Sta je lekker daar aan de wal?quote:
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
Zeg Plato, zit de daters niet eens weg te pesten uit je kliekje.
tss, ik open de topics iig goed als ik dat doequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je lekker daar aan de wal?
TVP
hoeveel keer gaat joey eigenlijk nog melden dat hij met een lookalike van dit mens uitgaat ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef JoeyT het volgende:
zondag... [afbeelding]![]()
Verder valt t me op dat ik t over het algemeen te veel moeite vind worden om met meisjes af te spreken. Ik word er gewoon letterijk moe van, misschien oud aant worden...
Ik heb geen idee waar we heen gaan, ik dacht dat jij de weg wel zou kennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
Waar moesten we nou heen plato?
Hebben we dromenvanger zo gelijk afgeschud?
Dan durf ik wel te bekennen dat ik de CD "The best of Boney M" heb...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef johnplayer het volgende:
Stel ik zou vertellen dat ik een Milli Vanilli cd heb.....
dating.fok.nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.![]()
Hij is al aangepast pinguïnnetje van me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
tss, ik open de topics iig goed als ik dat doe
P-sies... dat valt immers niet onder de noemer: over niets lullen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.![]()
Na zoveel topics geopend te hebben word je vanzelf goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan durf ik wel te bekennen dat ik de CD "The best of Boney M" heb...
Puike TT trouwens!! (die andere ook overigens)....![]()
Hij is een beetje teleurgesteld dat er geen reacties komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoeveel keer gaat joey eigenlijk nog melden dat hij met een lookalike van dit mens uitgaat ?. Ik spreek zo veel af met meiden en ik zeg daar nooit iets van.
wil hij een bepaalde reactie of zo ?
Oeh, sm pinguin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is al aangepast pinguïnnetje van me.![]()
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ondanks alles blijkt 'foute muziek' vaak geniaal te zijn. Heb ook een aardige collectie overigensquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teleurgesteld dat er geen reacties komen
Ik heb hem verteld wat ik van Forlani- en lookalikes vind, is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar heb je anders een kloon voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgt
Denk het wel, wie dat ook moge zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld wat ik van Forlani- en lookalikes vind, is dat niet genoeg?.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik ben een vliegmachientje
Jouw platencollectie is briljant! Die staat prima bij mijn foute CD collectie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komen
Je zou versteld staan als je weet wie allemaal een kloon is van wiequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je anders een kloon voor.![]()
Ook The best of Modern Talking toevallig?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ondanks alles blijkt 'foute muziek' vaak geniaal te zijn. Heb ook een aardige collectie overigens
toch wel triest dat hij dan zo blijft aandringen. Volgens mij spreek hij eerder af met dat mens om het hier op fok te kunnen melden dan dat hij er echt zin in heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw platencollectie is briljant! Die staat prima bij mijn foute CD collectie!![]()
zucht, enkel jij en ik weten 100% zeker dat we geen kloon zijn van elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
Je zou versteld staan als je weet wie allemaal een kloon is van wie
Dat kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zucht, enkel jij en ik weten 100% zeker dat we geen kloon zijn van elkaar
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat theorieën over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe serie op tvquote:
Hoe durf je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...
Daar mag je alleen maar naar kijken, en aankomen niet!quote:
en zelfs die hoerenkloon luistert niet altijd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgt
Jajaja... We willen het pas echt horen als je haar "per ongeluk" hebt geneukt!quote:
Dat is ook absoluut niet de bedoeling, je moet gewoon meelullen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is zo niet meer bij te houden hoor
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en zelfs die hoerenkloon luistert niet altijd...
Kut die meerdere persoonlijkheden
Geldt 't ook als je die als mp3 hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook The best of Modern Talking toevallig?![]()
Nee t staat ook in mn boekquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch wel triest dat hij dan zo blijft aandringen. Volgens mij spreek hij eerder af met dat mens om het hier op fok te kunnen melden dan dat hij er echt zin in heeft![]()
En niet te vergeten pics van de abortusquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jajaja... We willen het pas echt horen als je haar "per ongeluk" hebt geneukt!
Ow... en het liefst nog zwanger hebt gemaakt ook!![]()
dag pheno, plato en petitlapinquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....
Jammer genoeg kun je niet samen met je kloon naar een meet toegaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....
Dan mag je die per direct naar mij doorsturen, want ik wil hem nog altijd graag hebben!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt 't ook als je die als mp3 hebt?![]()
Denk niet dat ze op de eerste date neukt... Stomme slet dat t isquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook uitstekend mee gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg kun je niet samen met je kloon naar een meet toegaan.![]()
En wat heb je nou aan vrouwen die niet neuken op de eerste date??quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op de eerste date neukt... Stomme slet dat t is
Zou wel leuk zijn... Weer een zwanger topic![]()
Ik zet ze binnenkort wel ff klaar voor je ergens...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan mag je die per direct naar mij doorsturen, want ik wil hem nog altijd graag hebben!![]()
ok, vertel dan maar al het volgende hoofdstuk, dan hebben we dat onmiddellijk gehad ....quote:
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook uitstekend mee gaan
Het erge is dat ik er ziek genoeg voor benquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.![]()
Of een acteur inhuren om jezelf te spelen op een meet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort wel ff klaar voor je ergens...
Dat wil ik je best onder vier ogen vertellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wat heb je nou aan vrouwen die niet neuken op de eerste date??![]()
Wat ben jij een domme kloon zeg... Denken dat de borderliner erachter komtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, vertel dan maar al het volgende hoofdstuk, dan hebben we dat onmiddellijk gehad ....
heftige sex, zwangerschap, je borderliner komt erachter ... shoot![]()
Idd ik snap de jeugd van tegenwoordig ook niet meer... Zo jong en nu al domquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus die bruiloft met Arual was ook een toneelspel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het erge is dat ik er ziek genoeg voor ben
Heb jij pics gezien...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus die bruiloft met Arual was ook een toneelspel?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken jij dromenvanger? En welk spul gebruiken jullie?
Zeker weer ziek....quote:
Dat kon bij het spel horen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef Pheno het volgende:
maar die was echt, anders was ik niet offline van fok op een doordeweekse werkdag
tuurlijkquote:
De mijne is vast fouter ... ik bedoel, ik heb The Party Animals op plaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komen
Nah, zo ben ik dan weer nietquote:
Dan moet ik dus nog meer dingen posten die niets met het onderwerp van die seconde te maken hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet de bedoeling, je moet gewoon meelullen.
Wijze woorden van wijze mannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik snap de jeugd van tegenwoordig ook niet meer... Zo jong en nu al dom![]()
(Jiskefet)
Dacht je soms dat wij dat niet doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog meer dingen posten die niets met het onderwerp van die seconde te maken hebben
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
ja hallo!
Ik zie dat we binnenkort weer een leuk Joey topic kunnen verwachten.
Was zijn laatst geopende topic toch vanuit eigen gedachtes ingegeven. Who would have guessed.
plato ik vind je ava maar nietsquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dacht je soms dat wij dat niet doen?![]()
Alles is toch vanuit eigen gedachtes ingegeven... Toeval bestaat niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
ja hallo!
Ik zie dat we binnenkort weer een leuk Joey topic kunnen verwachten.
Was zijn laatst geopende topic toch vanuit eigen gedachtes ingegeven. Who would have guessed.
je zei neuken zonder dat er flauwe opmerkingen over gemaakt werdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
daten ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
joeyt is waarschijnlijk zich nu al suf aan het denken over een leuk topic over de date van zondag. Al is er helemaal geen date en bestaat dat mens niet of al komt dat kind niet opdagen, een vettig topic over weet ik veel wat kunnen we wel verwachtenquote:
ow godquote:
Heeft niets met toeval te maken, maar met je eigen gedachten op iemand anders' gedragingen projecterenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef JoeyT het volgende:
Toeval bestaat niet...
Die twee staan veel losser van elkaar dan je zou denkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alles is toch vanuit eigen gedachtes ingegeven... Toeval bestaat niet...
Dat moet je eens tegen iemand zeggen die een toeval heeft gehad!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef JoeyT het volgende:
Toeval bestaat niet...
Heb jij mn posts in dat topic wel gelezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft niets met toeval te maken, maar met je eigen gedachten op iemand anders' gedragingen projecteren.
Ja aangezien ik de laatste tijd zoveel topics heb aangemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
joeyt is waarschijnlijk zich nu al suf aan het denken over een leuk topic over de date van zondag. Al is er helemaal geen date en bestaat dat mens niet of al komt dat kind niet opdagen, een vettig topic over weet ik veel wat kunnen we wel verwachten
ik vraag me wel eens af, als je toch al een vastbesloten mening hebt waarom je dan nog een topic gaat openen voor de mening van een ander, terwijl je daar toch niets mee doet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb jij mn posts in dat topic wel gelezen?
Dat topic gaat er juist om of je met je partner alles bespreekt, dus ook als een goede vriend haar leuk vind. Ik bespreek t dus niet... Snap ook niet wat t dan met projecteren te maken heeft...
Neuken is ook zeer serieuze business schat!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef coz het volgende:
[..]
je zei neuken zonder dat er flauwe opmerkingen over gemaakt werden
dat kan toch bijna niet
De aanname dat die andere persoon vast wel wat meer wil en zich door de bestaande relatie daar niet bij laat hinderen wellicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Snap ook niet wat t dan met projecteren te maken heeft...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neuken is ook zeer serieuze business schat!![]()
En over daten gingen we het hier niet hebben![]()
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
De aanname dat die andere persoon vast wel wat meer wil en zich door de bestaande relatie daar niet bij laat hinderen wellicht?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
owkee , neuken ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind m zelf wel wat hebben. Voorlopig zal ik m dan ook niet veranderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
plato ik vind je ava maar niets
veel te kleurig
Jah!!! Nog meer van dat soort opwindende opmerkingen!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
De aanname dat die andere persoon vast wel wat meer wil en zich door de bestaande relatie daar niet bij laat hinderen wellicht?
Zullen we het verplichte kennismakings etentje vooraf dan maar gewoon overslaan en meteen aan de slag gaan?quote:
Om nog even terug te komen op die natte la...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jah!!! Nog meer van dat soort opwindende opmerkingen!!!![]()
Nou t spijt me zeer, maar dat kan je toch vaak best uit gedragingen van degene opmakenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Mokster loopt naar coz toe en doet haar blouse alvast een stukje open...quote:
wil ik wel eerst een massagequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we het verplichte kennismakings etentje vooraf dan maar gewoon overslaan en meteen aan de slag gaan?![]()
+1 scherp ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster loopt naar coz toe en doet haar blouse alvast een stukje open...
Oh nee... Dat topic bestaat niet meer!!![]()
Is goed... Heb je je agenda bij de hand?quote:
Een date met een frigide vrouw?quote:
brrr , das niet chill meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een date met een frigide vrouw?.
nee, dan vriest ie vast als ze nat wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een date met een frigide vrouw?.
Waarvan je je alsnog afvraagt of je je vriendin voor hem moet waarschuwen, omdat zij er in haar oogverblindende naïviteit wel eens geen erg in zou kunnen hebben dat hij meer voor haar voelt dan slechts vriendschap.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef JoeyT het volgende:
En daar ging het in t topic helemaal niet om, want ik vind t een hele goede gozer![]()
insinueer je nu dat ik met 3 personen getrouwd ben!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dag pheno, plato en petitlapin
begint wel allemaal met een p eigenlijk.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef JoeyT het volgende:
Mokster uitgezonderd natuurlijk...
Nee, dat zijn alleen degenen waarvan we het weten, het zouden er meer kunnen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
insinueer je nu dat ik met 3 personen getrouwd ben!?
![]()
oeh!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat zijn alleen degenen waarvan we het weten, het zouden er meer kunnen zijn.
De enige die dat kan weten is Pheno, of misschien is Pheno ook wel een kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat zijn alleen degenen waarvan we het weten, het zouden er meer kunnen zijn.
Van mij misschienquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die dat kan weten is Pheno, of misschien is Pheno ook wel een kloon
Echt lees t topic nou gewoon nog eens. Heb t in mn laatste post nog eens proberen op te helderen, want wat je nu zegt slaat echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarvan je je alsnog afvraagt of je je vriendin voor hem moet waarschuwen, omdat zij er in haar oogverblindende naïviteit wel eens geen erg in zou kunnen hebben dat hij meer voor haar voelt dan slechts vriendschap.
En zijn eigenaar, en diens eigenaar, etc., etc.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die dat kan weten is Pheno, of misschien is Pheno ook wel een kloon
Morgenaaf weer schat... Mn vriendin doet overigens meequote:
It makes you think.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zijn eigenaar, en diens eigenaar, etc., etc..
Ik lees uit je laatste post dat hij misschien meer voelt dan vriendschap en jij vraagt je af of je je vriendin moet waarschuwen omdat het hun vriendschap in gevaar zou kunnen brengen. Als dat niet is wat je bedoelt, verbeter me vooral, maar ik kan er niets anders van maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt lees t topic nou gewoon nog eens. Heb t in mn laatste post nog eens proberen op te helderen, want wat je nu zegt slaat echt helemaal nergens op.
Doe mij die maar!quote:
Marco Borsatoquote:
dat niet alleen maar misschien ook dat hij meer achter haar aan zou kunnen gaan zitten wat tot gevolg heeft dat zij misschien de relatie met Joey niet meer wil voortzetten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik lees uit je laatste post dat hij misschien meer voelt dan vriendschap en jij vraagt je af of je je vriendin moet waarschuwen omdat het hun vriendschap in gevaar zou kunnen brengen. Als dat niet is wat je bedoelt, verbeter me vooral, maar ik kan er niets anders van maken.
loserquote:
Uhm, reageer dan in zijn topic, ipv hier offtopic te gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik lees uit je laatste post dat hij misschien meer voelt dan vriendschap en jij vraagt je af of je je vriendin moet waarschuwen omdat het hun vriendschap in gevaar zou kunnen brengen. Als dat niet is wat je bedoelt, verbeter me vooral, maar ik kan er niets anders van maken.
quote:
De overgang naar doggystyle is nu zo gemaakt natuurlijk!quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De overgang naar doggystyle is nu zo gemaakt natuurlijk!![]()
Nee, dat kan niet. Het ergste wat kan gebeuren is dat zij hevig geschokt haar vriendschap met die man kwijtraakt, want het is onmogelijk dat zij ooit zou twijfelen aan Joey.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat niet alleen maar misschien ook dat hij meer achter haar aan zou kunnen gaan zitten wat tot gevolg heeft dat zij misschien de relatie met Joey niet meer wil voortzetten?
jij hebt niet veel fotos in je fotoboekje waar je zelf op staatquote:
Het is een directe reactie op zijn opmerking hier. Ontopic genoeg voor mij en meer ontopic dan het meeste hier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, reageer dan in zijn topic, ipv hier offtopic te gaan
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Het ergste wat kan gebeuren is dat zij hevig geschokt haar vriendschap met die man kwijtraakt, want het is onmogelijk dat zij ooit zou twijfelen aan Joey.
Nee dat is niet wat ik bedoel... Ik ben echt onduidelijk dan zeg...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na de massage pas natuurlijk... Heb je je agenda nou al gepakt?quote:
Ja ik wil er best een ander verhaal van gaan maken hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat niet alleen maar misschien ook dat hij meer achter haar aan zou kunnen gaan zitten wat tot gevolg heeft dat zij misschien de relatie met Joey niet meer wil voortzetten?
Ontopic in een SCquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een directe reactie op zijn opmerking hier. Ontopic genoeg voor mij en meer ontopic dan het meeste hier.
Mocht dat nou gebeuren dan heeft hij altijd deze nog achter de hand!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee die ligt thuisquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de massage pas natuurlijk... Heb je je agenda nou al gepakt?
Plaats dan een mooie foto van haarquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht dat nou gebeuren dan heeft hij altijd deze nog achter de hand!
[afbeelding]
dan ligt het echt aan jou!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wil er best een ander verhaal van gaan maken hoor
zondagquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht dat nou gebeuren dan heeft hij altijd deze nog achter de hand!
[afbeelding]
Mail de beschikbare data dan maar door vanavond!quote:
geen sexquote:
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaats dan een mooie foto van haar
je hebt t leuk samen met je partner en kletst over vanalles, ook dit soort dingen. Nu laat je t maar achterwege omdat het miss verkeerd bij haar kan vallen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ligt het echt aan jou!
echt ik kan niet echt wijs worden uit je verhaal
*wereldvreemd is: wie is het? En waar zou ik die van moeten kennen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaats dan een mooie foto van haar
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!
Van een film over Brad Pitt en pindakaas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wereldvreemd is: wie is het? En waar zou ik die van moeten kennen?
een ontopic sc bijhoudenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je ff hard aan het werk..kun je het hier niet meer bijhouden!!
Waar gaat het hier over..![]()
Doe mij maar een mok thee..![]()
*en weer weg is...
nee een vraagquote:
geen probleem...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben niet blond
wel donkerblond
ok, bijna zichtbaar dan
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
geen probleem...
Zondag [afbeelding]
![]()
Maar het is een mooi verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van een film over Brad Pitt en pindakaas.
okquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
je hebt t leuk samen met je partner en kletst over vanalles, ook dit soort dingen. Nu laat je t maar achterwege omdat het miss verkeerd bij haar kan vallen.
Meisje was verliefd op mij, vriendin vertelde t en het schaadde de vriendschap.
Dat vind ik niet de moeite waard bij hun
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...
Er is zoiets als een grijs gebied...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nog
Meet Joe Black?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef coz het volgende:
[..]
jij hebt niet veel fotos in je fotoboekje waar je zelf op staat![]()
quote:
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynskequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
probeer ik op je probleem te reageren, zowel hier als daar, reageer je nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef JoeyT het volgende:
En haar haar verduidelijkende posts misgunnen? Ondenkbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynske
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
Paars haar neukt vast beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
Ja, zo'n strapless jurkje moet toch érgens aan blijven hangen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
ook wel eens gehad , toen ik per ongeluk te veel dingen geblokkeerd hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
lol ik krijg een lege active topiclijst
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...quote:
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ook
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
Owh, was je dat niet danquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
In dat geval krijg ik nog geld van je...quote:
Ter illustratie:quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Het is een gavequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Laten we elkaar gewoon in natura betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval krijg ik nog geld van je...![]()
Ik ben benieuwd naar de fooi!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laten we elkaar gewoon in natura betalen
kleuren doofquote:
En hoe is de sex? Puur voor de statistieken natuurlijk!quote:
Daarom hou ik van jequote:
Ow ja, ImageReady Animation Shop...quote:
Deze dan:quote:
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?
Are you free, mr. AirwiN?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seks
Ze had wel altijd een erg interessante pussycatquote:
Oeh, die heb ik volgens mij nog wel ergens...quote:
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daarquote:
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daar.
Mijne wel iigquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De mijne ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sexquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverd
Da's geen enkel probleemquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Duh. Het feit dat ik de naam van de actrice niet eens op hoefde te zoeken mag voor zich sprekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoonquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Denial... zo heet datquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...![]()
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!quote:
You want to break free?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...![]()
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoon
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!![]()
Stofzuigen doe ik altijd met een CD van System of a Down over de speakers! Dan gaat 't lekker snel!quote:
B.Y.O.B.!quote:
Zekerquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B.Y.O.B.!
En dan te bedenken dat ze veel leukere nummers hebben!
Muziek schalt nauwelijks door m'n huis (het is nogal gehorig).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Stofzuigen doe ik altijd met een CD van System of a Down over de speakers! Dan gaat 't lekker snel!
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:26 schreef GF het volgende:
Zo lekker eten en dan hopen dat het droog is straks![]()
Lekker hequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef Ynske het volgende:
thuis
Ik naar m'n vriendin. Hopelijk draagt ze d'r rokquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsen
Vast niet als het regentquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef GF het volgende:
[..]
Ik naar m'n vriendin. Hopelijk draagt ze d'r rok
daar was ik wel aan toe jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsen
[..]
Lekker he![]()
mmm strakjes misschen nog ff wetgquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mmm strakjes misschen nog ff wetg
ff onder de douche en een rokje aan
Doe je dat rokje niet onder de douche aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mmm strakjes misschen nog ff wetg
ff onder de douche en een rokje aan
nee sorry dat doe ik naaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je dat rokje niet onder de douche aan
3 bierquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting!
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is rok eigenlijk een lelijk woord, het klinkt voor geen meter.![]()
nee.. neuken klinkt lekker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is rok eigenlijk een lelijk woord, het klinkt voor geen meter.![]()
neuken?quote:
Inderdaad... Was eigenlijk van plan om vanavond de stad in te gaan om nieuwe platen te kopen... volgende week dan maarquote:
heb je zijn nummer? dan stuur ik een sms! of werkt pope@catholicchurch.com ook?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jullie moeten dan eerst trouwen! Vraag maar aan de Paus!
papa@vatican.va zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
heb je zijn nummer? dan stuur ik een sms! of werkt pope@catholicchurch.com ook?
das zijn prive-adres.. maar ik heb een werkgerelateerde vraagquote:
Zeker over het ontknapen van misdienaartjes?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef nixxx het volgende:
das zijn prive-adres.. maar ik heb een werkgerelateerde vraag
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef MSXUser het volgende:
Zeker over het ontknapen van misdienaartjes?
Nee..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Jullie moeten dan eerst trouwen! Vraag maar aan de Paus!
Trouwen is gewoon een verplichting, niet werkgerelateerd.quote:
jij hebt bij Q. in de klas gezeten of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Trouwen is gewoon een verplichting.
Voor zover ik weet niet. Waarschijnlijk hadden we dezelfde leermethoden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef nixxx het volgende:
jij hebt bij Q. in de klas gezeten of niet?
hmmm dus toch de veluwequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Waarschijnlijk hadden we dezelfde leermethoden.
quote:
Wij daten niet. Daten is stom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef dutchmage het volgende:
hoi ik kom voor de datingsites, ik hoorde dat dat hier was..
dat is alleen maar het officiele standpunt he... daar hoeven we ons toch niet aan te houden?quote:
als je dan ook zo laat met een reactie komt is de lol er wel vanafquote:
Dat kan niet, want dan valt in elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef nixxx het volgende:
melis!!! heb je je nieuwe bed al ingewijd?
zet je er een paar kratjes bier onderquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan valt in elkaar
Ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is alleen maar het officiele standpunt he... daar hoeven we ons toch niet aan te houden?
Ik was even wat anders doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je dan ook zo laat met een reactie komt is de lol er wel vanaf
moet ik het wel een half uur volhouden
toch niet wat ik denk he....quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even wat anders doen.
en dat ga ik nu weer doen.
Later
Dat werkt ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
zet je er een paar kratjes bier onder
Vraag je vantevoren of hij ook goed kan klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
Dat kan niet, want dan valt in elkaar
quote:
Welke vent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]idd, want dan gaat je vent bier drinken ..
hmmm bier
een willekeurige vent.. maar geen keurige ventquote:
quote:
Quequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]hoi willekeurige vent mwahahhhaaahahhhaaaa
u bent nu deel van mijn geheime verschrikkelijke plan.. verdere details volgen... weest gereed!quote:
Let's rockquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
u bent nu deel van mijn geheime verschrikkelijke plan.. verdere details volgen... weest gereed!
uw missie is het inwijden van het bed van M. May .. een en ander op zulke wijze dat het bed niet beschadigt en dat de eigenaresse volledig tevreden achterblijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |