Ik zou niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik probeer t voor de laatste keer... Zal wel aan mij liggen maja.
Het waren vrienden van haar en sinds ik met mn vriendin heb zijn het ook vrienden van mij aan het worden. Ik vind die man een hele goede gozer en zn vrouw ook erg aardig.
Nou is t me opgevallen dat hij mn vriendin wel meer dan aardig vindt. Helemaal geen probleem mee aangezien ik weet dat hij er niets mee doet en zij absoluut nooit op zo'n manier naar hem zou kijken. Vandaar ook mijn punt. Omdat zij hem puur als vriend ziet en veel aan hem gehad heeft zou het waarsch niet prettig voor haar zijn als ik vertelde dat hij (volgens mij) een lichte crush op haar heeft. Normaal gesproken zou ik dat dus gewoon zeggen, in dit geval niet omdat ik bang ben de vriendschap te beschadigen.
Mijn vraag was gewoon wat jullie zouden doen
Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik mevrouw milagro...
Ik bedoel meer van zou jij het zeggen als een gezamelijke vriendin van jou en je vriend, je vriend wel zag zitten... Het is ook helemaal niet erg, ik weet ook zeker dat hij mij erg mag. Daarom zeg ik er nu ook niets van.
Aan andere kant mijn vriendin waarschuwde mij al tijdje geleden dat een meisje dat ik help (is zwanger, en nee niet van mij) verliefd op me was. Dat vertelde ze me dus voordat ik t zag en dat is nu dan ook naar buiten gekomen. NHet is dus niet een zwaar beladen iets maar meestal praat je toch gewoon over dat soort dingen...
Nee...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zijn jij en je vriendin populair zeg!
Mag ik je aanraken?
He shit.quote:
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denktquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He shit.Jammer hoor...
Ik zou graag eens in de nabijheid verkeren van 2 mensen die zo onwijs leuk zijn dat om de haverklap alles en iedereen om ze heen zomaar spontaan verliefd op ze worden.
Ja, dat zal best ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denkt![]()
![]()
mag ik eenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen, maar t is lastiger dan je denkt![]()
![]()
Idd was weer lastig toen ik dnsdag over de markt liepquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal best ja.
Vast heel vermoeiend. Moet je weer gaan nadenken over hoe je goeiemorgen zegt tegen de kassajuffrouw, want stel je voor, straks is die ook alweer verliefd op je. En dat kan je niet hebben natuurlijk.
Laat me raden, er zijn ook heel veel homo's steeds verliefd op je of niet? Dat je denkt 'wat kijkt die kerel lang naar me' enzo?
Lijkt me echt naar hoor, zo'n sterke aantrekkingskracht...
Ik msn nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ik eenfoto
, op msn
ja, ik ben lelijk, en oud, maar toe...gun me een blik op wat me nooit gegund zal zijn, JoeyT![]()
en mag ik je aanrakenquote:
Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!quote:
Waarom verneuk je het topic?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shit, ik zie het idd gewoon hier gebeuren!
Milagro al helemaal in de ban van je, puur alleen door je postgedrag hier...
Oh, en uiteraard je avatar.
Mèn! Jij bent echt gevaarlijk!
Heeft ie zelf al gedaan door het te openenquote:
Good question.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef Tobbes het volgende:
Waarom verneuk je het topic?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat meisje met dat donkere haar en die pet?
Zeg maar tegen dat kennisje van een van de bandleden dat ze een fan heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over verneuken gesproken.
Die met die videocamera? Kennisje van een van de bandleden.
Wat probeer je daarmee te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee. En ik speel niet meer bij die band ook trouwens.
Dat ik het ook niet meer kan vragen. Want dan moet ik weer heel erg viaviavia enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |