de mooiste tijd in 12 jaar onm.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Iwan1976 het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over de talloze oneliners van Arthur.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben net aan deel 1 begonnen
heerlijk om weer te zien, hoe fout ook [die mode... en allemaal roken in dat ziekenhuis
]
mja wie niet?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef soapie het volgende:
Trouwens Hidde Maas speelde ook in MCW !!!![]()
Bettina heeft een jaar of 4 geleden ook al kanker gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef zoeperzazke het volgende:
We hebben alleen Daan gehad bij mijn weten in de recente geschiedenis? Grappig dat Daan en Bettina iedereen zijn. Volgens mij krijgt ook 1 op de laag getal kanker, dus waarom niet?
Meneer Schapers, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef soapie het volgende:
Trouwens Hidde Maas speelde ook in MCW !!!![]()
Hier niks aan de handquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutsignaal op NL2 of ligt dat weer aan die overbetaalde hooizakken van Essent?
Hier ook prima beeld!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutsignaal op NL2 of ligt dat weer aan die overbetaalde hooizakken van Essent?
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: tijdens de OS is er veertien dagen geen ONM.
Ja, dat heb ik toch ook gedaan, vandaar dat ik "Oud nieuws" zeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zoek het in het vervolg dan lekker zelf uit!
Ik testte alleen maar of je goed oplet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik toch ook gedaan, vandaar dat ik "Oud nieuws" zei!
Lijkt er wel op hè...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Is de BreakOut een preuts blad geworden ofzo?
Ze mag zo eens langskomen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef pberends het volgende:
Die slettebak lijkt op Hoeriya Haoud.
Geef hem ongelijk. Ik zou ook alleen nog maar naar die lekkere tieten van der starenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Waar je al niet op let!!!!!
![]()
Jij bent onbeschoft genoeg om er ook nog in te knijpen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Geef hem ongelijk. Ik zou ook alleen nog maar naar die lekkere tieten van der staren
Zou een goeie zijn! Als ie horny as a taod is neemt hij d'r ws ook nog.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijn: Marnix huurt ook af en toe van die meisjes in, en dan bestelt ie op een goede avond z'n eigen dochter.
Nee, want Kasper lust geen spruitjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Wordt Daan de nieuwe Godfather van ONM?
Oh, ik dacht dat hij Joes Oef heette...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost en ovens...
Yousef heeft eindelijk een achternaam: Bakir.![]()
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, want Kasper lust geen spruitjes.
Ik ben benieuwd of Daan het nog aan de stok krijgt met Sven. Als we Svens dreigement serieus mogen nemen, dan krijgen we binnenkort 'meals on wheels' in DOK.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
Wordt Daan de nieuwe Godfather van ONM?
Spruitjes zijn heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!![]()
Spruitjes zijn goed te eten. Vooral als je er Olvarit van maakt: prakken met aardappels, mayonaise en vette jus er overheen en een plakje kaas er in laten smelten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
En gelijk heeft ie, niet te vreten die dingen!!!!!!!![]()
Toen zei hij: "Harry's Gaybox, met Harry."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Joost valt in herhaling: Harry's Gaybox deed hij een paar jaren geleden ook al, toen hij zijn hals had gebroken.
Ik was al gestopt met luisteren.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen zei hij: "Harry's Gaybox, met Harry."
Vandaag zei hij: "Harry's Gaybox, met Theo."
Niet lang meer. Hij en Bettina gaan er uit in dit seizoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
JP is trouwens ook niet meer dan een verdedelde figurant. Hoe lang zal hij nog mogen blijven????
Dat is ie toch al vanaf het begin?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef soapie het volgende:
JP is trouwens ook niet meer dan een verdedelde figurant. Hoe lang zal hij nog mogen blijven????
Nee hoor, ben heel erg onbeschoft op dat gebiedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij bent onbeschoft genoeg om er ook nog in te knijpen!(Of geldt dat alleen voor mij?
)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw verhaallijn: Marnix huurt ook af en toe van die meisjes in, en dan bestelt ie op een goede avond z'n eigen dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |