abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 13:55:42 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34119997
Mijn vriendin heeft een vriend die getrouwd is. Ze zijn iets ouder dan ons en eens in de maand gaan we daar hapje eten. Hele aardige mensen, mag ze beide heel erg. Mijn vriendin is heel mooi meisje en krijgt veel aandacht van andere jongens/mannen, alleen is ze vaak wat naief om het bij sommigen in te zien.
Zo ook bij deze man. Hele aardige vent dus, maar weet zeker dat wanneer mijn vriendin toenadering zou zoeken hij er niet onwillend tegenover zou staan. Ik ben helemaal niet bang om haar te verliezen, ook helemaal niet jaloers, maar ik vroeg me af of jullie het zouden zeggen.
Ik ga het overigens niet vertellen, omdat het waarschijnlijk iets kapot zou maken dat niet kapot moet gaan. Maar eigenlijk zou je moeten kunnen praten over dit soort dingen in een relatie...

Hoe denken jullie hierover?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34120068
wat zeggen

hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 16 januari 2006 @ 14:02:33 #3
88139 JoeyT
pi_34120212
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
wat zeggen

hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
Dat weet ik mevrouw milagro...

Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij ) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
pi_34120223
Er is toch niks aan de hand
Zie het probleem niet zo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 januari 2006 @ 14:05:29 #5
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_34120292
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
pi_34120343
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat weet ik mevrouw milagro...

Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij ) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje

Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 16 januari 2006 @ 14:06:56 #7
88139 JoeyT
pi_34120350
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Phenomenom het volgende:
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
Het is mijn vriendin idd... Dus waar ik een relatie mee heb...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:06:58 #8
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34120352
Tering, anders zie je dingen die er niet zijn.
Gast, geen slapende honden wakker maken etc.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34120435
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
  maandag 16 januari 2006 @ 14:09:43 #10
88139 JoeyT
pi_34120436
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje

Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nog

Maar ok je zou niets zeggen... Nogmaals het is dus geen probleem. Zij ziet het alleen niet. Ik vroeg me alleen af of je t de ander wel zou laten zien.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:10:27 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34120465
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 januari 2006 @ 14:11:07 #12
88139 JoeyT
pi_34120491
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
Kijk dit bedoel ik dus...

Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
pi_34120555
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik walg daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.

ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:12:59 #14
88139 JoeyT
pi_34120562
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Lees mn post onder die van jou...

Normaal gesproken babbel je toch met je vriend/in ook over dit soort dingen? Of niet?

Dus niet in een serieus gesprek maar beetje chit chat
  maandag 16 januari 2006 @ 14:13:34 #15
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34120586
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik dus...

Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
Wat je zegt, niet doen dus.
Is totaal niet nodig, pas als je het daadwerkelijk ziet gebeuren.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 16 januari 2006 @ 14:14:31 #16
88139 JoeyT
pi_34120616
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef bxie het volgende:
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik wal daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.

ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
Aaarg laat dit topic maar

Niemand begrijpt me ook jij niet

Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
pi_34120621
Het is een man, zij is ook nog jonger (en mooi), dus why state the obvious?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 16 januari 2006 @ 14:15:56 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34120661
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34120713
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ik snap je wel hoor maar IK vind dat respectloos en IK ben jaloers snappie?
maar als jij er verder geen last van hebt en je wil het erover hebben dan vind ik dat dat moet kunnen.

Mijn exvriend zei het ook vaak genoeg tegen mij van hmmm hij ziet je wel zitten he.
Zonder poespas.

MAAR wat er wel gebeurde is dat ik dan elke keer als die persoon er dan was, me bekeken voelde en een beetje koeltjes ging doen , wat nergens op sloeg maar dan was ik er heel bewust mee bezig en datisniet leuk.

Dus bij nader inzien moet je je toch maar afvragen of het wel zoveel nut heeft om erover te beginnen aangezien er niks aan de hand is.
pi_34120728
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"
Ik moet bij dit topic wel denken aan het gezegde "Takes one to know one"
pi_34120730
Ik zie het probleem ook niet zo? Als, als... Er kan van alles, maar je denkt jezelf alleen maar ongelukkig met zulke doemscenario's. En waarom zou ze naief zijn het niet in te zien? Is elke jongen die naar haar kijkt een gesprek waard? Om er uberhaupt over na te denken? Ze heeft waarschijnlijk wel wat anders aan haar hoofd.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:19:27 #22
88139 JoeyT
pi_34120786
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:

Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij "

Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
pi_34120805
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:20:29 #24
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_34120820
Waar maak je je druk om kerel... Als dit je grootste probleem is dan zul je een heerlijk leven hebben denk ik zo....
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
pi_34120823
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij "

Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
Ja, nou. Dan doe je dat toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')