quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef soapie het volgende:
Hij had nog wel eens een vriendin, lang geleden.. Lijkt of hij steeds minder te doen heeft...
En dan zegt Marnix: "Kom maar bij papa..."quote:
Come to Daddy! .... lijkt wel Hellraiser I.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
En dan zegt Marnix: "Kom maar bij papa..."
De JoostOvensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost en ovens...
Yousef heeft eindelijk een achternaam: Bakir.![]()
Pfft die is gek en dan mag je als figurant voorbij huppelen zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
Iets voor iemand van hier?????![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zal straks nog een klap geven als z'n oude vlam binnenkomt.![]()
Dat denk ik ook....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Tohksie Tonnie die Sven nog net een ram verkoopt eer hij Joost bakt.
Ja, je bent een lieverd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:02 schreef soapie het volgende:
Dat denk ik ook....
we zijn het alweer eens, gaat eng worden!!!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
"Hij was niet tevreden over z'n salade"
Toen Renée het loodje had gelegd hield hij nog een hele monoloog over z'n lesbo-trauma.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
lekker geloofwaardig, die homofobie van Junior...... z'n moeder was nota bene pot
Daarom juist, daarvan heeft hij een trauma opgelopen zei hij laatstquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
lekker geloofwaardig, die homofobie van Junior...... z'n moeder was nota bene pot
uhuhquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen Renée het loodje had gelegd hield hij nog een hele monoloog over z'n lesbo-trauma.
Ik snap 't niet dat hij van Suzy een trauma heeft overgehouden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Daarom juist, daarvan heeft hij een trauma opgelopen zei hij laatst.
Ik had die Bosnomuts met haar neptieten en alles op straat gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef soapie het volgende:
Daan: ook zo lekker geloofwaardig, Shirina liegt de boel bij elkaar voor ¤15.000 en Daan wordt niet eens kwaad maar helpt haar.....Ik zou bloedlink zijn!!!!!!!
En Chris was ook weer lekker bezig.
Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik snap 't niet dat hij van Suzy een trauma heeft overgehouden.
Marie Jolijn heeft voor wel meer problemen gezorgd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef soapie het volgende:
Zal eerder door Marjolein komen dan door Suzy denk ik zo.....
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had die Bosnomuts met haar neptieten en alles op straat gezet.
Een ram op die stomme pruilbek van d'r was ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
Precies, ik had al haar spullen op straat geflikkerd!!!!! Ze wilde toch zelf weggaan, nou doei dan, hier zijn je spullen!!!!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat Kasper vandaag tegen Juniman toegeven dat ie gay is?
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!quote:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat snotaapje duw je toch zeker met twee vingers om. En Kasper heeft Juniman al een keer neergeslagen!
Volgens mij kijkt ie op die dreumes neer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef soapie het volgende:
Dat is wel zo ja. Maar hij kijkt wel erg tegen Junior op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, het was wel hééééééél erg saai vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:02 schreef soapie het volgende:
Wanneer is dat gezeik tusen Elif en Ylias eens klaar???? Ik ben het spuugzat nu!!!!!
Een buitenechtelijk kind!quote:Ilyas Cabar: "Ik weet niet wat ik heb." (tegen Iris Overbeek)
Wij.quote:Marnix Klein: "Wie heeft het hier over morgen?" (tegen Annemarie de Graaf)
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef pberends het volgende:
Die vieze ouwe man die Smee neemt volgende keer![]()
![]()
.
Als ik haar huisgenoot was had ik haar er allang uitgegooid!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef pberends het volgende:
Waarom is voor Shirina trouwens een huisgenoot een synoniem voor een vriend
Broer van Marnix misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
Moest ze weer kotsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef soapie het volgende:
Ja dat was een zwerver van het Centraal Station ofzo, wat een goorlap!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |