Annemarie is lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef soapie het volgende:
Annemarie is ook een oud lijk, tenminste volgens jouW maatstaven....
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Annemarie is lekker.
is dat nog steeds gaande?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Je zou eerder denken dat Annemarie niet helemaal lekker is aangezien ze met Joost gaat.![]()
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.quote:
Ik denk eerder een hersentumor...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
Goed! Het is dus duidelijk! Bettina heeft borstkanker.
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar vanaf volgende week gaat het er om of Dr. van Nix Joyce of Annemarie weer mag boren, tot het bedriegen hen scheidt.
En jij bent ook dezelfde zevertante gebleven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
jij bent ook niks aan je sneuheid verloren he
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een hersentumor...
Toen had ze eierstokkanker en plofte ze zich vol met heroïne. Mooie Rooie en Dr. Plofkop konden haar toen redden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef soapie het volgende:
Zoiets heeft ze toch al eens eerder gehad??
Nou .... je weet dat Bettina niet graag onder zo'n ding ligt. Stel nou dat ze wilde weghollen en men per ongeluk haar buik heeft gescand......quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Dokter: "De hersenscan laat iets zeer zorgwekkends zien. Je hebt een tumor. Een hersentumor".
Ja joh, alsof een longtumor op een hersenscan te zien is
En tsjop tsjop?
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Heb me kapotgelachen om Bettina
!
En om Erik met de boter..
Een sandwich dan wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat voor een peanutbutterjellysandwitch bedoeld. Kant en klare mix.
wat een samenwerking: jij hier en ik in Vuurzeequote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef Iwan1976 het volgende:
NU: Tim Zwije in IC op RTL5.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
wat een samenwerking: jij hier en ik in Vuurzee
en z'n opa (Jan) ookquote:Op maandag 30 januari 2006 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:BTW: Z'n 'vader' (Frank) heeft ook op de IC gelegen.
Sinds verleden week. Ze wordt een dagje ouder.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef soapie het volgende:
Sinds wanneer heeft Joyce eigenlijk een (lees)bril??? Moest er ineens weer aan denken. geen gezicht trouwens!!!!!
Ik vond haar wel lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
Gatver, wat een del die vriendin van Yous. Met der paardebek.
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het overigens wel 'n beetje saai dat iedereen daar kanker krijgt..Kan er niet 's 'n andere ziekte de revue passeren?
Lekkere woordspelingen weerquote:ONM (BNN, Ned2, 19:32) - Eric Bouwman werd anderhalf geleden, na zijn Idols-avontuur als publiekstrekker bij ONM binnengehaald. Zijn verblijf in de soap zou eigenlijk maar drie maanden duren. Anderhalf jaar later is zijn personage, ex-bajesklant Tonnie de Vries, nog steeds te zien in de soap. De verjongingskuur van het acteurbestand en de switch van Yorin naar BNN heeft de serie volgens Bouwman goed gedaan, zegt hij in het AD. "De overgang op zich zorgt natuurlijk al voor publiciteit. De programma’s die BNN maakt zijn voor een jong publiek. Daar horen wij thuis. Het grootste verschil tussen de zenders? Bij BNN mag meer. De verhaallijnen zijn heftiger. Bij Yorin voelde ik een bepaalde terughoudendheid. BNN geeft een realistischer beeld van de maatschappij. We zijn ook ingesprongen op de groepsverkrachtingen. Het publiek heeft hier heftig op gereageerd. Als je ziet hoe vaak de soap op het randje heeft gestaan. En dan nu toch weer bij elkaar geraapt door mensen die erin geloven. De kijkcijfers stijgen. Dan ben je trots. Ik heb nu mijn draai gevonden in de acteerwereld, maar het presenteren van een televisieprogramma lijkt me ook geweldig om te doen." Hij kijkt zaterdagavond om acht uur nog altijd naar Idols. Floortje is zijn favoriet. "Maar Angelique, wow, die heeft ook een dijk van een stem zeg. Ik kijk graag. Voor mij is het nostalgie. Ik zie mezelf daar nog staan. Reinout Oerlemans die mij aankondigde, 1400 man uit zijn dak. Heerlijk." ONM scoorde gisteren 844.000 kijkers (madl: 13.5%) rond 19:30 op Nederland 2.
Er is iig pas één iemand daadwerkelijk overleden aan kanker: Jur van Elst [in 1995]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?
Ze had een aneurisma in haar hoofd. Aafke had ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:14 schreef babette21 het volgende:
edit: Elisabeth Ansingh had ook iets engs [in haar hoofd volgens mij] maar ik weet niet meer of dat kanker was
Ik heb het gemist, wie heeft kanker? Toch niet Bettina? Die had toch al eerder wat?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het overigens wel 'n beetje saai dat iedereen daar kanker krijgt..Kan er niet 's 'n andere ziekte de revue passeren?
Anders lees je die post van babette ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wie heeft kanker? Toch niet Bettina? Die had toch al eerder wat?
Sorry, maar ik zit in de Babette negeer fasequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders lees je die post van babette ook.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
Tja, van Economisch Directeur tot IC'er.
Dat was wel een grappige serie. Komt ie ook op dvd????quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaston van Erven is ook nog huisarts geweest in de EO dramaserie 'In de praktijk', waarin Michaël van Buuren (ONM: Jur van Elst) zijn zoon speelde.
De graancirkels, duiveluitdrijvingen, sektes, in stukken gehakte lijken en bomexplosies getuigen inderdaad van terughoudendheid en waren allesbehalve heftig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef pberends het volgende:
Mediakrant:
Bij BNN mag meer. De verhaallijnen zijn heftiger. Bij Yorin voelde ik een bepaalde terughoudendheid.
Ik heb geen flauw idee wanneer, maar het zal vast wel ooit op dvd uitkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:32 schreef soapie het volgende:
Dat was wel een grappige serie. Komt ie ook op dvd????
ik ben net aan deel 1 begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |