Dat weet ik mevrouw milagro...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
wat zeggen
hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik mevrouw milagro...
Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Het is mijn vriendin idd... Dus waar ik een relatie mee heb...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Phenomenom het volgende:
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nogquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje
Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
Kijk dit bedoel ik dus...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
Lees mn post onder die van jou...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Wat je zegt, niet doen dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik dus...
Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
Aaarg laat dit topic maarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef bxie het volgende:
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik wal daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.
ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
ik snap je wel hoor maar IK vind dat respectloos en IK ben jaloers snappie?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaarg laat dit topic maar
Niemand begrijpt me ook jij niet![]()
Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
Ik moet bij dit topic wel denken aan het gezegde "Takes one to know one"quote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"![]()
Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbijquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"![]()
Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaarg laat dit topic maar
Niemand begrijpt me ook jij niet![]()
Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
Ja, nou. Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij"
Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
of het bespreekbaar is of niet, maar aangezien zijn vriendin het ook bij hem doet snap ik niet waarom het niet zou kunnen dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?
Dit bedoel ik dus preciesquote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef bxie het volgende:
[..]
maar als jij er verder geen last van hebt en je wil het erover hebben dan vind ik dat dat moet kunnen.
Mijn exvriend zei het ook vaak genoeg tegen mij van hmmm hij ziet je wel zitten he.
Zonder poespas.
ik zou alleen dan iets zeggen als er werkelijk sprake is van toenadering, van 1 of beide kanten.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nog
Maar ok je zou niets zeggen... Nogmaals het is dus geen probleem. Zij ziet het alleen niet. Ik vroeg me alleen af of je t de ander wel zou laten zien.
waarom zou het nu dan niet kunnen?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus precies
Normaal doen we t zo... Sneppie
Omdat het iets kapot kan maken. Je gaat toch met andere ogen naar iemand kijken als je weet dat degene je wel leuk vindt. Heb ik ook met dat zwangere meisje...quote:
idd, vroeg me af of jullie het wel zouden zeggen in deze situatie...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef bxie het volgende:
oohh volgens mij begrijpen we het allemaal verkeerd, hij vraagt niet om advies hij vraagt gewoon hoe wij dat allemaal zouden doen
of snap ik e rnou weer geen hol van?
Dan zeg je het niet. Maar ik vraag me af wat voor vertrouwen je dan in haar hebt, dat ze hem dan misschien leuk gaat vinden (een getrouwde man met een zwangere vriendin, zie je het voor je?).quote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat het iets kapot kan maken. Je gaat toch met andere ogen naar iemand kijken als je weet dat degene je wel leuk vindt. Heb ik ook met dat zwangere meisje...
nou dat vertelde ik dus ook over mezelf , maar dat stukje liet je weg in je een na laatste quote.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat het iets kapot kan maken. Je gaat toch met andere ogen naar iemand kijken als je weet dat degene je wel leuk vindt. Heb ik ook met dat zwangere meisje...
hij bedoeld dat zn vriendin die man niet meer als een goeie vriend kan zien en dat hij dat niet wil omdat hij die man zelf ook mag en graag daar met zn vriendin over de vloer komtquote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan zeg je het niet. Maar ik vraag me af wat voor vertrouwen je dan in haar hebt, dat ze hem dan misschien leuk gaat vinden (een getrouwde man met een zwangere vriendin, zie je het voor je?).
Idd.. dat jij super verliefd op je vriendin bent wil niet meteen zeggen dat ze de mooiste dame van de hele wereld is hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef LaZZ het volgende:
Tering, anders zie je dingen die er niet zijn.
Gast, geen slapende honden wakker maken etc.
Net als dat de OP kant noch wal raakt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef JoeyT het volgende:
Dus alle jaloezie/vertrouw opmerkingen slaan kant noch wal...
Volg mijn posts nou gewoon eens nauwkeuriger en dan zou je weten hoe de vork in de steel zat...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je vriendin trouwens van je date met die stoot dit weekend?
Geen tijd voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:28 schreef JoeyT het volgende:
Volg mijn posts nou gewoon eens nauwkeuriger en dan zou je weten hoe de vork in de steel zat...
Okay. Waarom dan niet eerlijk zijn over je dubbele gevoel mbt die vriend?quote:Kortom: ja ze weet tIs zelfs uitgenodigd
![]()
Ok ik probeer t voor de laatste keer... Zal wel aan mij liggen maja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen tijd voor.
[..]
Okay. Waarom dan niet eerlijk zijn over je dubbele gevoel mbt die vriend?
Ik zou niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik probeer t voor de laatste keer... Zal wel aan mij liggen maja.
Het waren vrienden van haar en sinds ik met mn vriendin heb zijn het ook vrienden van mij aan het worden. Ik vind die man een hele goede gozer en zn vrouw ook erg aardig.
Nou is t me opgevallen dat hij mn vriendin wel meer dan aardig vindt. Helemaal geen probleem mee aangezien ik weet dat hij er niets mee doet en zij absoluut nooit op zo'n manier naar hem zou kijken. Vandaar ook mijn punt. Omdat zij hem puur als vriend ziet en veel aan hem gehad heeft zou het waarsch niet prettig voor haar zijn als ik vertelde dat hij (volgens mij) een lichte crush op haar heeft. Normaal gesproken zou ik dat dus gewoon zeggen, in dit geval niet omdat ik bang ben de vriendschap te beschadigen.
Mijn vraag was gewoon wat jullie zouden doen
Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik mevrouw milagro...
Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Nee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!
Mag ik je aanraken?
He shit.quote:
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denktquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He shit.Jammer hoor...
Ik zou graag eens in de nabijheid verkeren van 2 mensen die zo onwijs leuk zijn dat om de haverklap alles en iedereen om ze heen zomaar spontaan verliefd op ze worden.
Ja, dat zal best ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denkt![]()
![]()
mag ik eenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denkt![]()
![]()
Idd was weer lastig toen ik dnsdag over de markt liepquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal best ja.
Vast heel vermoeiend. Moet je weer gaan nadenken over hoe je goeiemorgen zegt tegen de kassajuffrouw, want stel je voor, straks is die ook alweer verliefd op je. En dat kan je niet hebben natuurlijk.
Laat me raden, er zijn ook heel veel homo's steeds verliefd op je of niet? Dat je denkt 'wat kijkt die kerel lang naar me' enzo?
Lijkt me echt naar hoor, zo'n sterke aantrekkingskracht...
Ik msn nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ik eenfoto
, op msn
ja, ik ben lelijk, en oud, maar toe...gun me een blik op wat me nooit gegund zal zijn, JoeyT![]()
en mag ik je aanrakenquote:
Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!quote:
Waarom verneuk je het topic?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!
Milagro al helemaal in de ban van je, puur alleen door je postgedrag hier...
Oh, en uiteraard je avatar.
Mèn! Jij bent echt gevaarlijk!
Heeft ie zelf al gedaan door het te openenquote:
Good question.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef Tobbes het volgende:
Waarom verneuk je het topic?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat meisje met dat donkere haar en die pet?
Zeg maar tegen dat kennisje van een van de bandleden dat ze een fan heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over verneuken gesproken.
Die met die videocamera? Kennisje van een van de bandleden.
Wat probeer je daarmee te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee. En ik speel niet meer bij die band ook trouwens.
Dat ik het ook niet meer kan vragen. Want dan moet ik weer heel erg viaviavia enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |