Annemarie is lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef soapie het volgende:
Annemarie is ook een oud lijk, tenminste volgens jouW maatstaven....
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Annemarie is lekker.
is dat nog steeds gaande?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.![]()
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.quote:
Ik denk eerder een hersentumor...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Goed! Het is dus duidelijk! Bettina heeft borstkanker.
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.
En jij bent ook dezelfde zevertante gebleven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren he
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een hersentumor...
Toen had ze eierstokkanker en plofte ze zich vol met heroïne. Mooie Rooie en Dr. Plofkop konden haar toen redden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef soapie het volgende:
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??
Nou .... je weet dat Bettina niet graag onder zo'n ding ligt. Stel nou dat ze wilde weghollen en men per ongeluk haar buik heeft gescand......quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Dokter: "De hersenscan laat iets zeer zorgwekkends zien. Je hebt een tumor. Een hersentumor".
Ja joh, alsof een longtumor op een hersenscan te zien is
En tsjop tsjop?
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Heb me kapotgelachen om Bettina
!
En om Erik met de boter..
Een sandwich dan wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |