abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 13:55:42 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34119997
Mijn vriendin heeft een vriend die getrouwd is. Ze zijn iets ouder dan ons en eens in de maand gaan we daar hapje eten. Hele aardige mensen, mag ze beide heel erg. Mijn vriendin is heel mooi meisje en krijgt veel aandacht van andere jongens/mannen, alleen is ze vaak wat naief om het bij sommigen in te zien.
Zo ook bij deze man. Hele aardige vent dus, maar weet zeker dat wanneer mijn vriendin toenadering zou zoeken hij er niet onwillend tegenover zou staan. Ik ben helemaal niet bang om haar te verliezen, ook helemaal niet jaloers, maar ik vroeg me af of jullie het zouden zeggen.
Ik ga het overigens niet vertellen, omdat het waarschijnlijk iets kapot zou maken dat niet kapot moet gaan. Maar eigenlijk zou je moeten kunnen praten over dit soort dingen in een relatie...

Hoe denken jullie hierover?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34120068
wat zeggen

hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 16 januari 2006 @ 14:02:33 #3
88139 JoeyT
pi_34120212
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef milagro het volgende:
wat zeggen

hij zoekt toch geen toenadering?
jij zegt ALS mijn vriendin toenadering ZOU zoeken...
Dat weet ik mevrouw milagro...

Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij ) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
pi_34120223
Er is toch niks aan de hand
Zie het probleem niet zo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 januari 2006 @ 14:05:29 #5
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_34120292
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
pi_34120343
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij ) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje

Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:06:56 #7
88139 JoeyT
pi_34120350
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Phenomenom het volgende:
Het is een vriendin als in iemand waarmee je een relatie hebt? Of een gewone vriendin?
Het is mijn vriendin idd... Dus waar ik een relatie mee heb...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:06:58 #8
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34120352
Tering, anders zie je dingen die er niet zijn.
Gast, geen slapende honden wakker maken etc.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_34120435
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
  maandag 16 januari 2006 @ 14:09:43 #10
88139 JoeyT
pi_34120436
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef milagro het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk weten wat jij moet doen inzake dat andere meisje

Wat ik zou zeggen?
Als zij mijn vriend wel zou zien zitten, niets.
Als zij er daadwerkelijk werk van hem zou maken, haar zeggen op te zouten.
Als hij er quasi onschuldig in mee gaat, en dan dus zegt "maar ik wil niets verder, ze is totaaaaaaal mijn type niet, ik vind het gewoon gezellig met haar te babbelen en zo, alleen zonder jou" (yeah right) dito.
Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nog

Maar ok je zou niets zeggen... Nogmaals het is dus geen probleem. Zij ziet het alleen niet. Ik vroeg me alleen af of je t de ander wel zou laten zien.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:10:27 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34120465
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 januari 2006 @ 14:11:07 #12
88139 JoeyT
pi_34120491
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen? Ik heb het met mijn vriendin vaak zat over zulke dingen, en dat waardeert ze alleen maar!
Kijk dit bedoel ik dus...

Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
pi_34120555
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik walg daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.

ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:12:59 #14
88139 JoeyT
pi_34120562
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam eventueel vertellen?
Over spijkers op heel laag water zoeken, gesproken.
Lees mn post onder die van jou...

Normaal gesproken babbel je toch met je vriend/in ook over dit soort dingen? Of niet?

Dus niet in een serieus gesprek maar beetje chit chat
  maandag 16 januari 2006 @ 14:13:34 #15
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_34120586
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik dus...

Aan de ene kant denk ik van. Het is geen groot iets dus klan je gewoon zeggen. Aan andere kant weet ik dat hij een goede vriend voor haar is die absoluut nooit iets zou proberen en zou ik het zonde vinden als dit een kink in de kabel zou veroorzaken...
Wat je zegt, niet doen dus.
Is totaal niet nodig, pas als je het daadwerkelijk ziet gebeuren.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 16 januari 2006 @ 14:14:31 #16
88139 JoeyT
pi_34120616
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef bxie het volgende:
ik snap wel wat ts bedoeld hoor en ik wal daarvan, ik vind het respectloos dat iemand op die manier interesse toont in de persoon die bij jou hoort, en al helemaal met zn eigen partner erbij.

ik zou het denk ik niet vertellen maar zo jaloers als ik ben zou ik die mensen niet meer opzoeken.
Ook vanwege het feit dat ik het respectloos vind , toenadering zoeken hoeft niet altijd met directe woorden, het kan via vele omwegen.
Aaarg laat dit topic maar

Niemand begrijpt me ook jij niet

Hij is totaal niet respectloos. Goeie vent, mogen elkaar
pi_34120621
Het is een man, zij is ook nog jonger (en mooi), dus why state the obvious?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 16 januari 2006 @ 14:15:56 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34120661
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"
pi_34120713
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ik snap je wel hoor maar IK vind dat respectloos en IK ben jaloers snappie?
maar als jij er verder geen last van hebt en je wil het erover hebben dan vind ik dat dat moet kunnen.

Mijn exvriend zei het ook vaak genoeg tegen mij van hmmm hij ziet je wel zitten he.
Zonder poespas.

MAAR wat er wel gebeurde is dat ik dan elke keer als die persoon er dan was, me bekeken voelde en een beetje koeltjes ging doen , wat nergens op sloeg maar dan was ik er heel bewust mee bezig en datisniet leuk.

Dus bij nader inzien moet je je toch maar afvragen of het wel zoveel nut heeft om erover te beginnen aangezien er niks aan de hand is.
pi_34120728
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:
Maar jij baseert je vermoeden dat die gebonden vriend wel eens geïnteresseerd in jouw vriendinnetje kan zijn enkel op aannames.
Dat is geen kwestie van slapende honden wakker maken, maar van honden er bij de nekharen bijslepen.
Wat zou je dan gaan zeggen: "Ja, Piet is geïnteresseerd in je. Dat voel ik aan mijn water. Dus je moet geen toenadering tot hem zoeken, want daar gaat ie zeker op in!"
Ik moet bij dit topic wel denken aan het gezegde "Takes one to know one"
pi_34120730
Ik zie het probleem ook niet zo? Als, als... Er kan van alles, maar je denkt jezelf alleen maar ongelukkig met zulke doemscenario's. En waarom zou ze naief zijn het niet in te zien? Is elke jongen die naar haar kijkt een gesprek waard? Om er uberhaupt over na te denken? Ze heeft waarschijnlijk wel wat anders aan haar hoofd.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:19:27 #22
88139 JoeyT
pi_34120786
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Copycat het volgende:

Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij "

Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
pi_34120805
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:20:29 #24
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_34120820
Waar maak je je druk om kerel... Als dit je grootste probleem is dan zul je een heerlijk leven hebben denk ik zo....
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
pi_34120823
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Meer van" heb je eig zelf door dat piet je wel leuk vindt met een glimlach erbij "

Over dit soort dingen babbel ik normaal gesproken met mn vriendinnetje... Als er een vriendin van mij is dan vraagt ze ook altijd of degene meer van me wilt. Niet op een jaloerse manier, maar gewoon luchtig...
Ja, nou. Dan doe je dat toch?
pi_34120836
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je probleem ligt - je hebt een leuke vriendin en een andere man vindt haar leuk, maar doet er verder niets mee. Ik neem aan dat je je vriendin vertrouwt. what's the problem?
of het bespreekbaar is of niet, maar aangezien zijn vriendin het ook bij hem doet snap ik niet waarom het niet zou kunnen dan.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:21:14 #27
88139 JoeyT
pi_34120852
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef bxie het volgende:

[..]

maar als jij er verder geen last van hebt en je wil het erover hebben dan vind ik dat dat moet kunnen.

Mijn exvriend zei het ook vaak genoeg tegen mij van hmmm hij ziet je wel zitten he.
Zonder poespas.
Dit bedoel ik dus precies

Normaal doen we t zo... Sneppie
pi_34120897
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe, nee ik wil niets van dat zwangere meisje... Hou niet van mollige vrouwen weet je nog

Maar ok je zou niets zeggen... Nogmaals het is dus geen probleem. Zij ziet het alleen niet. Ik vroeg me alleen af of je t de ander wel zou laten zien.
ik zou alleen dan iets zeggen als er werkelijk sprake is van toenadering, van 1 of beide kanten.

en de toenadering van mijn vriend kan in zijn ogen ms wel onschuldig zijn ( "ik mag haar toch wel bellen, iets gaan drinken met haar?") , als die ander meer wil, is dat in mijn ogen weer, een verkeerd signaal geven (en ws ook de kat op het spek binden, niets menselijks is ons vreemd immers).

zolang mijn vriend dat soort dingen niet doet, mag die ander hem zo lekker vinden als ze maar wil.
en soms maak je met het attent maken op die interesse, ms juist een doos van pandora open
pi_34120900
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus precies

Normaal doen we t zo... Sneppie
waarom zou het nu dan niet kunnen?
pi_34120960
oohh volgens mij begrijpen we het allemaal verkeerd, hij vraagt niet om advies hij vraagt gewoon hoe wij dat allemaal zouden doen

of snap ik e rnou weer geen hol van?
  maandag 16 januari 2006 @ 14:24:53 #31
88139 JoeyT
pi_34120973
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef bxie het volgende:

[..]

waarom zou het nu dan niet kunnen?
Omdat het iets kapot kan maken. Je gaat toch met andere ogen naar iemand kijken als je weet dat degene je wel leuk vindt. Heb ik ook met dat zwangere meisje...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:25:55 #32
88139 JoeyT
pi_34121006
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef bxie het volgende:
oohh volgens mij begrijpen we het allemaal verkeerd, hij vraagt niet om advies hij vraagt gewoon hoe wij dat allemaal zouden doen

of snap ik e rnou weer geen hol van?
idd, vroeg me af of jullie het wel zouden zeggen in deze situatie...

Ik zeg t niet...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:26:01 #33
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_34121010
in een goede relatie moet je alles tegen elkaar kunnen zeggen.

zelf heb ik ook een vriendin die veel aandacht krijgt van andere mannen.
en zo ook van een vriend die mijn vriendin kent.
mij viel het heel erg op dat die aandacht overdreven veel was,en naa maanden aankijken ging ik me er aan irriteren.
ik heb dat tegen mijn vriendin verteld,en haar was het helemaal niet opgevallen.
mijn vriendin ging er zelf toen ook opletten,en idd ze gaf mij gelijk.

zonder mij weten heeft mijn vriendin toen tegen die vriend het gewoon gezegt.
en idd hij gaf het toe dat hij een oogje op haar had,maar realiseerde zich zelf niet dat ik het in de gaten had.
die gozer heeft mij toen gebelt met de nodige excuuse`s en dergelijke,maar ik had zoiets van jaa doeiii rot op gek.
daarop volgend heeft mijn vriendin toen de vriendschap verbroken met hem omdat het op het laatst te hoog op liep.

[ Bericht 0% gewijzigd door plopje op 16-01-2006 14:54:50 ]
ploperdeplop
pi_34121025
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat het iets kapot kan maken. Je gaat toch met andere ogen naar iemand kijken als je weet dat degene je wel leuk vindt. Heb ik ook met dat zwangere meisje...
Dan zeg je het niet. Maar ik vraag me af wat voor vertrouwen je dan in haar hebt, dat ze hem dan misschien leuk gaat vinden (een getrouwde man met een zwangere vriendin, zie je het voor je?).
pi_34121036
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

nou dat vertelde ik dus ook over mezelf , maar dat stukje liet je weg in je een na laatste quote.
Doe het gewoon niet:)
jij mag die man, zij doet niks verkeerd, laat het
pi_34121058
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan zeg je het niet. Maar ik vraag me af wat voor vertrouwen je dan in haar hebt, dat ze hem dan misschien leuk gaat vinden (een getrouwde man met een zwangere vriendin, zie je het voor je?).
hij bedoeld dat zn vriendin die man niet meer als een goeie vriend kan zien en dat hij dat niet wil omdat hij die man zelf ook mag en graag daar met zn vriendin over de vloer komt
pi_34121138
Hoe weet TS dan zo zeker dat die man z'n vriendin zo leuk vindt? Misschien valt het allemaal wel weer mee. Misschien moet ie het maar tegen z'n vriendin zeggen, die kan hem misschien duidelijk maken dat het allemaal wel meevalt?
  maandag 16 januari 2006 @ 23:50:00 #38
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_34143960
hmm ik kan je niet echt begrijpen.. probeer eens wat beter in het leven te staan, dan let je niet zo op die zaken denk ik....want nu lijk je net een vrouw, hihi (moet ik dat eigenlijk zeggen?) van een mug een olifant maken...!
__-*-__
pi_34145173
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef LaZZ het volgende:
Tering, anders zie je dingen die er niet zijn.
Gast, geen slapende honden wakker maken etc.
Idd.. dat jij super verliefd op je vriendin bent wil niet meteen zeggen dat ze de mooiste dame van de hele wereld is hoor .
pi_34145679
en je vertrouwd je vriendin niet, en die vriend niet!

Zegt meer over jou dan over hen lijkt me....
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34146729
ms is het wel een alibi voor eigen gedrag, nu of eventueel later.
pi_34149794
Verkapt "ik-heb-zo'n-lekker-wijf-als-vriendin-dat-elke-man-haar-wil-neuken" topic.
pi_34149832
Kerel je ziet spoken!

Heb een beetje vertouwen in je eigen vriendin joh!
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:16:03 #44
88139 JoeyT
pi_34242378
Wow was dit topic al helemaal vergeten en wow nog steeds wordt het niet gesnapt

Tis geen jaloezie topic... T gaat er in dit topic om of je alles met elkaar deelt of niet...

Dus alle jaloezie/vertrouw opmerkingen slaan kant noch wal...
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:20:09 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34242505
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef JoeyT het volgende:

Dus alle jaloezie/vertrouw opmerkingen slaan kant noch wal...
Net als dat de OP kant noch wal raakt?

Weet je vriendin trouwens van je date met die stoot dit weekend?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:28:29 #46
88139 JoeyT
pi_34242774
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet je vriendin trouwens van je date met die stoot dit weekend?
Volg mijn posts nou gewoon eens nauwkeuriger en dan zou je weten hoe de vork in de steel zat...

Kortom: ja ze weet t Is zelfs uitgenodigd
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:29:51 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34242821
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:28 schreef JoeyT het volgende:

Volg mijn posts nou gewoon eens nauwkeuriger en dan zou je weten hoe de vork in de steel zat...
Geen tijd voor .
quote:
Kortom: ja ze weet t Is zelfs uitgenodigd
Okay. Waarom dan niet eerlijk zijn over je dubbele gevoel mbt die vriend?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:35:49 #48
88139 JoeyT
pi_34243022
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen tijd voor .
[..]

Okay. Waarom dan niet eerlijk zijn over je dubbele gevoel mbt die vriend?
Ok ik probeer t voor de laatste keer... Zal wel aan mij liggen maja.

Het waren vrienden van haar en sinds ik met mn vriendin heb zijn het ook vrienden van mij aan het worden. Ik vind die man een hele goede gozer en zn vrouw ook erg aardig.
Nou is t me opgevallen dat hij mn vriendin wel meer dan aardig vindt. Helemaal geen probleem mee aangezien ik weet dat hij er niets mee doet en zij absoluut nooit op zo'n manier naar hem zou kijken. Vandaar ook mijn punt. Omdat zij hem puur als vriend ziet en veel aan hem gehad heeft zou het waarsch niet prettig voor haar zijn als ik vertelde dat hij (volgens mij) een lichte crush op haar heeft. Normaal gesproken zou ik dat dus gewoon zeggen, in dit geval niet omdat ik bang ben de vriendschap te beschadigen.

Mijn vraag was gewoon wat jullie zouden doen
pi_34243156
Je creëert een probleem dat er niet is

Hij zou er niets mee doen, zij zou nooit 'zo' naar hem kijken, ze zou ms denk jij, gebaseerd op...... ja wat eigenlijk, zich ongemakkelijk kunnen gaan voelen.

ik denk eerlijk gezegd, dat ze het wel leuk zal vinden, en dat ze dat ms niet zal zeggen tegen jou, omdat zij denkt dat jij je er ms ongemakkelijk bij zal voelen
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:39:34 #50
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34243158
Niet zeggen, ze komt er zelf wel achter als hij haar een keer probeert te zoenen, als ze samen in de keuken staan, of als hij haar een keer ergens af wil zetten. .

Je wil het gras toch niet voor zijn voeten weg maaien?

( )
power to the people
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 januari 2006 @ 15:40:18 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_34243181
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ok ik probeer t voor de laatste keer... Zal wel aan mij liggen maja.

Het waren vrienden van haar en sinds ik met mn vriendin heb zijn het ook vrienden van mij aan het worden. Ik vind die man een hele goede gozer en zn vrouw ook erg aardig.
Nou is t me opgevallen dat hij mn vriendin wel meer dan aardig vindt. Helemaal geen probleem mee aangezien ik weet dat hij er niets mee doet en zij absoluut nooit op zo'n manier naar hem zou kijken. Vandaar ook mijn punt. Omdat zij hem puur als vriend ziet en veel aan hem gehad heeft zou het waarsch niet prettig voor haar zijn als ik vertelde dat hij (volgens mij) een lichte crush op haar heeft. Normaal gesproken zou ik dat dus gewoon zeggen, in dit geval niet omdat ik bang ben de vriendschap te beschadigen.

Mijn vraag was gewoon wat jullie zouden doen
Ik zou niet zo moeilijk doen
op t moment dat ik die vermoedens zou hebben zou ik dat zowel binnen mijn relatie als bij die vrienden aankaarten. als jij spoken ziet en t zijn echte vrienden zullen ze er eens om lachen en verder gaan met het leven.
als jij geen spoken ziet is er de mogelijkheid dat je dit uitspreekt en daarna lekker verder gaan met het leven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:41:44 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34243226
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!

Mag ik je aanraken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:42:34 #53
88139 JoeyT
pi_34243252
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!

Mag ik je aanraken?
Nee...

Ik vind je lelijk
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:48:34 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34243469
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:
Nee...

Ik vind je lelijk
He shit. Jammer hoor...
Ik zou graag eens in de nabijheid verkeren van 2 mensen die zo onwijs leuk zijn dat om de haverklap alles en iedereen om ze heen zomaar spontaan verliefd op ze wordt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:49:52 #55
88139 JoeyT
pi_34243504
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

He shit. Jammer hoor...
Ik zou graag eens in de nabijheid verkeren van 2 mensen die zo onwijs leuk zijn dat om de haverklap alles en iedereen om ze heen zomaar spontaan verliefd op ze worden.
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denkt
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:53:48 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34243646
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
Ja, dat zal best ja.
Vast heel vermoeiend. Moet je weer gaan nadenken over hoe je goeiemorgen zegt tegen de kassajuffrouw, want stel je voor, straks is die ook alweer verliefd op je. En dat kan je niet hebben natuurlijk.

Laat me raden, er zijn ook heel veel homo's steeds verliefd op je of niet? Dat je denkt 'wat kijkt die kerel lang naar me' enzo?

Lijkt me echt naar hoor, zo'n sterke aantrekkingskracht...
pi_34243783
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

mag ik een foto , op msn

ja, ik ben lelijk, en oud, maar toe...gun me een blik op wat me nooit gegund zal zijn, JoeyT
pi_34243842
Slotje.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:17 #59
88139 JoeyT
pi_34243883
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat zal best ja.
Vast heel vermoeiend. Moet je weer gaan nadenken over hoe je goeiemorgen zegt tegen de kassajuffrouw, want stel je voor, straks is die ook alweer verliefd op je. En dat kan je niet hebben natuurlijk.

Laat me raden, er zijn ook heel veel homo's steeds verliefd op je of niet? Dat je denkt 'wat kijkt die kerel lang naar me' enzo?

Lijkt me echt naar hoor, zo'n sterke aantrekkingskracht...
Idd was weer lastig toen ik dnsdag over de markt liep
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:52 #60
88139 JoeyT
pi_34243911
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef milagro het volgende:

[..]

mag ik een foto , op msn

ja, ik ben lelijk, en oud, maar toe...gun me een blik op wat me nooit gegund zal zijn, JoeyT
Ik msn niet

Maar gooi maar een slotje,

ben beetje moe
pi_34243993
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik msn niet
haal die vlinder dan weg, man
pi_34244136
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:

Nee...

Ik vind je lelijk
en mag ik je aanraken

en ga jij dan ook altijd naar bloedmooie dokters en zo. Ik zie me al aan een lelijke dokter zeggen: JIJ MAG ME NIET AANRAKEN, JIJ BENT LELIJK

trouwens, al zoveel foto's van brighteyes gezien ??
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:06:29 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34244165
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef milagro het volgende:
haal die vlinder dan weg, man
Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!
Milagro al helemaal in de ban van je, puur alleen door je postgedrag hier...
Oh, en uiteraard je avatar.

Mèn! Jij bent echt gevaarlijk!
pi_34244238
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!
Milagro al helemaal in de ban van je, puur alleen door je postgedrag hier...
Oh, en uiteraard je avatar.

Mèn! Jij bent echt gevaarlijk!
Waarom verneuk je het topic?
pi_34244317
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Heeft ie zelf al gedaan door het te openen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34244342
ik zal maar eens ontopic antwoorden. ja, ik zou dat direct aan mijn man zeggen. Ik zie niet in waarom niet. Ik moet daar geen twee seconden over nadenken. " Hey ik denk dat die vriendin X of Y wel een oogje op je heeft".

hij trekt er dan maar zijn plan mee. Waarom zou ik het niet zeggen ?

't is zo simpel
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34244355

Wie is dat meisje met dat donkere haar en die pet?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:11:55 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34244365
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef Tobbes het volgende:
Good question.
Ga ik even over nadenken...
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:12:57 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34244415
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]

Wie is dat meisje met dat donkere haar en die pet?

Over verneuken gesproken.

Die met die videocamera? Kennisje van een van de bandleden.
pi_34244438
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Over verneuken gesproken.

Die met die videocamera? Kennisje van een van de bandleden.
Zeg maar tegen dat kennisje van een van de bandleden dat ze een fan heeft
pi_34245066
Heb je een tel nr toevallig?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:35:28 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34245205
Nee. En ik speel niet meer bij die band ook trouwens.
pi_34245236
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee. En ik speel niet meer bij die band ook trouwens.
Wat probeer je daarmee te zeggen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:52:42 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34245747
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef Tobbes het volgende:
Wat probeer je daarmee te zeggen
Dat ik het ook niet meer kan vragen. Want dan moet ik weer heel erg viaviavia enzo.
Sorry...
pi_34245801
En dat doe je niet eens voor je mede-user
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:28 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34245825
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:57:58 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34245876
Zo... weer een illusie in duigen en een topic in sloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')