Paars haar neukt vast beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
Ja, zo'n strapless jurkje moet toch érgens aan blijven hangen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
ook wel eens gehad , toen ik per ongeluk te veel dingen geblokkeerd hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
lol ik krijg een lege active topiclijst
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...quote:
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ook
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
Owh, was je dat niet danquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
In dat geval krijg ik nog geld van je...quote:
Ter illustratie:quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Het is een gavequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Laten we elkaar gewoon in natura betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval krijg ik nog geld van je...![]()
Ik ben benieuwd naar de fooi!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laten we elkaar gewoon in natura betalen
kleuren doofquote:
En hoe is de sex? Puur voor de statistieken natuurlijk!quote:
Daarom hou ik van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |