote:Niels realiseert zich dat hij onderhand vader zou moeten zijn van het kind van Marjolein (weet u nog?) en begint een uitgebreide zoektocht. Niels hoort wat er gebeurd is met het kind dat hij bij Marjolein verwekt heeft. Niels wil zich te laten onderzoeken op een erfelijke afwijking die hij op zijn kind zou kunnen overdragen. Iris is als de dood dat het grote geheim rond het kind dat ze in haar buik draagt, uitkomt.
Ik neem aan dat het hier gaat om het recente verleden, m.a.w. Mark van Veen.quote:Julia heeft een geheime ontmoeting met een schim uit het verleden.
Staat gewoon op de BNN site.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Svensational het volgende:
Waar haal je dat elke keer vandaan?
De actrice Pamela Teves blijft dus gewoon nog in ONM spelen???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja en nee...
Bettina wordt op klaarlichte dag geliquideerd in hartje Amsterdam. Joyce volgt Bettina op als directrice van het AZB, dat in diepe rouw gedompeld is. Vele oude bekenden wonen de begrafenis bij, waaronder Lisette, die teruggekeerd is uit Spanje. Lisette krijgt een rolberoerte als ze kort na de begrafenis oog in oog komt te staan met Bettina. Niet Bettina maar haar tweelingzus Annemarie was het slachtoffer van de brute moordaanslag. Bettina blijft ondergedoken totdat ze, met hulp van Lisette, heeft achterhaald wie haar uit de weg wilde ruimen. Was het een terroristische aanslag, een criminele afrekening, BNN, of was het toch een wraakactie van een oude bekende? Wat gaat Bettina doen om de dood van haar zus te wreken?
De actrice Bettina is er al een tijdje uit hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
De actrice Bettina blijft dus gewoon nog in ONM spelen???
Maar goed dat Kasper 'm afwijst!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
het zijn ook een stelletje sukkels ook he.... 31-11
btw, zag ik het nou goed is er een homo in onm![]()
Dat was ook zeer overtuigend van Kasper.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar goed dat Kasper 'm afwijst!
Die Just grijpt 'm nog wel eens als Kasper net iets in de oven zet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:46 schreef soapie het volgende:
Dat was ook zeer overtuigend van Kasper.![]()
Ik moet gelijk weer denken aan Joost en oven!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die Just grijpt 'm nog wel eens als Kasper net iets in de oven zet.
stel je voor dat je nieuwe roze mensen in de serie krijgtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar goed dat Kasper 'm afwijst!
Dat zijn alleen maar verhaalophouders, net als die mooie rooie. Alleen Lotus, Gina en Suzie waren lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
stel je voor dat je nieuwe roze mensen in de serie krijgt![]()
dat kan echt niet hoor
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:
Alleen Lotus, Gina en Suzie was lekker.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet!!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van vrouwen??????
Laat dat nou maar aan een man (ik) over!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef soapie het volgende:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet!!!!!![]()
Dit antwoord had ik kunnen verwachtten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Laat dat nou maar aan een man (ik) over!
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:40 schreef soapie het volgende:
Dit antwoord had ik kunnen verwachtten.![]()
Geef mij maar Esmée!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef Dizer het volgende:
Ligt het nou aan mij of is ONM tegenwoordig gewoon leukEn ik ben verilefd
Sanne
Annemarie Wertheimer? Die past precies bij je.quote:
WIV is hier weggegaan vanwege dat gemelk van jou. Jij kunt niks verdragen.quote:blèren over wie de leukste, mooiste etc is, is zo kansloos en het arrogante gelul van LeefbaarFok ook. Ik mis je broer als kiespijn. Begin jij nu niet aub ook met dat macho gedoe
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Annemarie Wertheimer? Die past precies bij je.
[..]
WIV is hier weggegaan vanwege dat gemelk van jou. Jij kunt niks verdragen.
Moest je ook al kotsen?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Viking84 het volgende:ok, dat is eruit. En nu weer on topic
Ik geloof er niks van....quote:Op maandag 30 januari 2006 09:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als ik Iwan (geloof ik) moet geloven zou de tweelingzus van Bettina, Annemarie - jaren geleden voor een keer een dubbelrol van Pamela Teves- ) op de proppen komen.
maar 't is wel waar: hippie Annemarie Wertheimer [gespeeld door Pamela]quote:
quote:
Oude gezichten: Ravi Wertheimer
--------------------------------------------------------------------------------
In 1997 komt het neefje van Bettina Wertheimer in de serie! Zijn naam is Ravi en hij is opgegroeid in Frankrijk. Hij besluit om na te zijn grootgebracht door zijn ietwat vreemde moeder zijn tante in Nederland eens op te zoeken om vervolgens vier jaar te blijven! Zijn tante zorgt goed voor hem en ze regelt meteen een kamertje in café de Engel en hij kan meteen aan slag gaan als verpleger in het ziekenhuis.
In Frankrijk heeft Ravi zijn grote liefde zitten, Aïsha. Haar ouders zijn nogal conservatief en ze keuren de relatie van Aïsha en Ravi af, maar toch weet Ravi haar naar Nederland te krijgen!
In het ziekenhuis heeft Ravi het niet echt naar zijn zin! Hij heeft moeite met de regels die gehanteerd worden en gaat hier ook regelmatig tegen in opstand! Hij neemt ontslag en hij gaat werken in Tiresias, het spirituele centrum van Margot en Casper.
Ravi heeft het dus goed bekeken. Een prachtige vriendin en een baan die perfect bij hem past! Maar dan komt hij er achter dat zijn vriendin Aïsha ook een oogje heeft op Sasza en dit gevoel is wederzijds. Er bestaat een heuse strijd om Aïsha, maar uiteindelijk komt ze toch weer terug bij Ravi en trouwen de twee zelfs! Hij gaat Aïsha wel minder zien, want ze is een echte workaholic en ze werkt het liefst 's nachts door!
Dan staat plotseling Miguel voor Ravi's neus, zijn echte vader. Alsof de schrik al niet groot genoeg is, vertelt Miguel hem ook nog eens dat hij een ernstige erfelijke ziekte heeft waaraan hij snel zal doodgaan. Ravi is bang dat hij de ziekte ook heeft, maar hij wil zich niet laten testen. Uiteindelijk weet Aïsha hem met een leugentje toch te laten testen, maar Ravi heeft de ziekte gelukkig niet. Wel is hij de leugens van zijn vriendin zat en hij wil scheiden van Aïsha, wat dan ook gebeurt.
Ravi heeft schoon genoeg van Nederland en in 2001 begint hij aan zijn allang geplande wereldreis. Tijdens zijn afwezigheid wordt zijn vader ingevroren (dat was zijn wens) en komt Ravi nog even terug. Hij koestert nog steeds gevoelens voor Aïsha, maar toch gaat hij zijn gevoelens niet achterna en reist hij naar Patmar, waar hij als hulpverlener aan de slag kan!
De rol van Ravi Wertheimer werd van 1997-2001 gespeeld door Tim Immers. Voor zijn rol in ONM speelde Tim al 4 jaar in GTST. Nadat Ravi de serie had verlaten was Tim veelal aan het presenteren en acteren. Zo presenteerde hij 'Bouw en Kluspunt' en 'Planet Race' en had hij rolletjes in 'Bon Bini Beach' en '12 steden, 13 ongelukken'. Ook heeft Tim nog twee singletjes uitgebracht, waaronder de Doe Maar cover 'Liever dan Lief'. Dit bleek geen succes te zijn!
Ja, maar die heeft Herr Gartenzwerg al.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Whatever. Ik bedoel natuurlijk Annemarie de Graaf
Om iele-Jas mee te laten rondkloten en 'm dan weg te jagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:11 schreef DeTolk het volgende:
Hoe staat het eigelijk met Ingevroren Miguel? Kan die niet terugkomen?
Lijkt me wel een leuk prestigeproject voor Chris.
Ik weet dat Annemarie ooit in de serie was, meesterlijk gespeeld door Pamela Teves trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar 't is wel waar: hippie Annemarie Wertheimer [gespeeld door Pamela]
was eens te zien toen ze aan de telefoon zat [zo uit m'n hoofd in 1998]
Ik vrees dat je gelijk hebt, Soapie! Iwan verzint hier al jaren de grootste lulverhalen!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef soapie het volgende:
Ik weet dat Annemarie ooit in de serie was, meesterlijk gespeeld door Pamela Teves trouwens.
Maar wat ik bedoelde is dat ik niet geloof dat ze terug komt.....
Af en toe moet je de schrijvers wat nieuwe ideeën geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vrees dat je gelijk hebt, Soapie! Iwan verzint hier al jaren de grootste lulverhalen!
Bijna goed...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ze trekken Vic Kever uit zijn graf. Die was hoe dan ook een houten robot.
Laat die eens een affaire krijgen met Joost.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Af en toe moet je de schrijvers wat nieuwe ideeën geven.
[..]
Bijna goed...
Arthur 'the one and only' van Walsum heeft zich na zijn 'dood' teruggetrokken op een onbewoond eiland, waar hij zich bezighoudt met het klonen van mensen. Hij heeft een techniek ontworpen waarmee hij binnen een jaar een perfecte kloon kan creëren. Zijn eerste poging, een kloon van Victor Couwenberg, vertoonde ernstige gebreken en moest medicijnen slikken om zijn hoofdpijn tegen te gaan.
Arthur heeft echter niet stilgezeten en zijn techniek verder geperfectioneerd. Zijn volgende creatie is een kloon van aartsrivale Bettina Wertheimer. Zal het hem lukken om Bettina te vervangen door de kloon en zo de macht over het AZB weer in handen krijgen? En wie dreigt er nog meer vervangen te worden? Joyce wellicht... of valt ze buiten de boot, omdat ze al een meervoudig persoonlijkheids syndroom heeft?
Joost doet het niet met levende lijken!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef DeTolk het volgende:
Laat die eens een affaire krijgen met Joost.
Neeeee??? En Annemarie dan?????quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joost doet het niet met levende lijken!
Annemarie is lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef soapie het volgende:
Annemarie is ook een oud lijk, tenminste volgens jouW maatstaven....
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Annemarie is lekker.
is dat nog steeds gaande?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.![]()
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.quote:
Ik denk eerder een hersentumor...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Goed! Het is dus duidelijk! Bettina heeft borstkanker.
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.
En jij bent ook dezelfde zevertante gebleven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren he
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een hersentumor...
Toen had ze eierstokkanker en plofte ze zich vol met heroïne. Mooie Rooie en Dr. Plofkop konden haar toen redden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef soapie het volgende:
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??
Nou .... je weet dat Bettina niet graag onder zo'n ding ligt. Stel nou dat ze wilde weghollen en men per ongeluk haar buik heeft gescand......quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Dokter: "De hersenscan laat iets zeer zorgwekkends zien. Je hebt een tumor. Een hersentumor".
Ja joh, alsof een longtumor op een hersenscan te zien is
En tsjop tsjop?
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Heb me kapotgelachen om Bettina
!
En om Erik met de boter..
Een sandwich dan wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.
wat een samenwerking: jij hier en ik in Vuurzeequote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Tim Zwije in IC op RTL5.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
wat een samenwerking: jij hier en ik in Vuurzee
en z'n opa (Jan) ookquote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:BTW: Z'n 'vader' (Frank) heeft ook op de IC gelegen.
Sinds verleden week. Ze wordt een dagje ouder.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef soapie het volgende:
Sinds wanneer heeft Joyce eigenlijk een (lees)bril??? Moest er ineens weer aan denken. geen gezicht trouwens!!!!!
Ik vond haar wel lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
Gatver, wat een del die vriendin van Yous. Met der paardebek.
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het overigens wel 'n beetje saai dat iedereen daar kanker krijgt..Kan er niet 's 'n andere ziekte de revue passeren?
Lekkere woordspelingen weerquote:ONM (BNN, Ned2, 19:32) - Eric Bouwman werd anderhalf geleden, na zijn Idols-avontuur als publiekstrekker bij ONM binnengehaald. Zijn verblijf in de soap zou eigenlijk maar drie maanden duren. Anderhalf jaar later is zijn personage, ex-bajesklant Tonnie de Vries, nog steeds te zien in de soap. De verjongingskuur van het acteurbestand en de switch van Yorin naar BNN heeft de serie volgens Bouwman goed gedaan, zegt hij in het AD. "De overgang op zich zorgt natuurlijk al voor publiciteit. De programma’s die BNN maakt zijn voor een jong publiek. Daar horen wij thuis. Het grootste verschil tussen de zenders? Bij BNN mag meer. De verhaallijnen zijn heftiger. Bij Yorin voelde ik een bepaalde terughoudendheid. BNN geeft een realistischer beeld van de maatschappij. We zijn ook ingesprongen op de groepsverkrachtingen. Het publiek heeft hier heftig op gereageerd. Als je ziet hoe vaak de soap op het randje heeft gestaan. En dan nu toch weer bij elkaar geraapt door mensen die erin geloven. De kijkcijfers stijgen. Dan ben je trots. Ik heb nu mijn draai gevonden in de acteerwereld, maar het presenteren van een televisieprogramma lijkt me ook geweldig om te doen." Hij kijkt zaterdagavond om acht uur nog altijd naar Idols. Floortje is zijn favoriet. "Maar Angelique, wow, die heeft ook een dijk van een stem zeg. Ik kijk graag. Voor mij is het nostalgie. Ik zie mezelf daar nog staan. Reinout Oerlemans die mij aankondigde, 1400 man uit zijn dak. Heerlijk." ONM scoorde gisteren 844.000 kijkers (madl: 13.5%) rond 19:30 op Nederland 2.
Er is iig pas één iemand daadwerkelijk overleden aan kanker: Jur van Elst [in 1995]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?
Ze had een aneurisma in haar hoofd. Aafke had ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:14 schreef babette21 het volgende:
edit: Elisabeth Ansingh had ook iets engs [in haar hoofd volgens mij] maar ik weet niet meer of dat kanker was
Ik heb het gemist, wie heeft kanker? Toch niet Bettina? Die had toch al eerder wat?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het overigens wel 'n beetje saai dat iedereen daar kanker krijgt..Kan er niet 's 'n andere ziekte de revue passeren?
Anders lees je die post van babette ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wie heeft kanker? Toch niet Bettina? Die had toch al eerder wat?
Sorry, maar ik zit in de Babette negeer fasequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders lees je die post van babette ook.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tja, van Economisch Directeur tot IC'er.
Dat was wel een grappige serie. Komt ie ook op dvd????quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaston van Erven is ook nog huisarts geweest in de EO dramaserie 'In de praktijk', waarin Michaël van Buuren (ONM: Jur van Elst) zijn zoon speelde.
De graancirkels, duiveluitdrijvingen, sektes, in stukken gehakte lijken en bomexplosies getuigen inderdaad van terughoudendheid en waren allesbehalve heftig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef pberends het volgende:
Mediakrant:
Bij BNN mag meer. De verhaallijnen zijn heftiger. Bij Yorin voelde ik een bepaalde terughoudendheid.
Ik heb geen flauw idee wanneer, maar het zal vast wel ooit op dvd uitkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:32 schreef soapie het volgende:
Dat was wel een grappige serie. Komt ie ook op dvd????
ik ben net aan deel 1 begonnenquote:
de mooiste tijd in 12 jaar onm.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Iwan1976 het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over de talloze oneliners van Arthur.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben net aan deel 1 begonnen
heerlijk om weer te zien, hoe fout ook [die mode... en allemaal roken in dat ziekenhuis
]
mja wie niet?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef soapie het volgende:
Trouwens Hidde Maas speelde ook in MCW !!!![]()
Bettina heeft een jaar of 4 geleden ook al kanker gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?
Meneer Schapers, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef soapie het volgende:
Trouwens Hidde Maas speelde ook in MCW !!!![]()
Hier niks aan de handquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutsignaal op NL2 of ligt dat weer aan die overbetaalde hooizakken van Essent?
Hier ook prima beeld!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutsignaal op NL2 of ligt dat weer aan die overbetaalde hooizakken van Essent?
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: tijdens de OS is er veertien dagen geen ONM.
Ja, dat heb ik toch ook gedaan, vandaar dat ik "Oud nieuws" zeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zoek het in het vervolg dan lekker zelf uit!
Ik testte alleen maar of je goed oplet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik toch ook gedaan, vandaar dat ik "Oud nieuws" zei!
Lijkt er wel op hè...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Is de BreakOut een preuts blad geworden ofzo?
Ze mag zo eens langskomen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef pberends het volgende:
Die slettebak lijkt op Hoeriya Haoud.
Geef hem ongelijk. Ik zou ook alleen nog maar naar die lekkere tieten van der starenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Waar je al niet op let!!!!!
![]()
Jij bent onbeschoft genoeg om er ook nog in te knijpen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Geef hem ongelijk. Ik zou ook alleen nog maar naar die lekkere tieten van der staren
Zou een goeie zijn! Als ie horny as a taod is neemt hij d'r ws ook nog.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijn: Marnix huurt ook af en toe van die meisjes in, en dan bestelt ie op een goede avond z'n eigen dochter.
Nee, want Kasper lust geen spruitjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Wordt Daan de nieuwe Godfather van ONM?
Oh, ik dacht dat hij Joes Oef heette...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost en ovens...
Yousef heeft eindelijk een achternaam: Bakir.![]()
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, want Kasper lust geen spruitjes.
Ik ben benieuwd of Daan het nog aan de stok krijgt met Sven. Als we Svens dreigement serieus mogen nemen, dan krijgen we binnenkort 'meals on wheels' in DOK.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Wordt Daan de nieuwe Godfather van ONM?
Spruitjes zijn heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!![]()
Spruitjes zijn goed te eten. Vooral als je er Olvarit van maakt: prakken met aardappels, mayonaise en vette jus er overheen en een plakje kaas er in laten smelten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!![]()
Toen zei hij: "Harry's Gaybox, met Harry."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Joost valt in herhaling: Harry's Gaybox deed hij een paar jaren geleden ook al, toen hij zijn hals had gebroken.
Ik was al gestopt met luisteren.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen zei hij: "Harry's Gaybox, met Harry."
Vandaag zei hij: "Harry's Gaybox, met Theo."
Niet lang meer. Hij en Bettina gaan er uit in dit seizoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
JP is trouwens ook niet meer dan een verdedelde figurant. Hoe lang zal hij nog mogen blijven????
Dat is ie toch al vanaf het begin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
JP is trouwens ook niet meer dan een verdedelde figurant. Hoe lang zal hij nog mogen blijven????
Nee hoor, ben heel erg onbeschoft op dat gebiedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij bent onbeschoft genoeg om er ook nog in te knijpen!(Of geldt dat alleen voor mij?
)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijn: Marnix huurt ook af en toe van die meisjes in, en dan bestelt ie op een goede avond z'n eigen dochter.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef soapie het volgende:
Hij had nog wel eens een vriendin, lang geleden.. Lijkt of hij steeds minder te doen heeft...
En dan zegt Marnix: "Kom maar bij papa..."quote:
Come to Daddy! .... lijkt wel Hellraiser I.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
En dan zegt Marnix: "Kom maar bij papa..."
De JoostOvensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost en ovens...
Yousef heeft eindelijk een achternaam: Bakir.![]()
Pfft die is gek en dan mag je als figurant voorbij huppelen zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Iets voor iemand van hier?????![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zal straks nog een klap geven als z'n oude vlam binnenkomt.![]()
Dat denk ik ook....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Tohksie Tonnie die Sven nog net een ram verkoopt eer hij Joost bakt.
Ja, je bent een lieverd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:02 schreef soapie het volgende:
Dat denk ik ook....
we zijn het alweer eens, gaat eng worden!!!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
"Hij was niet tevreden over z'n salade"
Toen Renée het loodje had gelegd hield hij nog een hele monoloog over z'n lesbo-trauma.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
lekker geloofwaardig, die homofobie van Junior...... z'n moeder was nota bene pot
Daarom juist, daarvan heeft hij een trauma opgelopen zei hij laatstquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
lekker geloofwaardig, die homofobie van Junior...... z'n moeder was nota bene pot
uhuhquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen Renée het loodje had gelegd hield hij nog een hele monoloog over z'n lesbo-trauma.
Ik snap 't niet dat hij van Suzy een trauma heeft overgehouden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Daarom juist, daarvan heeft hij een trauma opgelopen zei hij laatst.
Ik had die Bosnomuts met haar neptieten en alles op straat gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef soapie het volgende:
Daan: ook zo lekker geloofwaardig, Shirina liegt de boel bij elkaar voor ¤15.000 en Daan wordt niet eens kwaad maar helpt haar.....Ik zou bloedlink zijn!!!!!!!
En Chris was ook weer lekker bezig.
Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik snap 't niet dat hij van Suzy een trauma heeft overgehouden.
Marie Jolijn heeft voor wel meer problemen gezorgd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef soapie het volgende:
Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had die Bosnomuts met haar neptieten en alles op straat gezet.
Een ram op die stomme pruilbek van d'r was ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat Kasper vandaag tegen Juniman toegeven dat ie gay is?
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!quote:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!
Volgens mij kijkt ie op die dreumes neer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef soapie het volgende:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, het was wel hééééééél erg saai vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:02 schreef soapie het volgende:
Wanneer is dat gezeik tusen Elif en Ylias eens klaar???? Ik ben het spuugzat nu!!!!!
Een buitenechtelijk kind!quote:Ilyas Cabar: "Ik weet niet wat ik heb." (tegen Iris Overbeek)
Wij.quote:Marnix Klein: "Wie heeft het hier over morgen?" (tegen Annemarie de Graaf)
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef pberends het volgende:
Die vieze ouwe man die Smee neemt volgende keer![]()
![]()
.
Als ik haar huisgenoot was had ik haar er allang uitgegooid!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Waarom is voor Shirina trouwens een huisgenoot een synoniem voor een vriend
Broer van Marnix misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
Moest ze weer kotsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |