Deze dan:quote:
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?
Are you free, mr. AirwiN?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seks
Ze had wel altijd een erg interessante pussycatquote:
Oeh, die heb ik volgens mij nog wel ergens...quote:
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daarquote:
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wendy Richards is weer uiterst charmant aanwezig daar.
Mijne wel iigquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De mijne ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw ogen vielen ook eerst op het decolleté en toen pas op het paarse haar?![]()
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sexquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...![]()
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hemelse seks! Je zou niet meer zonder kunnen lieverd
Da's geen enkel probleemquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Duh. Het feit dat ik de naam van de actrice niet eens op hoefde te zoeken mag voor zich sprekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoonquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gelegenheid om je eigen huishouden te laten versloffen. De meeste vrijgezelle mannen kunnen dat zelfs zónder sex.
Denial... zo heet datquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stap ik wel weer terug naar een dame die een 7 als beoordeling krijgt in plaats van jouw 7,5...![]()
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!quote:
You want to break free?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouwelijke kant is helaas iets te ver door ontwikkeld om dat te laten gebeuren...![]()
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij niet... Z'n huis is te schoon
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het grote feest der herkenning zeker!![]()
Stofzuigen doe ik altijd met een CD van System of a Down over de speakers! Dan gaat 't lekker snel!quote:
B.Y.O.B.!quote:
Zekerquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B.Y.O.B.!
En dan te bedenken dat ze veel leukere nummers hebben!
Muziek schalt nauwelijks door m'n huis (het is nogal gehorig).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Stofzuigen doe ik altijd met een CD van System of a Down over de speakers! Dan gaat 't lekker snel!
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:26 schreef GF het volgende:
Zo lekker eten en dan hopen dat het droog is straks![]()
Lekker hequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:33 schreef Ynske het volgende:
thuis
Ik naar m'n vriendin. Hopelijk draagt ze d'r rokquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsen
Vast niet als het regentquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef GF het volgende:
[..]
Ik naar m'n vriendin. Hopelijk draagt ze d'r rok
daar was ik wel aan toe jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja, ik moet straks nog naar huis fietsen
[..]
Lekker he![]()
Even lekker relaxen dan maarquote:
mmm strakjes misschen nog ff wetgquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mmm strakjes misschen nog ff wetg
ff onder de douche en een rokje aan
Doe je dat rokje niet onder de douche aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mmm strakjes misschen nog ff wetg
ff onder de douche en een rokje aan
nee sorry dat doe ik naaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je dat rokje niet onder de douche aan
quote:
3 bierquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting!
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is rok eigenlijk een lelijk woord, het klinkt voor geen meter.![]()
nee.. neuken klinkt lekker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is rok eigenlijk een lelijk woord, het klinkt voor geen meter.![]()
neuken?quote:
Inderdaad... Was eigenlijk van plan om vanavond de stad in te gaan om nieuwe platen te kopen... volgende week dan maarquote:
heb je zijn nummer? dan stuur ik een sms! of werkt pope@catholicchurch.com ook?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jullie moeten dan eerst trouwen! Vraag maar aan de Paus!
papa@vatican.va zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:52 schreef nixxx het volgende:
heb je zijn nummer? dan stuur ik een sms! of werkt pope@catholicchurch.com ook?
das zijn prive-adres.. maar ik heb een werkgerelateerde vraagquote:
Zeker over het ontknapen van misdienaartjes?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef nixxx het volgende:
das zijn prive-adres.. maar ik heb een werkgerelateerde vraag
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef MSXUser het volgende:
Zeker over het ontknapen van misdienaartjes?
Nee..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Jullie moeten dan eerst trouwen! Vraag maar aan de Paus!
Trouwen is gewoon een verplichting, niet werkgerelateerd.quote:
jij hebt bij Q. in de klas gezeten of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Trouwen is gewoon een verplichting.
Voor zover ik weet niet. Waarschijnlijk hadden we dezelfde leermethoden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef nixxx het volgende:
jij hebt bij Q. in de klas gezeten of niet?
hmmm dus toch de veluwequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Waarschijnlijk hadden we dezelfde leermethoden.
quote:
Wij daten niet. Daten is stom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef dutchmage het volgende:
hoi ik kom voor de datingsites, ik hoorde dat dat hier was..
dat is alleen maar het officiele standpunt he... daar hoeven we ons toch niet aan te houden?quote:
als je dan ook zo laat met een reactie komt is de lol er wel vanafquote:
Dat kan niet, want dan valt in elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef nixxx het volgende:
melis!!! heb je je nieuwe bed al ingewijd?
zet je er een paar kratjes bier onderquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan valt in elkaar
Ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is alleen maar het officiele standpunt he... daar hoeven we ons toch niet aan te houden?
Ik was even wat anders doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je dan ook zo laat met een reactie komt is de lol er wel vanaf
moet ik het wel een half uur volhouden
toch niet wat ik denk he....quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was even wat anders doen.
en dat ga ik nu weer doen.
Later
Dat werkt ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
zet je er een paar kratjes bier onder
Vraag je vantevoren of hij ook goed kan klussen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
Dat kan niet, want dan valt in elkaar
quote:
Welke vent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]idd, want dan gaat je vent bier drinken ..
hmmm bier
een willekeurige vent.. maar geen keurige ventquote:
quote:
Quequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]hoi willekeurige vent mwahahhhaaahahhhaaaa
u bent nu deel van mijn geheime verschrikkelijke plan.. verdere details volgen... weest gereed!quote:
Let's rockquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
u bent nu deel van mijn geheime verschrikkelijke plan.. verdere details volgen... weest gereed!
uw missie is het inwijden van het bed van M. May .. een en ander op zulke wijze dat het bed niet beschadigt en dat de eigenaresse volledig tevreden achterblijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |