Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik snap 't niet dat hij van Suzy een trauma heeft overgehouden.
Marie Jolijn heeft voor wel meer problemen gezorgd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef soapie het volgende:
Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had die Bosnomuts met haar neptieten en alles op straat gezet.
Een ram op die stomme pruilbek van d'r was ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat Kasper vandaag tegen Juniman toegeven dat ie gay is?
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!quote:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!
Volgens mij kijkt ie op die dreumes neer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef soapie het volgende:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, het was wel hééééééél erg saai vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:02 schreef soapie het volgende:
Wanneer is dat gezeik tusen Elif en Ylias eens klaar???? Ik ben het spuugzat nu!!!!!
Een buitenechtelijk kind!quote:Ilyas Cabar: "Ik weet niet wat ik heb." (tegen Iris Overbeek)
Wij.quote:Marnix Klein: "Wie heeft het hier over morgen?" (tegen Annemarie de Graaf)
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef pberends het volgende:
Die vieze ouwe man die Smee neemt volgende keer![]()
![]()
.
Als ik haar huisgenoot was had ik haar er allang uitgegooid!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Waarom is voor Shirina trouwens een huisgenoot een synoniem voor een vriend
Broer van Marnix misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
Moest ze weer kotsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |