Deze dan:quote:
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?
Are you free, mr. AirwiN?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seks
Ze had wel altijd een erg interessante pussycatquote:
Oeh, die heb ik volgens mij nog wel ergens...quote:
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daarquote:
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daar.
Mijne wel iigquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De mijne ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sexquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverd
Da's geen enkel probleemquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Duh. Het feit dat ik de naam van de actrice niet eens op hoefde te zoeken mag voor zich sprekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoonquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Denial... zo heet datquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...![]()
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!quote:
You want to break free?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...![]()
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoon
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |