Dan mag je die per direct naar mij doorsturen, want ik wil hem nog altijd graag hebben!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt 't ook als je die als mp3 hebt?![]()
Denk niet dat ze op de eerste date neukt... Stomme slet dat t isquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jajaja... We willen het pas echt horen als je haar "per ongeluk" hebt geneukt!
Ow... en het liefst nog zwanger hebt gemaakt ook!![]()
Mijn broer kan ook uitstekend mee gaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg kun je niet samen met je kloon naar een meet toegaan.![]()
En wat heb je nou aan vrouwen die niet neuken op de eerste date??quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op de eerste date neukt... Stomme slet dat t is
Zou wel leuk zijn... Weer een zwanger topic![]()
Ik zet ze binnenkort wel ff klaar voor je ergens...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan mag je die per direct naar mij doorsturen, want ik wil hem nog altijd graag hebben!![]()
ok, vertel dan maar al het volgende hoofdstuk, dan hebben we dat onmiddellijk gehad ....quote:
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook uitstekend mee gaan
Het erge is dat ik er ziek genoeg voor benquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.![]()
Of een acteur inhuren om jezelf te spelen op een meet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur inhuren om je kloon te spelen op een meet.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet ze binnenkort wel ff klaar voor je ergens...
Dat wil ik je best onder vier ogen vertellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wat heb je nou aan vrouwen die niet neuken op de eerste date??![]()
Wat ben jij een domme kloon zeg... Denken dat de borderliner erachter komtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, vertel dan maar al het volgende hoofdstuk, dan hebben we dat onmiddellijk gehad ....
heftige sex, zwangerschap, je borderliner komt erachter ... shoot![]()
Idd ik snap de jeugd van tegenwoordig ook niet meer... Zo jong en nu al domquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wat heb je nou aan vrouwen die niet neuken op de eerste date??![]()
Dus die bruiloft met Arual was ook een toneelspel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het erge is dat ik er ziek genoeg voor ben
Heb jij pics gezien...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus die bruiloft met Arual was ook een toneelspel?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken jij dromenvanger? En welk spul gebruiken jullie?
Zeker weer ziek....quote:
Dat kon bij het spel horen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef Pheno het volgende:
maar die was echt, anders was ik niet offline van fok op een doordeweekse werkdag
tuurlijkquote:
De mijne is vast fouter ... ik bedoel, ik heb The Party Animals op plaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komen
Nah, zo ben ik dan weer nietquote:
Dan moet ik dus nog meer dingen posten die niets met het onderwerp van die seconde te maken hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet de bedoeling, je moet gewoon meelullen.
Wijze woorden van wijze mannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik snap de jeugd van tegenwoordig ook niet meer... Zo jong en nu al dom![]()
(Jiskefet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |