quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef DeTolk het volgende:
Shirien gaat dreigen met Jugo Maffia. Komt 'r duur te staan hoop ik
Graag ja!!!! Liever vandaag dan morgen!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat die Sven nou maar d'r nek omdraait. Zijn we van die trien af.
Wat krijg ik van je als ik de procedure effe versnel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef soapie het volgende:
Graag ja!!!! Liever vandaag dan morgen!!!!!![]()
Dat vindt ze toch lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:49 schreef DeTolk het volgende:
Shirien zien we zometeen terug in de SEH, maar dan op een bed
Ze heeft toch ook door Brams en Svens slangetje geademd? ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef DeTolk het volgende:
Niet als ze moet ademen door een slangetje denk ik![]()
en daan, en ehhh... ja wie nog meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook door Brams en Svens slangetje geademd? ....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, die is geen homo. Hij zoog niet aan Bram en Daan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als ik de procedure effe versnel?
Hersentumor of aneurisma?quote:Marnix vindt dat Bettina voor de zekerheid een scan van haar hoofd moet laten maken. Chris weet Bettina uit haar vel te laten springen door haar ernstig te provoceren. Of heeft de buitensporige uitbarsting van Bettina een andere oorzaak?
We krijgen toch geen ranzige kotsscène à la Monique van der Werff in Loverboy?!quote:Esmee is jaloers op Katja, de vriendin van Yousef, die Esmee de ogen uitsteekt met al haar mooie spulletjes. Esmee is wel gevoelig voor Katja’s easy money. Esmee neemt een klant van Katja over, maar het werk valt haar zwaarder dan ze dacht.
Goudkust recycling... met in de hoofdrollen: Junior Couwenberg als Ralph Seebregts, Kasper van Mierlo als Tim d'Harencourt en Just als Jeroen van Cloppenburg.quote:Kasper ontkent zijn verleden. Een dikke tongzoen van zijn ex-vriend kan daar geen verandering in brengen. Wel wordt hij hiervoor bij Daan op het matje geroepen. Junior ontpopt zich tot homofoob en belaagt Just. Zal Kasper voor zijn ex-vriendje opkomen of blijft hij zijn verleden ontkennen?
toen was onm nog enigzins boeiend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat loopt het hier weer storm! Vroeger lulden we zo'n topic in anderhalve dag vol.
Esmée is wel lekker.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:48 schreef haagse_elfje het volgende:
toen was onm nog enigzins boeiend...
ik heb het laatst gekeken weer, ik ben nu denk ik echt afgeknapt. Die esmee wat een walgelijk mens is dat bah bah
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Iets voor iemand van hier?????![]()
Misschien moet ze naar Leen van Frisia?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sneu dat shirin in de schulden zit vanwege haar borstvergroting.. nu kan ze haar gokschulden aan de huurmoordenaar niet afbetalen omdat ze bij lenen.nl geen lening krijgt ..
Blijkbaar heeft een aantal van die kletskoppen nu een leven. Of er valt niet meer zoveel te zeiken. In elk geval: ONM is sinds BNN imho een heel wat minder triest tijdverdrijf geworden. Tegenwoordig zijn alleen de decórs nog van bordkarton.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat loopt het hier weer storm! Vroeger lulden we zo'n topic in anderhalve dag vol.
Toch moet Wup terugkomen. Ze plaatste leuke caps.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef Drammer het volgende:
Blijkbaar heeft een aantal van die kletskoppen nu een leven. Of er valt niet meer zoveel te zeiken. In elk geval: ONM is sinds BNN imho een heel wat minder triest tijdverdrijf geworden. Tegenwoordig zijn alleen de decórs nog van bordkarton.
Heb je al gekeken of alle afleveringen erop staan? Bij de eerste exemplaren staat aflevering 16 er maar voor de helft op.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:13 schreef soapie het volgende:
Ik heb seizoen 1 van Vrouwenvleugel gekeken. Daar zaten toch ook een aantal ONMers in. Marjolijn Keuning en Bea Meulman natuurlijk. Maar ook Albertine de kanter (Zuster Anja) zag ik voorbij komen, speelde ook daar een verpleegster. En Frits Jansma had ook een mini-rolletje. Wel grappig om te zien!!!!!
Ik heb m om moeten ruilen ja, maar nu heb ik een goeie!!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken of alle afleveringen erop staan? Bij de eerste exemplaren staat aflevering 16 er maar voor de helft op.
Meer info over de fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |