Dat jij naar die onzin kijkt!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:17 schreef soapie het volgende:
Ik heb m om moeten ruilen ja, maar nu heb ik een goeie!!!!!![]()
Het is een aanrader!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat jij naar die onzin kijkt!?
- Moet morgen ook maar eens naar de dvd-zaak....
Ze verkoopt nu toch al kokosnoten in Estas??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zo! Tante Julia is al haar gejatte centjes kwijt. Nu mag ze weer kokosnoten verkopen.
Je weet toch dat ze in de afgelegen bergdorpen van Turkije niet kunnen lezen? Of hangt de burqua in de weg? According to Chris V. En die schele blik zal wel door een geit komen. Die kunnen je heel erg hard omver hollen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:32 schreef soapie het volgende:
Ik moest lachen om die opmerking van Ylias over de loensende ogen van Elif. Daar hebben we het hier ook al eens over gehad. Zouden ze dan toch meelezen???
En daarom snuift hij zich krom aan coke.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Casper is homo en kan niet acteren.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Casper is homo en kan niet acteren.
Victor kwam er met een plaat voor zijn kop toch ook door?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Net of die camera's uberhaupt door de beveiliging van het ziekenhuis komen.
Oh ja, das waar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Victor kwam er met een plaat voor zijn kop toch ook door?
En die agent heeft een heel erg lange.... want Yous Oef zei dat hij met de staart tussen zijn reet afdroop.quote:
Als je niet meer naar de serie kijkt, moet je hier ook niet meer reageren!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
edit: bij nader inzien was 't niet noemenswaardig
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als je niet meer naar de serie kijkt, moet je hier ook niet meer reageren!
Ze zeikt alleen nog maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef soapie het volgende:
Wat ben je toch altijd weer vriendelijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |