Sta je lekker daar aan de wal?quote:
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
Zeg Plato, zit de daters niet eens weg te pesten uit je kliekje.
tss, ik open de topics iig goed als ik dat doequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je lekker daar aan de wal?
TVP
hoeveel keer gaat joey eigenlijk nog melden dat hij met een lookalike van dit mens uitgaat ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef JoeyT het volgende:
zondag... [afbeelding]![]()
Verder valt t me op dat ik t over het algemeen te veel moeite vind worden om met meisjes af te spreken. Ik word er gewoon letterijk moe van, misschien oud aant worden...
Ik heb geen idee waar we heen gaan, ik dacht dat jij de weg wel zou kennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Godlike02 het volgende:
Waar moesten we nou heen plato?
Hebben we dromenvanger zo gelijk afgeschud?
Dan durf ik wel te bekennen dat ik de CD "The best of Boney M" heb...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef johnplayer het volgende:
Stel ik zou vertellen dat ik een Milli Vanilli cd heb.....
dating.fok.nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.![]()
Hij is al aangepast pinguïnnetje van me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
tss, ik open de topics iig goed als ik dat doe
P-sies... dat valt immers niet onder de noemer: over niets lullen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik pest ze niet weg, ik zeg alleen maar dat we hier niet constant over speeddates, slowdates en dat soort zaken praten.![]()
Na zoveel topics geopend te hebben word je vanzelf goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan durf ik wel te bekennen dat ik de CD "The best of Boney M" heb...
Puike TT trouwens!! (die andere ook overigens)....![]()
Hij is een beetje teleurgesteld dat er geen reacties komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoeveel keer gaat joey eigenlijk nog melden dat hij met een lookalike van dit mens uitgaat ?. Ik spreek zo veel af met meiden en ik zeg daar nooit iets van.
wil hij een bepaalde reactie of zo ?
Oeh, sm pinguin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is al aangepast pinguïnnetje van me.![]()
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ondanks alles blijkt 'foute muziek' vaak geniaal te zijn. Heb ook een aardige collectie overigensquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teleurgesteld dat er geen reacties komen
Ik heb hem verteld wat ik van Forlani- en lookalikes vind, is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar heb je anders een kloon voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgt
Denk het wel, wie dat ook moge zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb hem verteld wat ik van Forlani- en lookalikes vind, is dat niet genoeg?.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik ben een vliegmachientje
Jouw platencollectie is briljant! Die staat prima bij mijn foute CD collectie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf ook wel voor mijn foute platencollectie uit te komen
Je zou versteld staan als je weet wie allemaal een kloon is van wiequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je anders een kloon voor.![]()
Ook The best of Modern Talking toevallig?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ondanks alles blijkt 'foute muziek' vaak geniaal te zijn. Heb ook een aardige collectie overigens
toch wel triest dat hij dan zo blijft aandringen. Volgens mij spreek hij eerder af met dat mens om het hier op fok te kunnen melden dan dat hij er echt zin in heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw platencollectie is briljant! Die staat prima bij mijn foute CD collectie!![]()
zucht, enkel jij en ik weten 100% zeker dat we geen kloon zijn van elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
Je zou versteld staan als je weet wie allemaal een kloon is van wie
Dat kloptquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zucht, enkel jij en ik weten 100% zeker dat we geen kloon zijn van elkaar
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat theorieën over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe serie op tvquote:
Hoe durf je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb gedurende Singles een tijdlang gedacht dat jij en Plato dezelfde waren...
Daar mag je alleen maar naar kijken, en aankomen niet!quote:
en zelfs die hoerenkloon luistert niet altijd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas zorgt petitlapin ervoor dat hij zijn portie aandacht toch krijgt
Jajaja... We willen het pas echt horen als je haar "per ongeluk" hebt geneukt!quote:
Dat is ook absoluut niet de bedoeling, je moet gewoon meelullen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is zo niet meer bij te houden hoor
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en zelfs die hoerenkloon luistert niet altijd...
Kut die meerdere persoonlijkheden
Geldt 't ook als je die als mp3 hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook The best of Modern Talking toevallig?![]()
Nee t staat ook in mn boekquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch wel triest dat hij dan zo blijft aandringen. Volgens mij spreek hij eerder af met dat mens om het hier op fok te kunnen melden dan dat hij er echt zin in heeft![]()
En niet te vergeten pics van de abortusquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jajaja... We willen het pas echt horen als je haar "per ongeluk" hebt geneukt!
Ow... en het liefst nog zwanger hebt gemaakt ook!![]()
dag pheno, plato en petitlapinquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....
Jammer genoeg kun je niet samen met je kloon naar een meet toegaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praat me er niet van, zelfs bij die meet moest ik in mijn rol blijven.....
Dan mag je die per direct naar mij doorsturen, want ik wil hem nog altijd graag hebben!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt 't ook als je die als mp3 hebt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |