*wereldvreemd is: wie is het? En waar zou ik die van moeten kennen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaats dan een mooie foto van haar
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!
Van een film over Brad Pitt en pindakaas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wereldvreemd is: wie is het? En waar zou ik die van moeten kennen?
een ontopic sc bijhoudenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je ff hard aan het werk..kun je het hier niet meer bijhouden!!
Waar gaat het hier over..![]()
Doe mij maar een mok thee..![]()
*en weer weg is...
nee een vraagquote:
geen probleem...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite. Persoonlijk heb ik meer met blond!
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben niet blond
wel donkerblond
ok, bijna zichtbaar dan
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
geen probleem...
Zondag [afbeelding]
![]()
Maar het is een mooi verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van een film over Brad Pitt en pindakaas.
okquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
je hebt t leuk samen met je partner en kletst over vanalles, ook dit soort dingen. Nu laat je t maar achterwege omdat het miss verkeerd bij haar kan vallen.
Meisje was verliefd op mij, vriendin vertelde t en het schaadde de vriendschap.
Dat vind ik niet de moeite waard bij hun
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r schouderbladen steken meer uit dan d'r borsten!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het alleen om sex gaat, ben ik niet zo heel kritisch over de haarkleur. Desnoods neem ik een flesje waterstofperoxide mee...
Er is zoiets als een grijs gebied...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik niet op dikke wijven val weet je nog
Meet Joe Black?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef coz het volgende:
[..]
jij hebt niet veel fotos in je fotoboekje waar je zelf op staat![]()
quote:
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynskequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
probeer ik op je probleem te reageren, zowel hier als daar, reageer je nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef JoeyT het volgende:
En haar haar verduidelijkende posts misgunnen? Ondenkbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de titel melden, zoals Ynske
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is nieuw voor me.... Hou'en dan maar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |