nee een vraagquote:
geen probleem...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben niet blond
wel donkerblond
ok, bijna zichtbaar dan
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
geen probleem...
Zondag [afbeelding]
![]()
Maar het is een mooi verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van een film over Brad Pitt en pindakaas.
okquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
je hebt t leuk samen met je partner en kletst over vanalles, ook dit soort dingen. Nu laat je t maar achterwege omdat het miss verkeerd bij haar kan vallen.
Meisje was verliefd op mij, vriendin vertelde t en het schaadde de vriendschap.
Dat vind ik niet de moeite waard bij hun
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...
Er is zoiets als een grijs gebied...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nog
Meet Joe Black?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef coz het volgende:
[..]
jij hebt niet veel fotos in je fotoboekje waar je zelf op staat![]()
quote:
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynskequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
probeer ik op je probleem te reageren, zowel hier als daar, reageer je nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef JoeyT het volgende:
En haar haar verduidelijkende posts misgunnen? Ondenkbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynske
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
Paars haar neukt vast beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
Ja, zo'n strapless jurkje moet toch érgens aan blijven hangen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
ook wel eens gehad , toen ik per ongeluk te veel dingen geblokkeerd hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
lol ik krijg een lege active topiclijst
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...quote:
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem graag de proef op de som! Er moeten toch causale verbanden te leggen zijn tussen bepaalde uiterlijke kenmerken en de kwaliteit van de sex. Ik ben er alleen nog niet achter wat deze verbanden zijn. Tot die tijd, trial and error...
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je nog subsidie krijgen voor je onderzoek ook
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
Owh, was je dat niet danquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch een beetje een mannelijke hoer voelen...![]()
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
In dat geval krijg ik nog geld van je...quote:
Ter illustratie:quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Het is een gavequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef MissMSX het volgende:
De associaties die jij regelmatig legt zijn NIET gezond!
Ik herhaal NIET gezond!!
Laten we elkaar gewoon in natura betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval krijg ik nog geld van je...![]()
Ik ben benieuwd naar de fooi!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mrs. Slocombe had ook regelmatig paars haar, maar of je daar vrolijk van wordt...
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laten we elkaar gewoon in natura betalen
kleuren doofquote:
En hoe is de sex? Puur voor de statistieken natuurlijk!quote:
Daarom hou ik van jequote:
Ow ja, ImageReady Animation Shop...quote:
Deze dan:quote:
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet mijn huishouden in ruil voor briljante sex?
Are you free, mr. AirwiN?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik mis hetgeen dat ik hier mee opschiet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan beter mijn huishouden gaan doen in ruil voor briljante seks
Ze had wel altijd een erg interessante pussycatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |