Dat weet ik mevrouw milagro...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
wat zeggen
hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik mevrouw milagro...
Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Het is mijn vriendin idd... Dus waar ik een relatie mee heb...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Phenomenom het volgende:
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nogquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje
Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
Kijk dit bedoel ik dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
Lees mn post onder die van jou...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Wat je zegt, niet doen dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik dus...
Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
Aaarg laat dit topic maarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef bxie het volgende:
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik wal daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.
ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
ik snap je wel hoor maar IK vind dat respectloos en IK ben jaloers snappie?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaarg laat dit topic maar
Niemand begrijpt me ook jij niet![]()
Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
Ik moet bij dit topic wel denken aan het gezegde "Takes one to know one"quote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"![]()
Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbijquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"![]()
Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaarg laat dit topic maar
Niemand begrijpt me ook jij niet![]()
Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
Ja, nou. Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij"
Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |