abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34237660

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34237706
hooi
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34237823
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hooi
http://www.muttie.nl/Poging%202.wav

Die Mutant....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34237858
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zorg dragen voor kinderen is ook werk.. Denk je echt dat het zo makkelijk is ?
Wat is er mis met kinderen verzorgen.
Waarom is dat minder waard en minderwaardig aan klanten bedienen in een winkel biijv.
Of patienten verzorgen in een ziekenhuis.
Als je kinderen hebt betekent dat toch niet dat het hele leven in het teken van je kinderen staat?
Je kunt wel 3x per dag naar het schoolplein staan en daar praten met lotgenoten maar of je daar echt geluk van wordt, ik vraag het me af.

Het huishouden is ook werk maar geen betaald werk dus alle krediet die je daarvoor krijgt is leuk en aardig maar bij AH koop je daar weinig voor.
pi_34237909
tvp
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34237954
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef RichardQuest het volgende:

Die Mutant....
.

Wanneer doet hij mee met idols?
pi_34238008
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.

Wanneer doet hij mee met idols?
Zing jij 's wat in.
pi_34238054
Politieke Slowchat - 834

68 botsingen door een uit de hand gelopen legeroefening

Welke debiel gaat er nou rookpotten gebruiken bij mist
pi_34238076
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34238092
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef Tafkahs het volgende:
Politieke Slowchat - 834

68 botsingen door een uit de hand gelopen legeroefening

Welke debiel gaat er nou rookpotten gebruiken bij mist
De helden die ons land verdedigen .
pi_34238093
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
Zing jij 's wat in.
Ik heb gelukkig geen mic.
pi_34238146
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Die Mutant....
Ik sms voor Mutant
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:22:01 #13
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34238158
UCLA-alumnisten tegen links
quote:
Een alumnivereniging van de UCLA (universiteit van Californië) looft een beloning uit aan studenten die video-opnamen of collegedictaten kunnen leveren waaruit “extreem-linkse” denkbeelden van professoren naar voren komen. Op de website van de vereniging staat een lijst met dertig namen van de “radicaalste” professoren. De vereniging zegt bezorgd te zijn dat de professoren lestijd gebruiken om “George Bush en het bedrijfsleven” zwart te maken. Een van de dertig professoren, Peter McLaren, vindt het lijken op de jaren 50. “Toen was het McCarthy die op dezelfde wijze op communisten joeg.” Behalve propagandistisch is het ook een domme zet van de alumnivereniging: inmiddels zijn een aantal belangrijke leden van de vereniging opgestapt uit protest tegen deze hetze.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ten_tegen_links.html
Kijk, zo pak je je politieke tegenstanders aan. [14.gif]
pi_34238887
quote:
Wiegel staat vierkant achter Van Aartsen
Gepubliceerd op donderdag 19 januari 2006
DEN HAAG (ANP) - Voormalig VVD-leider Wiegel staat ,,vierkant achter Jozias van Aartsen'' en zijn kandidatuur voor het lijsttrekkerschap van de VVD. Wiegel heeft dat donderdag bekendgemaakt.

Hij reageert op de commotie die woensdag ontstond over een initiatief van afdelingsvoorzitter Blom van de VVD in Alphen aan den Rijn. Die is een actie begonnen om Wiegel te bewegen zich kandidaat te stellen als VVD-lijsttrekker. Blom zegt al positieve reacties te hebben gekregen van 200 van de bijna 500 VVD-afdelingen.

Partijvoorzitter Van Zanen van de VVD noemde het initiatief van Blom woensdag ,,buitengewoon stom''. Volgens hem wekt de actie de indruk dat de VVD geen vertrouwen heeft in haar aanvoerder Van Aartsen. Van Aartsen zelf wilde woensdag niet reageren, maar liet donderdag weten ,,verheugd'' te zijn over de verklaring van Wiegel.

Wiegel leidde de VVD in de jaren '70 en was in het kabinet Van Agt-1 vicepremier. Daarna verliet hij de Haagse politiek, maar hij bleef bij de liberale achterban zeer populair. Hij heeft de afgelopen tijd wel eens gezinspeeld op een terugkeer naar Den Haag, maar zei daar steeds bij op ,,een passsend moment'' zijn beslissing kenbaar te zullen maken.

Van het lijsttrekkerschap lijkt Wiegel met zijn verklaring van donderdag definitief af te zien. Maar over de mogelijkheid dat hij in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van mei 2007 wordt gepresenteerd als de kandidaat-premier van de VVD laat hij zich niet uit.
Mijn stem krijgen ze landelijk in 2007 niet.
pi_34238969
Mijn stem zouden ze toch al niet krijgen .
pi_34239002
De Wiegelsaurus! Dadelijk krijgen we nog Sharon-taferelen....
pi_34239140
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef RichardQuest het volgende:
De Wiegelsaurus! Dadelijk krijgen we nog Sharon-taferelen....
Z'n leeftijd valt nog best mee geloof ik . Maar ach hij zit daar veel te mooi in Diever die is wel gek om terug te gaan naar den haag.
pi_34239243
quote:
Commotie over interview topmilitair Berlijn
Het interview met Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn in Elsevier van deze week heeft in politiek Den Haag tot beroering geleid. Zijn uitspraak over de bemoeienis van Tweede-Kamerleden met de operationele details van de Nederlandse missie naar Afghanistan is bij een aantal kamerleden in het verkeerde keelgat geschoten.

De woorden van Berlijn zijn volgens D66 'zeer onverstandig', de SP vindt Berlijn 'te badinerend' en GroenLinks noemt 'de badinerende toon zeer verbazingwekkend'.

Berlijn zegt in Elsevier het niet zo'n goed idee te vinden 'als kamerleden in allerlei militaire overwegingen treden. Dan ontstaat een situatie dat mensen in de Haagse fauteuil een column lezen en opeens extra troepen of bewapening willen sturen'.

Politiek verantwoordelijk
D66-kamerlid Bert Bakker zegt dat het uiteindelijk de Kamer is die politiek verantwoordelijk is voor het wel of niet uitzenden van militairen. Bakker geeft toe dat politici geen deskundigen zijn, maar dat zij wel de politieke keuze maken. 'Daarbij spelen allerlei factoren een rol, inclusief de militaire.' Het kamerlid vindt dat Berlijn de politiek maar beter aan de politiek kan overlaten.

SP-kamerlid Harry van Bommel is het wel eens met de uitspraak van de commandant, maar hij vindt dat Berlijn zich te neerbuigend uitlaat over hoe kamerleden tot een beslissing komen. 'Het is echt niet zo dat wij ons baseren op een column in de krant.' GroenLinks vindt de uitlatingen van Berlijn onbegrijpelijk.

Geen probleem
VVD-kamerlid Hans van Baalen staat achter de opmerkingen van Berlijn en vindt het ook geen probleem dat Berlijn deze nu openlijk heeft uitgesproken.
Goed punt van Berlijn. Dat geldt wel voor meer zaken. Wat weten Kamerleden nou werkelijk. Ze beslissen wel over van alles en nog wat maar weten ze wel waarover ze beslissen.

Blijkbaar moet dat heilige huisje onaangetast blijven .
pi_34239302
Eigenlijk moet het leger gewoon op eigen houtje kunnen beslissen wat ze aanvallen nietwaar?
pi_34239408
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef du_ke het volgende:
Eigenlijk moet het leger gewoon op eigen houtje kunnen beslissen wat ze aanvallen nietwaar?
Dat zeg ik niet.

Maar Kamerleden laten beslissen over zaken waar ze de ballen verstand van hebben is op zijn zacht gezegd vreemd. Het voornemen om daar te gaan kijken was natuurlijk hilarisch, gelukkig is dat niet realiseerbaar.
pi_34239430
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goed punt van Berlijn. Dat geldt wel voor meer zaken. Wat weten Kamerleden nou werkelijk. Ze beslissen wel over van alles en nog wat maar weten ze wel waarover ze beslissen.

zo te lezen hebben we weer een nieuwe politieke partij erbij
pi_34239453
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het zo dat wanneer er bodybags terug worden gestuurd er direct wordt gewezen naar het binnenhof. Die worden er op afgerekend. Lekker makkelijk lullen door Gen. Berlijn.
pi_34239481
waarom willen een hoop users eigenlijk nog rechtser dan dit. Alsof er daadwerkelijk linkse invloeden bij de vvd bestaan en zo ja waarom zou dat zo'n ramp zijn dan

Ik begrijp niet waarom een herensocieteit beter is dan een bewegende partij met conflicterende ideeen
pi_34239501
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Maar Kamerleden laten beslissen over zaken waar ze de ballen verstand van hebben is op zijn zacht gezegd vreemd. Het voornemen om daar te gaan kijken was natuurlijk hilarisch, gelukkig is dat niet realiseerbaar.
Meneer kamp zorgt er zelfs hoogstpersoonlijk voor dat Nederlandse journalisten die er embedded met de VS heen wouden plotseling toch niet meer mochten .

Je gelooft alle info van de militaire inlichtingendiensten?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:58:22 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34239549
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meneer kamp zorgt er zelfs hoogstpersoonlijk voor dat Nederlandse journalisten die er embedded met de VS heen wouden plotseling toch niet meer mochten .
Dat was een foutje. Het idee leefde bij de Amerikanen dat het zo was, maar het is rechtgezet.
pi_34239584
'50% bijstandtrekkers kan zo aan het werk'
quote:
Nóg eens 30% zijn zogenaamde 'slimmeriken'. Zij frauderen niet maar kunnen wel werken. Alleen hebben ze liever een uitkering.
Slim hoor, zo'n bijstandsuitkering van 550 euri in de maand. Echt een vetpot.
pi_34239653
Smerige Amerika-lovers van het CDA laten de 2/3 eis voor de Afghanistan missie varen . Zeker van Wouter Bos geleerd dat kontgedraai.
pi_34239742
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:

Je gelooft alle info van de militaire inlichtingendiensten?
Ik heb net zoveel vertrouwen in de militaire inlichtingendiensten als in politici.
pi_34239759
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Maar Kamerleden laten beslissen over zaken waar ze de ballen verstand van hebben is op zijn zacht gezegd vreemd.
Daarom zouden alle partijen, net als D66, te rade moeten gaan bij experts om hun mening te vormen of deze missie zinvol is, maar dan wel zélf de afweging maken. Ze zijn immers terecht verantwoordelijk.
pi_34239777
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
[..]

Sommigen zijn liever lui dan moe .

Maar van 550 zou ik echt niet rond kunnen komen .
pi_34239867
Alleenstaanden zonder kinderen in de bijstand krijgen ¤ 571,-. Terecht om inkomensval te beperken, maar een alleenstaande in de bijstand kan altijd werken .
pi_34239982
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
Daarom zouden alle partijen, net als D66, te rade moeten gaan bij experts om hun mening te vormen of deze missie zinvol is, maar dan wel zélf de afweging maken. Ze zijn immers terecht verantwoordelijk.
Maar wij hebben geen 150 militaire experts in de Kamer.

Daarnaast D'66 die een mening gaat vormen lijkt me sowieso een contradictie .
pi_34240009
quote:
[..]

En je wordt meer met rust gelaten dan dat je zou werken..
pi_34240028
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En daarom moeten ze het durven om experts vragen te stellen.
quote:
Daarnaast D'66 die een mening gaat vormen lijkt me sowieso een contradictie .
Ze zijn tegen. Duidelijke mening me dunkt.
pi_34240089
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef RichardQuest het volgende:
En daarom moeten ze het durven om experts vragen te stellen.
Klopt beter dan een werkbezoek in dat gebied.
quote:
Ze zijn tegen.
Is dat eensgezind?
Ze stemmen uiteindelijk gewoon toe, ondanks de grootspraak van nu.
pi_34240127
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

En je wordt meer met rust gelaten dan dat je zou werken..
Dat bedrag heb je ook binnen met een paar dagen in de week uitzendwerk volgens mij .
pi_34240155
quote:

[..]

Is dat nodig dan, er zitten waarschijnlijk niet eens 150 strategen bij het MinDef. Wel genoeg Generaals van alle rangen, maar om die nou gelijk als strateeg aan te merken
pi_34240190
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Klopt beter dan een werkbezoek in dat gebied.
Ja, dat heeft volgens mij weinig zin. Ze zullen gewoon hun best doen hun huidige positie aan te dikken.
quote:
Is dat eensgezind?
Ja.
quote:
Ze stemmen uiteindelijk gewoon toe, ondanks de grootspraak van nu.
Ik waag het te betwijfelen.
pi_34240242
quote:
Alsof dat nieuw is.

Groot gedeelte is gewoon lui en daarom zouden uitkeringen en bijstandsuitkering gewoon maximaal 1 jaar verstrekt moeten worden behalve voor mensen die echt niet kunnen werken, denk aan chronisch zieken en gehandicapten.
pi_34240264
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Alsof dat nieuw is.

Groot gedeelte is gewoon lui en daarom zouden uitkeringen en bijstandsuitkering gewoon maximaal 1 jaar verstrekt moeten worden behalve voor mensen die echt niet kunnen werken, denk aan chronisch zieken en gehandicapten.
Krijgen die bijstand?
pi_34240276
hihi
quote:
'Kansarme jongeren drillen in kazernes'

Uitgegeven: 19 januari 2006 14:08
DEN HAAG - Staatssecretaris Van Hoof van Sociale Zaken ziet wel iets in het idee van voorzitter De Boer van de Taskforce Jeugdwerkloosheid om kansloze jongeren zonder werk of opleiding in een kazerneachtige omgeving discipline bij te brengen. "Hij begrijpt de gedachte", aldus zijn woordvoerster.

Er zijn ongeveer 40.000 van die kansarme jongeren, aldus De Boer. Het kabinet heeft vorig jaar al toegezegd dat gemeenten dropouts tot en met 23 jaar terug naar school kunnen sturen. Hij wil weigerachtige jongeren onder hen kunnen aanpakken. Eén-op-één-begeleiding is niet mogelijk omdat het om grote aantallen gaat. Daarom pleit De Boer ervoor hen in grote groepen op te vangen om hen discipline bij te brengen. Dat moet hen klaarstomen voor school of werk.

Kazernes

De Boer denkt daarbij aan kazernes die Defensie wil ontruimen. Hij heeft daarover al verkennende gesprekken gevoerd. Hij denkt aan een training van driekwart jaar tot een jaar. Het geld dat hiervoor nodig is, is er volgens De Boer. Zowel gemeenten als het Rijk hebben een budget hiervoor.

De Boer komt met zijn idee in de week dat het Sociaal en Cultureel Planbureau naar buiten bracht dat van de allochtone jongeren 40 procent werkloos is. "Dan moeten we niet alleen roepen wat een probleem dat is, maar ook iets doen", stelt de Boer.

Goede aarde

Zijn idee valt bij een meerderheid in de Tweede Kamer wel in goede aarde. Het moet wel goed worden uitgewerkt, stelt VVD-Kamerlid Örgu. En het moet om echte dropouts gaan. Het CDA vindt het naadloos aansluiten bij de mogelijkheid voor gemeenten jongeren tot 23 jaar een leerplicht op te leggen. Wie zich daar aan onttrekt, kan zo worden aangepakt, meent CDA-Kamerlid Hijum. Ook de PvdA ziet er wel iets in. Maar belangrijk is ook dat werknemers die kansarme jongeren perspectief bieden beloond worden en werkgevers die discrimineren een boete krijgen, vindt Tweede-Kamerlid Bussemaker.

GroenLinks vindt het idee echter kortzichtig. De probleemjongeren kunnen beter aan het werk worden gezet in de bouw van nieuwe jeugdcentra in probleemwijken, dan geïsoleerd worden in kazernes op het platteland.
Ik wacht met smart op de terugkeer van de dienstplicht
pi_34240311
Zou geen kwaad kunnen volgens mij .
pi_34240316
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, dat heeft volgens mij weinig zin. Ze zullen gewoon hun best doen hun huidige positie aan te dikken.
Gelukkig is dat werkbezoek niet haalbaar in zo'n korte tijd.
quote:
Ja.
Brinkhorst is toch voor de missie?
quote:
Ik waag het te betwijfelen.
We zullen het zien. D'66 staat niet bekend om een sterke ruggengraat.
pi_34240362
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat bedrag heb je ook binnen met een paar dagen in de week uitzendwerk volgens mij .
Volgens mij mag je niet zoveel bijverdienen, iets van 150 ~ 200 euro per maand ofzo. Wat denk jij dan ?
pi_34240388
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
Krijgen die bijstand?
Het gaat erom dat al die luie figuren geen (bijstands)uitkering zouden mogen ontvangen omdat de mensen die het echt nodig hebben dan benadeeld worden.
pi_34240446
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hihi
[..]

Ik wacht met smart op de terugkeer van de dienstplicht
Lijkt me een erg goed idee, ik pleit er al jaren voor en een algemene dienstplicht zou ook niet verkeerd zijn.
pi_34240449
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat al die luie figuren geen (bijstands)uitkering zouden mogen ontvangen omdat de mensen die het echt nodig hebben dan benadeeld worden.
Maak je geen zorgen, de sociale dienst heet allang niet meer sociaal, dat is de dienst werk en inkomen, over een paar jaar heet het de belastingdienst.
pi_34240486
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lijkt me een erg goed idee, ik pleit er al jaren voor en een algemene dienstplicht zou ook niet verkeerd zijn.
Dat betekend dus ook dat jij voor je nummer dient op te komen
pi_34240494
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Gelukkig is dat werkbezoek niet haalbaar in zo'n korte tijd.
De militairen gaan toch pas in oktober?
quote:
Brinkhorst is toch voor de missie?
Yep, maar die zit niet in de kamer.
quote:
We zullen het zien. D'66 staat niet bekend om een sterke ruggengraat.
Ze hebben vaak ingeleverd, maar ik denk dat ze hier tegen stemmen. Dat hoeft in principe nog geen crisis op te leveren...
pi_34240522
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Tafkahs het volgende:
Maak je geen zorgen, de sociale dienst heet allang niet meer sociaal, dat is de dienst werk en inkomen, over een paar jaar heet het de belastingdienst.
quote:
De 30% 'slimme bijstandprofiteurs' worden door Work2 'trajecttijgers' genoemd. Ze glippen heel behendig door de mazen van het systeem. Ze kennen de wetgeving vaak beter dan hun klantmanager bij de Sociale Dienst. Dit soort mensen hebben meerdere trajecten doorlopen en kennen het klappen van de zweep. Ze kunnen werken, mankeren niets, maar prefereren de bijstand boven een werkend bestaan.
Als deze groep dan wordt aangepakt lijkt me dat een goede zaak.
pi_34240545
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mwa, ik geloof niet dat iemand het leuk vindt om in de bijstand te zitten....

Dienstplicht? . Ik wil m'n hersenen graag houden, dus nee dank je....
pi_34240549
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat betekend dus ook dat jij voor je nummer dient op te komen
Sir, yes, sir.
pi_34240586
Ik snap militairen niet, ze wagen hun leven om de mening van een ander kracht bij te zetten... .
pi_34240592
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef RichardQuest het volgende:
Mwa, ik geloof niet dat iemand het leuk vindt om in de bijstand te zitten....

Dienstplicht? . Ik wil m'n hersenen graag houden, dus nee dank je....
Blijkbaar de 30% groep wel. Vrij hoog nog .

Hoewel dit een lokaal onderzoek is ben ik benieuwd naar landelijke cijfers.
pi_34240617
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Als deze groep dan wordt aangepakt lijkt me dat een goede zaak.
Daar is men al hard mee bezig, de voorwaarden om ziek te zijn, ligt 'm in de statistieken. Bijvoorbeeld een burn-out, waar je een paar jaar nog iets over hoorde onder jongeren, dat bestaat niet meer, jongeren zijn namelijk niet voor niets jong, die herstellen wel wat makkelijker.

Eigen verantwoordelijkheid, dat is wat Balkenende 2 al die propageert en dit is daar zo'n voorbeeld van.
pi_34240637
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Blijkbaar de 30% groep wel. Vrij hoog nog .

Hoewel dit een lokaal onderzoek is ben ik benieuwd naar landelijke cijfers.
Ik denk dat werken makkelijker is dan dit, en het levert meer geld op.
pi_34240642
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik snap militairen niet, ze wagen hun leven om de mening van een ander kracht bij te zetten... .
Wees blij dat er mensen zijn die vechten voor vrijheid. Hoe denk je dat jij in de vrijheid leeft waarin je nu leeft?
pi_34240661
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wees blij dat er mensen zijn die vechten voor vrijheid. Hoe denk je dat jij in de vrijheid leeft waarin je nu leeft?
Door amerikaanse actionfigures te kopen
pi_34240668
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vecht wel voor m'n eigen mening, niet voor die van een ander.
pi_34240678
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sir, yes, sir.
Nee, ik zit er al een tijdje niet meer bij, dus dat hoef je niet tegen me te zeggen. Laat staan dat dat gebeurt in een dienstplichtig leger hier. Gaat veels te moeilijk met een jonkel in je muil
pi_34240707
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Volgens mij mag je niet zoveel bijverdienen, iets van 150 ~ 200 euro per maand ofzo. Wat denk jij dan ?
Dat bedoel ik met een paar dagen in de week uitzendwerk zit je al boven het bijstandsbedrag waarom dan al die moeite doen?
pi_34240733
bestaan de reservisten eigenlijk nog? Die gasten hadden het altijd wel goed, betaald een beetje trainen en nooit opgeroepen worden, maar wel een leuk extraatje er aan overhouden
pi_34240752
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De militairen gaan toch pas in oktober?
[..]

Yep, maar die zit niet in de kamer.
[..]

Ze hebben vaak ingeleverd, maar ik denk dat ze hier tegen stemmen. Dat hoeft in principe nog geen crisis op te leveren...
Neuh want CDA/VVD verkopen zich wel weer aan de LPF .
pi_34240766
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met een paar dagen in de week uitzendwerk zit je al boven het bijstandsbedrag waarom dan al die moeite doen?
550 + 150 = ook maar 700 euries hoor...
pi_34240820
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:29 schreef Tafkahs het volgende:
Daar is men al hard mee bezig, de voorwaarden om ziek te zijn, ligt 'm in de statistieken. Bijvoorbeeld een burn-out, waar je een paar jaar nog iets over hoorde onder jongeren, dat bestaat niet meer, jongeren zijn namelijk niet voor niets jong, die herstellen wel wat makkelijker.

Eigen verantwoordelijkheid, dat is wat Balkenende 2 al die propageert en dit is daar zo'n voorbeeld van.
Jongeren zouden onder normale omstandigheden ook geen uitkeringen horen te ontvangen.
pi_34240827
quote:
Ratelband 'helemaal ziek' van crash

Een garagehouder uit Arnhem heeft de half miljoen euro kostende Bugatti EB 110 van Emile Ratelband in de prak gereden. "Nog nooit zat er iemand anders achter het stuur en dan gebeurt dit", zo verzucht de 'Tjakka'-goeroe. De zijkant van de blauwe bolide zit flink in elkaar en de onderkant is fors toegetakeld.

Het ongeluk gebeurde gisterochtend op de Batavierenweg bij stadion Gelredome. Een medewerkers van het garagebedrijf was met de wagen onderweg naar de keuring bij de RDW. De 33-jarige man uit Terborg zegt geslipt te zijn terwijl hij met normale snelheid reed. "Ik heb echt niet te hard gereden. Ik was net opgetrokken bij de verkeerslichten en reed gelijk met een andere auto. Toen gleed ik opeens naar links. Over de paaltjes heen." Hij wil onder geen beding zijn naam noemen. "Dan kan ik m'n zaak wel sluiten."

"Ik ben er helemaal ziek van", zegt Ratelband. "Ik vroeg tevoren nog aan de garage of ze de auto niet beter op een aanhanger naar de keuring konden brengen. Maar de garagehouder zei dat hij 'm er wel naar toe zou rijden. En dan gebeurt dit. Er heeft nog nooit iemand anders achter het stuur gezeten." Hij gelooft niks van het verhaal van de garagehouder. "Dat kan helemaal niet. Die auto is een four wheel drive en kan 320 kilometer per uur rijden. Die kan niet zomaar van de weg raken. Of er moet olie liggen."

Aan aanklagen denkt Ratelband niet. "Dat heeft geen zin. Bovendien mag ik ervan uitgaan dat hij 'm niet expres in elkaar heeft gereden." De wagen was goed verzekerd.
Ghehe, kan 'ie de verzekeraar gaan NLP'en .
pi_34240849
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jongeren zouden onder normale omstandigheden ook geen uitkeringen horen te ontvangen.
Ik bedoelde ook te zeggen dat 'normaal' een relatief begrip is
pi_34240875
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh want CDA/VVD verkopen zich wel weer aan de LPF .
En de PvdA zal ook wel om te kopen zijn met een of andere sociale maatregel....om een wat bredere steun te krijgen.
pi_34240883
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

550 + 150 = ook maar 700 euries hoor...
We snappen elkaar niet helemaal geloof ik .

Ik bedoel dat je beter een paar dagen in de week kan werken dan een uitkering aan kan vragen. Scheelt je een hoop gezeik.
pi_34240891
wat is NLP'en
pi_34240896
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vecht wel voor m'n eigen mening, niet voor die van een ander.
Dus je begint je eigen oorlog indien nodig?
pi_34240924
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, ik zit er al een tijdje niet meer bij, dus dat hoef je niet tegen me te zeggen. Laat staan dat dat gebeurt in een dienstplichtig leger hier. Gaat veels te moeilijk met een jonkel in je muil
Waar is de discipline toch gebleven .
pi_34240933
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
Alleenstaanden zonder kinderen in de bijstand krijgen ¤ 571,-. Terecht om inkomensval te beperken, maar een alleenstaande in de bijstand kan altijd werken .
Weet je, ik ken aardig wat bijstandgerechtigden, waarvan je direct zou zeggen dat die best kunnen werken. Dat kunnen ze ook. Dat willen ze ook. Maar om een of andere reden (massale werkloosheid had er iets mee te maken) zijn ze na school of studie niet aan het werk gekomen, en zijn ze nu 45, en al 20 jaar werkloos.

Die komen niet aan de slag.

En uit pure zelfbescherming hechten zij er ook al lang niet meer aan. Het kost je je geestelijke gezondheid als je je 20 jaar gefrustreerd zit op te vreten, of voor de tv gaat hangen.

Dus doen ze vrijwilligerswerk, worden kunstenaar, spelen in bandjes, en drinken veel bier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:37:21 #75
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34240941
ik zou ook dienst weigeren mocht er nog een dienstplicht zijn geweest.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34240942
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

We snappen elkaar niet helemaal geloof ik .

Ik bedoel dat je beter een paar dagen in de week kan werken dan een uitkering aan kan vragen. Scheelt je een hoop gezeik.
O , ok. Ik telde de huursubsidie, de OZB belasting, de waterschapsbelasting, de bijzondere bijstand even niet mee
pi_34240946
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
wat is NLP'en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neuro-Lingu%C3%AFstisch_Programmeren

Je kunt het! Tsjakka!. Wat gaan we doen? WINNEN!! HOEHOEHOE.
pi_34240969
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je, ik ken aardig wat bijstandgerechtigden, waarvan je direct zou zeggen dat die best kunnen werken. Dat kunnen ze ook. Dat willen ze ook. Maar om een of andere reden (massale werkloosheid had er iets mee te maken) zijn ze na school of studie niet aan het werk gekomen, en zijn ze nu 45, en al 20 jaar werkloos.

En uit pure zelfbescherming hechten zij er ook al lang niet meer aan. Het kost je je geestelijke gezondheid als je je 20 jaar gefrustreerd zit op te vreten, of voor de tv gaat hangen.

Dus doen ze vrijwilligerswerk, worden kunstenaar, spelen in bandjes, en drinken veel bier.
En dat zijn de prettigste mensen in de omgang
pi_34241010
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dus je begint je eigen oorlog indien nodig?

Ik zou niet met een oorlog mee kunnen doen zonder er een mening over te hebben of er zelfs tegen te zijn. Nogal een maf idee om het pistool van iemand anders te zijn.
pi_34241059
quote:
bestaan de reservisten eigenlijk nog? Die gasten hadden het altijd wel goed, betaald een beetje trainen en nooit opgeroepen worden, maar wel een leuk extraatje er aan overhouden
Je hebt de NatRes nog steeds. En elk persoon die ooit gedient heeft is in feite reservist.
Ik ben op klein verlof bv.
pi_34241094
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]

En dus moet je die op een of andere manier reïntegreren. Er is geen massale werkeloosheid meer, en teren op andermans geld vind ik asociaal.
pi_34241102
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
wat is NLP'en
neuro linguistisch programmeren, bekendste beoefenaar die Tsjakka-roeper.

Gaat ervan uit dat je je hersens kan programmeren met oefeningen en daardoor reacties bij jezelf kan oproepen / onderdrukken naar eigen wens. Ofzo.

Erg zweverig. Was een tijdje in op mijn afdeling, waar allerlei mensen een drieweekse cursuis op kosten van de baas -in hotel aan zee, met doorbetaald loon- hebben gevolgd. Lang leve het bedrijfsleven.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34241109
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]

Ik zou niet met een oorlog mee kunnen doen zonder er een mening over te hebben of er zelfs tegen te zijn. Nogal een maf idee om het pistool van iemand anders te zijn.
Een mening vormen is ook niet erg maar als je militair bent dien je gewoon te gehoorzamen. Anders moet je niet in het leger gaan .
pi_34241132
quote:
Van Baalen is reservist.
pi_34241138
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een mening vormen is ook niet erg maar als je militair bent dien je gewoon te gehoorzamen. Anders moet je niet in het leger gaan .
Maar je gaat je leven toch niet wagen over iets waarvan je zelf niet weet of het wel zinvol is?
pi_34241151
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je hebt de NatRes nog steeds. En elk persoon die ooit gedient heeft is in feite reservist.
Ik ben op klein verlof bv.
Cool. Kun je weigeren als men je vraagt om op vakantie naar Afghanistan te gaan?
En mag je daar ook bij als je nooit in het leger hebt gezeten?
pi_34241160
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
Ik bedoelde ook te zeggen dat 'normaal' een relatief begrip is
Lui zijn is nog relatiever.

Zeker als een uitkering wordt stopgezet. Kijken hoe lui die figuren dan nog zijn.
pi_34241161
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

En dus moet je die op een of andere manier reïntegreren. Er is geen massale werkeloosheid meer, en teren op andermans geld vind ik asociaal.
Dat kan jij wel vinden, maar de werkelijkheid is niet zo inschikkelijk.
pi_34241200
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Cool. Kun je weigeren als men je vraagt om op vakantie naar Afghanistan te gaan?
En mag je daar ook bij als je nooit in het leger hebt gezeten?
Iedereen mag bij de Nationale Reserve, je hoeft er niet voor gedient te hebben. En je mag best weigeren daar je toch nooit zal worden uitgezonden, het is wdb net iets anders dan de Gardisten in de VS
pi_34241214
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat kan jij wel vinden, maar de werkelijkheid is niet zo inschikkelijk.
Ik betwijfel het, als puntje bij paaltje komt en ze minder geld krijgen voor niks doen komen ze misschien wel hun bed uit...
pi_34241222
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef sigme het volgende:

[..]

neuro linguistisch programmeren, bekendste beoefenaar die Tsjakka-roeper.

Gaat ervan uit dat je je hersens kan programmeren met oefeningen en daardoor reacties bij jezelf kan oproepen / onderdrukken naar eigen wens. Ofzo.

Erg zweverig. Was een tijdje in op mijn afdeling, waar allerlei mensen een drieweekse cursuis op kosten van de baas -in hotel aan zee, met doorbetaald loon- hebben gevolgd. Lang leve het bedrijfsleven.
Joh, je zou de inhoud van zo'n VNO-NCW cursus eens moeten zien. Wannabe managers mogen dan een weekje brallen op de Veluwe tegen een torenhoog tarief. Waarschijnlijk NLP'en ze daar de hele dag..
pi_34241262
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Lui zijn is nog relatiever.

Zeker als een uitkering wordt stopgezet. Kijken hoe lui die figuren dan nog zijn.
ja, dit zijn dezelfde argumenten als een meetlint langs je lul leggen om te kijken of ie gegroeid is
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:46:37 #93
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34241266
door domme schapen die in het leger zitten en gewoon orders opvolgen heeft Kim Jong-Il nog zoveel macht, of welke andere dictator dan ook.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_34241280
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Iedereen mag bij de Nationale Reserve, je hoeft er niet voor gedient te hebben. En je mag best weigeren daar je toch nooit zal worden uitgezonden, het is wdb net iets anders dan de Gardisten in de VS
Krijg jij er een vergoeding voor?
pi_34241310
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef DionysuZ het volgende:
door domme schapen die in het leger zitten en gewoon orders opvolgen heeft Kim Jong-Il nog zoveel macht, of welke andere dictator dan ook.
Dat heeft meer met communisme te maken.
pi_34241323
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Krijg jij er een vergoeding voor?
Als het goed is wel, ben zelf geen NatResser, heb er wel ooit aan zitten denken, maar mijn toekomst is nog te onhelder.
pi_34241340
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef Tafkahs het volgende:
ja, dit zijn dezelfde argumenten als een meetlint langs je lul leggen om te kijken of ie gegroeid is
Zo kom je die 20 jaar als werkloze wel door .
pi_34241423
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat heeft meer met communisme te maken.
Hoe sterk zou dictatoriaal communisme zijn zonder militarisme?
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:50:54 #99
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34241428
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would fully
suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, deplorable love-of-country stance, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is; I would rather be torn to shreds than be a part of so base an action! It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
pi_34241444
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Als het goed is wel, ben zelf geen NatResser, heb er wel ooit aan zitten denken, maar mijn toekomst is nog te onhelder.
a walk in the park, toch?

Het schijnt dat je bij Assen met rookpotten mag spelen
pi_34241454
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe sterk zou communisme zijn zonder militarisme?
Hoe vrij zou Europa nu zijn zonder militair ingrijpen van de geallieerden?
pi_34241497
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe vrij zou Europa nu zijn zonder militair ingrijpen van de geallieerden?
Hoe vrij zou Europa zijn als Hitler geen militairen had?
pi_34241539
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, als puntje bij paaltje komt en ze minder geld krijgen voor niks doen komen ze misschien wel hun bed uit...
De meeste die ik ken komen met plezier hun bed uit, en verrichten ook arbeid. Alleen niet betaald. Kom daar maar eens om bij de gemiddelde loonslaaf. "Als het niet betaalt steek ik geen poot uit", is dan meer gebruikelijk.

Ik ben geen voorstander van het systeem dat we nu hebben, of beter gezegd: de uitvoering, want het creëert mensen die ongewild (ook van hun uit gezien) buiten een belangrijk deel van de maatschappij komen te staan.

Maar wie nu eenmaal aan die kant beland is, in ons systeem, is niet per definitie een luie uitvreter.
pi_34241567
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe vrij zou Europa zijn als Hitler geen militairen had?
Hoe mooi zou de wereld zijn zonder mensen?
pi_34241626
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

a walk in the park, toch?

Het schijnt dat je bij Assen met rookpotten mag spelen
En je bent oproepbaar om in tijden van nood strategische punten in het land te beveiligen. Of om te helpen bij rampen.

Betwijvel trouwens dat dat de NatRes was, veels te koud voor die gasten
pi_34241704

Bevrijd me uit deze sauna, eerste missie voor de reservisten .
pi_34241707
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe mooi zou de wereld zijn zonder mensen?
Dat zou een wereld zijn zonder mensen. Maar militairen lossen alleen problemen op die andere militairen veroorzaken, of ze zijn ervoor om de bevolking het leven zuur te maken.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:58:25 #108
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34241741
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat zou een wereld zijn zonder mensen. Maar militairen lossen alleen problemen op die andere militairen veroorzaken, of ze zijn ervoor om de bevolking het leven zuur te maken.
ze zijn er ook voor dijkdoorbraken
pi_34241744
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[[url=http://img41.imagevenue.com/loc72/th_c55_roderick16.jpg]afbeelding][/URL]

Bevrijd me uit deze sauna, eerste missie voor de reservisten .
Gemiddelde reservist is te lelijk voor dat mokkeltje
pi_34241760
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Dat is dus de NatRes.

Grotendeels dan, er wil nog wel eens een verdwaalde peleton van het beroepsleger tussen drentelen. En de verbindingsdienst is er ook altijd wel bij met wat materiaal.
pi_34241789
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef sigme het volgende:

[..]

De meeste die ik ken komen met plezier hun bed uit, en verrichten ook arbeid. Alleen niet betaald. Kom daar maar eens om bij de gemiddelde loonslaaf. "Als het niet betaalt steek ik geen poot uit", is dan meer gebruikelijk.

Ik ben geen voorstander van het systeem dat we nu hebben, of beter gezegd: de uitvoering, want het creëert mensen die ongewild (ook van hun uit gezien) buiten een belangrijk deel van de maatschappij komen te staan.

Maar wie nu eenmaal aan die kant beland is, in ons systeem, is niet per definitie een luie uitvreter.
Ik zeg niet dat ze per definitie lui zijn, maar als ze onbetaald werk doen kunnen ze ook betaald werk doen. Onbetaald werk kan ook buiten betaald werk verlopen, voetbalvereniging leven ervan .
pi_34241818
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Gemiddeld mokkeltje geeft compensatiepunten voor uniform & schietgeweer, toch?
pi_34241825
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
Oorlog is nooit leuk maar soms wel noodzakelijk.

De bevrijding van Europa is niet mogelijk geweest zonder militair ingrijpen daarom vind ik pacifisme ook lafjes omdat je daarbij uitgaat dat de mens lief is en lief is voor elkaar. Een gebrek aan mensenkennis en geschiedenis is dan nog licht uitgedrukt.
pi_34241826
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

.
pi_34241850
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Gemiddeld mokkeltje geeft compensatiepunten voor uniform & schietgeweer, toch?
Valt nog best wel tegen, hoewel.....

Maar een gevechtstenue is een stuk minder charmant als er een dikke reet en een bierbuik in verborgen zit
pi_34241859
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze zit natuurlijk niet echt in de sauna, reservisten moeten ook hun tijd doorkomen .
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:01:33 #117
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34241866
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze per definitie lui zijn, maar als ze onbetaald werk doen kunnen ze ook betaald werk doen. Onbetaald werk kan ook buiten betaald werk verlopen, voetbalvereniging leven ervan .
moet je alleen wel zo'n betaalde baan vinden natuurlijk.
pi_34241881
Kut ik moet me gaan haasten, dalijk werken.
pi_34241888
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oorlog is nooit leuk maar soms wel noodzakelijk.

De bevrijding van Europa is niet mogelijk geweest zonder militair ingrijpen daarom vind ik pacifisme ook lafjes omdat je daarbij uitgaat dat de mens lief is en lief is voor elkaar. Een gebrek aan mensenkennis en geschiedenis is dan nog licht uitgedrukt.
Als de mensheid wat slimmer was geweest in de jaren '40 was er helemaal geen oorlog omdat mensen dan beter weten dan domweg orders opvolgen.

0 militairen is een betere wereld.
pi_34241924
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

moet je alleen wel zo'n betaalde baan vinden natuurlijk.
Mwa, als je echt wil is er wel werk te vinden hoor.
pi_34241974
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze per definitie lui zijn, maar als ze onbetaald werk doen kunnen ze ook betaald werk doen.
Ja, die mensen zouden dan kunnen. Ja, in theorie zou het kunnen.
Nee, in de praktijk blijkt het niet zo te zijn. Ik ken er echt een heel aantal, die hebben een normale werkweek. Ze zijn niet dom, niet raar, niet lichamelijk uitgedaagd, geen piercings, paars haar of andere onoverkomelijke discriminatoirheden.

Ze komen er niet meer tussen! Ze zijn niet dom genoeg om te laten schoffelen, en voor echte banen worden ze niet aangenomen. Niet. Ook niet een beetje.

Oh ja, de soos werkt ook gewoonlijk meer tegen dan mee.
pi_34241979
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
Als de mensheid wat slimmer was geweest in de jaren '40 was er helemaal geen oorlog omdat mensen dan beter weten dan domweg orders opvolgen.
Ja als wat koop je daarvoor?

Als mijn tante een baard had was het mijn oom.
pi_34242351
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee, dan was het een travestiet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34242539
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef Mutant01 het volgende:
Dat klinkt lang niet zo mooi .
pi_34242571
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

als z'n tante z'n oom was, dan wel.
als z'n tante een baard had was het een harige tante
pi_34242619
Of een Mediterrane tante.
pi_34242866
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Misschien een beter doel dan militair brandjes blussen.
pi_34242907
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, die mensen zouden dan kunnen. Ja, in theorie zou het kunnen.
Nee, in de praktijk blijkt het niet zo te zijn. Ik ken er echt een heel aantal, die hebben een normale werkweek. Ze zijn niet dom, niet raar, niet lichamelijk uitgedaagd, geen piercings, paars haar of andere onoverkomelijke discriminatoirheden.

Ze komen er niet meer tussen! Ze zijn niet dom genoeg om te laten schoffelen, en voor echte banen worden ze niet aangenomen. Niet. Ook niet een beetje.

Oh ja, de soos werkt ook gewoonlijk meer tegen dan mee.
Waarom worden ze niet aangenomen?
pi_34242948
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien een beter doel dan militair brandjes blussen.
Zolang de wereld nog geen paradijs is heb je een leger nodig of je dat nou leuk vindt of niet.
pi_34243006
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zolang de wereld nog geen paradijs is heb je een leger nodig of je dat nou leuk vindt of niet.
Dat hoef je mij niet wijs te maken hoor, ik denk niet zo zwart-wit...maar naast brandjes blussen heb je iets nodig zodat de brandjes niet meer oplaaien. Wat verstandigere mensen en armoede oplossen bijvoorbeeld.

Oh ja, niemand meer het leger in, mondiaal.
pi_34243115
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef RichardQuest het volgende:
Dat hoef je mij niet wijs te maken hoor, ik denk niet zo zwart-wit...maar naast brandjes blussen heb je iets nodig zodat de brandjes niet meer oplaaien. Wat verstandigere mensen en armoede oplossen bijvoorbeeld.

Oh ja, niemand meer het leger in, mondiaal.
Jij denkt zoiets mondiaal te kunnen regelen?

Daarnaast vloeien conflicten niet per definitie uit armoede, voor wapens heb je immers geld nodig.
pi_34243231
Hallo.
pi_34243265
Hoi.
pi_34243270
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Of een oud wijf met haar op de tanden.
pi_34243272
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat op termijn best mogelijk is hoor. Ik bedoel, de VN heeft al een hoop kunnen doen wat dat betreft. Dat mag uiteraard meer worden, maar daarvoor is het nodig dat iedereen zich aan de VN conformeert.
quote:
Daarnaast vloeien conflicten niet per definitie uit armoede, voor wapens heb je immers geld nodig.
Als mensen zich benadeeld voelen zal dat onrust veroorzaken.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:22 #136
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34243281
feit blijft dat er nogal veel mensen op aarde rondhangen die niet bijster intelligent zijn en reageren als apen alhoewel apen niet zo destructief zijn.
pi_34243285
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Hallo.
Jij hier.
pi_34243297
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom worden ze niet aangenomen?
Probeer je even voor te stellen dat je al 20 jaar geen 'echt' werk hebt gehad. In het gunstigste geval, de afgelopen 5 jaar een IDE baan (de oude Melkert-baan).
Schrijf een sollicitatiebrief. Als het je lukt iets fatsoenlijks op papier te krijgen... word je niet op gesprek genood.

Bij het uitzend bureau schrijven ze je niet eens in.

En, dat zei ik al, uit bescherming van je geestelijke gezondheid heb je na een jaar of 5 ook geen ambitie meer om carriere te maken. Weliswaar zouden al mijn vrienden met plezier gaan werken (de meeste doen het zelfs, onbetaald), het sluit zó enorm niet aan bij de belevingswereld van de werkenden.. Die denkt dat 'ie met een gek te maken heeft als iemand zegt desnoods wel een half jaar voor nop te willen werken.

En áls je een meewerkende werkgever vindt, die bijvoorbeeld zegt: doe maar een half jaar op proef, bevalt het, dan neem ik je aan, dan.. zegt de soos dat dat niet mag. Je moet namelijk beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Of goedgekeurd vrijwilligerswerk doen.

Echt waar , geen woord van verzonnen.
pi_34243359
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Taalpurist
Allah Al Watan Al Malik
pi_34243361
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij hier.
Blijkbaar.
pi_34243364
quote:

[..]

Och de balkan is al lang een arme regio maar toch ligt men elkaar daar voortdurend af te maken...
pi_34243391
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Taalpurist
Hé, als we ons volk niet zuiver kunnen houden dan toch minstens onze taal.
pi_34243407
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Taalpurist
He ik wou bijna marokkaanse zeggen.
pi_34243417
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och de balkan is al lang een arme regio maar toch ligt men elkaar daar voortdurend af te maken...
Weleens die documentaire gezien over de Kosovaren die in Amerika wapens kochten?
pi_34243453
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Probeer je even voor te stellen dat je al 20 jaar geen 'echt' werk hebt gehad. In het gunstigste geval, de afgelopen 5 jaar een IDE baan (de oude Melkert-baan).
Schrijf een sollicitatiebrief. Als het je lukt iets fatsoenlijks op papier te krijgen... word je niet op gesprek genood.

En, dat zei ik al, uit bescherming van je geestelijke gezondheid heb je na een jaar of 5 ook geen ambitie meer om carriere te maken. Weliswaar zouden al mijn vrienden met plezier gaan werken (de meeste doen het zelfs, onbetaald), het sluit zó enorm niet aan bij de belevingswereld van de werkenden.. Die denkt dat 'ie met een gek te maken heeft als iemand zegt desnoods wel een half jaar voor nop te willen werken.

En áls je een meewerkende werkgever vindt, die bijvoorbeeld zegt: doe maar een half jaar op proef, bevalt het, dan neem ik je aan, dan.. zegt de soos dat dat niet mag. Je moet namelijk beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Of goedgekeurd vrijwilligerswerk doen.

Klopt, heb ooit eens stage gelopen bij een organisatie die voor een groot deel liep op IDE'ers (voor ondersteunende functies) mensen met prima opleidingen maar eigenlijk geen uitzicht op een serieuze baan.
pi_34243475
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Weleens die documentaire gezien over de Kosovaren die in Amerika wapens kochten?
Nee maar het ligt er ook nog vol met oude AK47's.
pi_34243501
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat dat op termijn best mogelijk is hoor. Ik bedoel, de VN heeft al een hoop kunnen doen wat dat betreft. Dat mag uiteraard meer worden, maar daarvoor is het nodig dat iedereen zich aan de VN conformeert.
Ik geloof er niet zo in. Zolang er mensen zijn zal je altijd conflicten houden.
quote:
Als mensen zich benadeeld voelen zal dat onrust veroorzaken.
Armoede kan een katalysator zijn tot een gewapend conflict maar met het oplossen van armoede los je niet per definitie conflicten op.
pi_34243544
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
Zou dat met armoede te maken hebben of met ethnische kwesties?
pi_34243551
Hoop dat ze Iran binnenvallen, weer wat economische klappen terwijl China rustig doorconsumeert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34243578
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach het zit daar zo verschrikkelijk moeilijk in elkaar...
pi_34243638
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef du_ke het volgende:
Ach het zit daar zo verschrikkelijk moeilijk in elkaar...
Oh dat zeker.
pi_34243656
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

beide.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34243672
quote:

[..]

't Ligt er volgens mij een beetje aan welk niveau je ambieert. Op mijn werk, ziekenhuis, worden nogal 's herintreders toegelaten op laag niveau. Schoonmakers, gordijnenophangers etc. Je moet nou eenmaal niet te hoog inzetten.
quote:
En, dat zei ik al, uit bescherming van je geestelijke gezondheid heb je na een jaar of 5 ook geen ambitie meer om carriere te maken.
Dat is natuurlijk geen reden om dán maar op de staat te teren...
quote:
Weliswaar zouden al mijn vrienden met plezier gaan werken (de meeste doen het zelfs, onbetaald), het sluit zó enorm niet aan bij de belevingswereld van de werkenden.. Die denkt dat 'ie met een gek te maken heeft als iemand zegt desnoods wel een half jaar voor nop te willen werken.
Mwa, ik vind vrijwilligerswerk niet gek hoor.
quote:
Wie is de soos die werkzoekenden van een baan houdt? Misschien is dat dan ook iets om naar te kijken...
quote:
Propagandistische leugens.
pi_34243731
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Hoop dat ze Iran binnenvallen, weer wat economische klappen terwijl China rustig doorconsumeert.
Het is zonde dat Iran vervallen is tot een barbaars land. Cultureel erfgoed is zo enorm in die regio.

Aanval in Iran lijkt me nu niet echt verstandig. Drie oorlogen lijkt me teveel van het goede zelfs voor de VS.
pi_34243737
Je moet er rekening mee houden dat het basiswerkeloosheidsniveau in Groningen ook vrij hoog is RQ.
pi_34243758
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is zonde dat Iran vervallen is tot een barbaars land. Cultureel erfgoed is zo enorm in die regio.

Aanval in Iran lijkt me nu niet echt verstandig. Drie oorlogen lijkt me teveel van het goede zelfs voor de VS.
Er komt wel mooie lingerie vandaan .
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:57:07 #157
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34243790
quote:

[..]

is Iran aan het veranderen of lijkt dat maar zo door propaganda?
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:57:39 #158
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34243804
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

pi_34243863
Ze moeten eerst Cuba maar eens bevrijden.
pi_34243875
quote:

[..]

De Iraanse economie groeit als kool, vrouwen hebben er behoorlijke vrijheden en het is inderdaad een redelijk barbaars land qua straffen en eigen mening betreft. Maar het verbaast mij iedere keer, als Iran zo verschrikkelijk erg is, waarom gaan er nogsteeds mensen naartoe op vakantie. Ik heb 2 iraanse collega's die naar Iran op vakantie gingen (ze hebben daar geen familie meer overigens) en hebben daar ook ff een nosejob laten doen. (En haren laten inlaseren)
Allah Al Watan Al Malik
pi_34243892
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in. Zolang er mensen zijn zal je altijd conflicten houden.
Zolang je mensen een reden geeft om te knokken en mensen dom genoeg zijn om roekeloos te volgen zul je gewapende conflicten houden.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef MrX1982 het volgende:
Armoede kan een katalysator zijn tot een gewapend conflict maar met het oplossen van armoede los je niet per definitie conflicten op.
Dat zeg ik dan ook niet...
pi_34243896
Volgens mij is de burqa verboden in Iran.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:53 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34243913
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet eerst even wachten totdat Castro overleden is?
pi_34243921
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:
Allemaal onderdeel van het culturele erfgoed.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:00:18 #165
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34243923
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
En er dan een kapitalistisch land van maken?
pi_34243932
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef du_ke het volgende:
Je moet er rekening mee houden dat het basiswerkeloosheidsniveau in Groningen ook vrij hoog is RQ.
Wat is dat? Basiswerkeloosheid?
pi_34243951
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

En er dan een kapitalistisch land van maken?
Ja, dat zeg ik, bevrijden.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:27 #168
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34243965
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

. en als de bevolking dat nou niet wil, is het dan nog steeds bevrijden?
pi_34244004
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
De Iraanse economie groeit als kool, vrouwen hebben er behoorlijke vrijheden en het is inderdaad een redelijk barbaars land qua straffen en eigen mening betreft. Maar het verbaast mij iedere keer, als Iran zo verschrikkelijk erg is, waarom gaan er nogsteeds mensen naartoe op vakantie. Ik heb 2 iraanse collega's die naar Iran op vakantie gingen (ze hebben daar geen familie meer overigens) en hebben daar ook ff een nosejob laten doen. (En haren laten inlaseren)
Ik heb weleens een docu gezien over Iran dat vrouwen en mannen apart instappen in de bus.

Maar van die cosmetische chirurgie had ik geen weet, dat zou je niet direct verwachten . Is de nosejob overigens gelukt?
pi_34244006
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom heeft Cuba voor jou zo'n prioriteit?
pi_34244020
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat is dat? Basiswerkeloosheid?
Ik bedoel de algemene werkloosheid die is in grunn gewoon erg hoog. er zijn meer mensen die willen werken in grunn dan er banen zijn. waarbij een werkgever toch snel de voorkeur zal geven aan een jongere.
pi_34244023
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

. en als de bevolking dat nou niet wil, is het dan nog steeds bevrijden?
Wie zegt dat de bevolking het communisme alla Castro niet spuugzat is?
pi_34244036
Gister verstuurd:
The Beginnings of Rome, 753-264 B.C.

Vandaag:
Metropolis and Hinterland
pi_34244049
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

't Ligt er volgens mij een beetje aan welk niveau je ambieert. Op mijn werk, ziekenhuis, worden nogal 's herintreders toegelaten op laag niveau. Schoonmakers, gordijnenophangers etc. Je moet nou eenmaal niet te hoog inzetten.
Ja nee ja. Mijn kennissen zijn niet gek hoor.. maar de mensen die laag-niveau baantjes verdelen ook niet. Het werkt heel onprettig in een team waar mensen van laag niveau worden verwacht en dat daar een paar (of 1) tussenloopt die helemaal niet past. De baas (voorman) van dat clubje vindt dat meestal ook helemaal niet leuk. Bij 'jongelui' wil dat nog wel, dus dat een wijsneus getolereerd wordt op verkeerd niveau, bij 30plussers niet.
quote:
[..]

Dat is natuurlijk geen reden om dán maar op de staat te teren...
Dat is dan ook een kwestie van vraag en aanbod, behoefte en gelegenheid. De mogelijkheid is er, gedeeltelijk creëert de mogelijkheid het optreden van de mogelijkheid.
quote:
[..]

Mwa, ik vind vrijwilligerswerk niet gek hoor.
Maar het aantal vrijwilligers loopt nog steeds hard terug..
quote:
[..]

Wie is de soos die werkzoekenden van een baan houdt? Misschien is dat dan ook iets om naar te kijken...
Welja, ga de soos reorganiseren . Over bodemloze putten gesproken..
quote:
[..]

Propagandistische leugens.
Snotjong, je hebt verstand naar je jaren.
pi_34244068
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb weleens een docu gezien over Iran dat vrouwen en mannen apart instappen in de bus.
Lijkt me erg sterk.
quote:
Maar van die cosmetische chirurgie had ik geen weet, dat zou je niet direct verwachten . Is de nosejob overigens gelukt?
Behoorlijk ja. Iran loopt qua cosmetische chirurgie volgens mij bijna voor op nederland
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:04:17 #176
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34244077
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wie zegt dat de bevolking het communisme alla Castro niet spuugzat is?
dan kunnen ze er zelf iets aan doen. Hoe denk je dat de cubanen het deden ten tijde van Batista? Precies, met een revolutie.
pi_34244169
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik bedoel de algemene werkloosheid die is in grunn gewoon erg hoog. er zijn meer mensen die willen werken in grunn dan er banen zijn. waarbij een werkgever toch snel de voorkeur zal geven aan een jongere.
En lekker universitair opgeleiden en HBO'ers aannemen op MBO-baantjes. Over het algemeen is daarom dom kantoorwerk hier goed uit te houden, het werk is dom maar de mensen niet.
Natuurlijk verdienen hoger opgeleiden dan ook minder, maar hé, ik heb een koophuis van 45.000 ..
pi_34244179
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

dan kunnen ze er zelf iets aan doen. Hoe denk je dat de cubanen het deden ten tijde van Batista? Precies, met een revolutie.
Hoeveel dissidenten denk je dat Cuba tegenwoordig rijk is? Precies, honderden. Voor ''Cuba'' kan ''gevangenenkamp'' worden verstaan. Waarom zou je die mensen laten verrekken?
pi_34244245
van Castro blijf je af
pi_34244250
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah, kijk, dan is het een andere zaak. Mensen die geen werk kunnen vinden hoeven van mij echt niet in de goot te leven, maar mensen die kunnen werken, en er is aangeboden werk, hebben voor mij weinig recht van spreken.
pi_34244260
De Cubanen hebben volgens mij liever het Communisme dan het Amerikanisme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34244279
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
De Cubanen hebben volgens mij liever het Communisme dan het Amerikanisme.
Denk het ook, onder leiding van Amerika zal het wel nucleair testgebied worden ofzo
pi_34244280
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
Lijkt me erg sterk.
Was echt zo. Docu op ned3.
quote:
Behoorlijk ja. Iran loopt qua cosmetische chirurgie volgens mij bijna voor op nederland
Bizar. Dat heb je in Saoudi-Arabië natuurlijk ook. Allerlei dingen zijn officieel verboden maar ondertussen doen ze gewoon alles wat wij ook doen. Gelezen in een rapportage in het magazine van de NRC.

Opzich ben ik benieuwd als je naar zo'n land op vakantie gaat of het beeld wat je hebt ook bevestigd wordt of dat het toch allemaal anders is.
pi_34244341
Saoedie-Arabie is gewoon een kloon van Amerika. (En dat is geen grapje)
Allah Al Watan Al Malik
pi_34244362
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom heeft Cuba voor jou zo'n prioriteit?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:11:54 #186
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34244364
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoeveel dissidenten denk je dat Cuba tegenwoordig rijk is? Precies, honderden. Voor ''Cuba'' kan ''gevangenenkamp'' worden verstaan. Waarom zou je die mensen laten verrekken?
qua mensenrechten vind ik ook dat Cuba nog een fikse weg te gaan heeft. Maar je gaat een land niet 'bevrijden' als de bevolking dat niet wil. Je gaat een land niet je 'kapitalistische' wil opleggen omdat je het toevallig niet eens bent met de politiek daar.
pi_34244368
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Zolang je mensen een reden geeft om te knokken en mensen dom genoeg zijn om roekeloos te volgen zul je gewapende conflicten houden.
Of mensen slim genoeg zijn om domme mensen voor hun karretje te spannen. Het is maar hoe je het bekijkt.
pi_34244383
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
pi_34244401
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Of mensen slim genoeg zijn om domme mensen voor hun karretje te spannen. Het is maar hoe je het bekijkt.
Dat is niet slim.
pi_34244404
Maar binnenshuis mag in Iran ook eigenlijk alles. Dan ben je voor elkaar en hoef je niet meer verhullend te kleden. Daarom is er ook meer aandacht voor onderkleding. Hier is de eerste indruk onderweg belangrijker.
pi_34244435
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nou nou nou, Mutant01, ze hebben toch wel tamelijk andere staatsvorm, andere rechtsregels. Andere cultuur, andere bevolkingsopbouw, andere kapitaalgoederen.

Eigenlijk is alles anders. Behalve dat het natuurlijk ook mensen zijn.
pi_34244465
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou nou nou, Mutant01, ze hebben toch wel tamelijk andere staatsvorm, andere rechtsregels. Andere cultuur, andere bevolkingsopbouw, andere kapitaalgoederen.

Ja, en ze hebben maar één reden om vriendjes te zijn. Nou ja, twee, de stabiliteit in M-O.
pi_34244722
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het dan voornamelijk over de Infrastructuur, de manier van bouwen, de auto's, de winkelcentra, de kantoorgebouwen, de huizen, het leger, de snelwegen etc.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34244950
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=2&id=12239 < even wat steden uit de grond stampen hoor
Allah Al Watan Al Malik
pi_34246284
pi_34246362
quote:
.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:20:41 #197
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34246583
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:21:31 #198
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34246616
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef Yildiz het volgende:
pi_34246653
quote:
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:21 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

pi_34246674

donderdag 19 januari 2006 @ 17:23:56 #201
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34246703
hoi.
pi_34246708
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef RichardQuest het volgende:

donderdag 19 januari 2006 @ 17:27:24 #203
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34246822
quote:
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:21 schreef DionysuZ het volgende:

quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Tafkahs het volgende:

quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef RichardQuest het volgende:

quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef Tafkahs het volgende:

pi_34246965
Smeerlap!
Allah Al Watan Al Malik
pi_34248024
quote:
Een concreet land waarvoor de dreiging was, noemde Chirac niet. Hij maakte wel een kleine toespeling op Iran door te spreken van "de poging van bepaalde staten om atoomwapens in handen te krijgen, die daarbij verdragen schenden".
Blijft raar dat westerse landen het alleenrecht denken te hebben op kernwapens.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:15:12 #207
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:18:33 #208
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34248478
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef pberends het volgende:

[..]

mjah. de VS is ook verdragen aan het schenden door door te gaan met het ontwikkelen van nucleaire bunkerbusters. Overigens zijn ze ook al uit het ABM verdrag gestapt. Is dat niet ernstig genoeg dan?
pi_34248493
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja en dan heet je ineens een schurkenstaat als je het ook wil
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:34:58 #210
93744 Finder_elf_towns
pi_34248960
Ja, als een land geen democratie is, een president heeft die luisterd naar een stel wazige geloofsgeleerden en niet naar het parlement of bevolking, dan ben je inderdaad een schurkenstaat.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:37:18 #211
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34249042
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, als een land geen democratie is, een president heeft die luisterd naar een stel wazige geloofsgeleerden en niet naar het parlement of bevolking, dan ben je inderdaad een schurkenstaat.
en ik maar denken dat een schurkenstaat een land is dat zich buiten internationale verdragen stelt en zich 'onfatsoenlijk' gedraagd in de internationale politiek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 18:40:28 #212
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34249142
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurkenstaat
quote:
Een schurkenstaat is een pejoratieve term die in Nederland gebruikt wordt om een land de beschrijven dat zich buiten internationale verdragen stelt en zich in de internationale politiek 'onfatsoenlijk' gedraagt. De meeste schurkenstaten zijn dictaturen. De term heeft aan populariteit gewonnen sinds 11 september 2001.
quote:
De term wordt het meest gebruikt door de regering van de Verenigde Staten. Zij duiden hiermee landen aan die onder andere terrorisme steunen, mensenrechten schenden, internationale wetten negeren of massavernietigingswapens bezitten. Voorbeelden van zulke landen zijn Noord-Korea, Iran en Syrië. Afghanistan en Irak werden ook schurkenstaten genoemd, totdat de Verenigde Staten de aldaar regerende dictaturen omver wierpen.
Ok, kijken we even naar de VS
  • Steunt terrorisme? volgens mij niet. [NEE]
  • Schendt mensenrechten? [JA]
  • Negeert internationale wetten? [JA]
  • Bezit massavernietigingswapens? [JA]
    hm 3 van de 4 zou je volgens de maatstaven van de VS de VS daar niet onder kunnen scharen? Oftewel, is de VS een schurkenstaat?
  • □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    pi_34249158
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Wedden dat landen Iran en Saudia-Arabie veel gevaarlijker zouden zijn als ze een democratie waren met kernwapens, dan zoals nu een nepdemocratie. Israel was dan allang genuked.
    pi_34249193
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 18:40 schreef DionysuZ het volgende:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurkenstaat
    [..]

[..]

Ok, kijken we even naar de VS
  • Steunt terrorisme? volgens mij niet. [NEE]
  • Schendt mensenrechten? [JA]
  • Negeert internationale wetten? [JA]
  • Bezit massavernietigingswapens? [JA]
    hm 3 van de 4 zou je volgens de maatstaven van de VS de VS daar niet onder kunnen scharen? Oftewel, is de VS een schurkenstaat?
  • It is a bastard state [vrije vertaling]
      donderdag 19 januari 2006 @ 18:47:12 #215
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_34249371
      donderdag 19 januari 2006 @ 18:52:24 #216
    93744 Finder_elf_towns
    pi_34249545
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

en ik maar denken dat een schurkenstaat een land is dat zich buiten internationale verdragen stelt en zich 'onfatsoenlijk' gedraagd in de internationale politiek.
    Internationale verdragen zijn er om misbruikt te worden. De "internationale rechtsorde" is er enkel om het "recht vd sterkste"-gedrag te maskeren. Als de sterkste staten schade ondervinden aan deze "internationale verdragen" dienen deze gewoon genegeerd te worden. Er bestaan in het verlengde hiervan ook geen "illegale oorlogen" of (nog lachwekkender) "onfatsoenlijk internationaal gedrag".

Als het in het belang van de sterkste is dat Iran nooit en ten nimmer kernwapens mag bezitten. Dan zal Iran ook geen kernwapens bezitten. Als de weg van "internationale gemeenschap" faalt zal er gezocht moeten worden naar andere methoden, die wat minder voldoen aan de standaarden die leugens als "beschaving" stellen. Als "die andere methode" inhoud dat lichamen die "internationale gemeenschap" voorstellen ophouden te bestaan, dan was voor hun toch geen enkele toekomst weggelegt.
      donderdag 19 januari 2006 @ 18:59:39 #217
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34249823
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

mjah. de VS is ook verdragen aan het schenden door door te gaan met het ontwikkelen van nucleaire bunkerbusters. Overigens zijn ze ook al uit het ABM verdrag gestapt. Is dat niet ernstig genoeg dan?
    Klik eens op I LOVE AMERICA! in mijn sig.
    Of hier: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4377446.stm
      donderdag 19 januari 2006 @ 19:08:01 #218
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_34250124
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 18:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Klik eens op I LOVE AMERICA! in mijn sig.
    Of hier: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4377446.stm
    das mooi blijft natuurlijk alsnog het feit staan dat de VS internationale verdragen heeft geschonden door weer te zijn begonnen, ook al zijn ze nu weer gestopt
      donderdag 19 januari 2006 @ 19:59:03 #221
    93744 Finder_elf_towns
    pi_34252214
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

Sexy!
    !
    pi_34252222
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

Sexy!
    Mannenmode winter 2006-2007 uit Milaan en Florence

Ik vind er sowieso niks aan. Wat een homo's zeg!
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      donderdag 19 januari 2006 @ 19:59:53 #223
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_34252253
    pi_34252420
    Wanneer gaat die griep verdomme wer over ?
    pi_34252473

Slaap lekker allemaal
    pi_34252501
    Goedemiddag. O, en Frankrijk en Amerika verschillen niet echt.
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:29:55 #227
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34253342
    Boehoe, porno, boehoe.
    quote:
    Amerikaanse regering wil zoekgegevens van Google

Het Amerikaanse ministerie van Justitie probeert via de rechter inzage te krijgen in een willekeurige selectie van zoekresultaten die via Google zijn geraadpleegd. Vorig jaar wees Google een verzoek van de overheid om dergelijke gegevens af. Justitie heeft nu het verzoek bij een federale rechtbank neergelegd. Volgens de Bush-regering zijn de gegevens noodzakelijk om een goede analyse te kunnen maken van het zoekgedrag naar pornogerelateerd materiaal op internet. De analyse is nodig in een procedure voor de verdediging van de Child Online Protection Act (COPA), een wet die minderjarigen onder andere moet beschermen tegen online porno en waarvan de werking voorlopig is opgeschort door een uitspraak van het Hooggerechtshof. Ondermeer het verspreiden van pornografisch materiaal aan kinderen is strafbaar gesteld in de betreffende wet.

De rechters van het Hooggerechtshof kwamen in 2004 met een krappe meerderheid tot de conclusie dat de COPA ongeoorloofd was in verhouding tot het recht op vrijheid van meningsuiting. De wet werd niet definitief in strijd met de grondwet verklaard. Volgens de rechters had de overheid niet aangetoond dat gebruik kon worden gemaakt van minder beperkende middelen om kinderen te beschermen, zoals softwarematige filters. In een nieuwe uitgebreide procedure voor een federale rechtbank hoopt Justitie met gegevens van onder andere zoekmachines te kunnen aantonen dat de COPA de enige effectieve manier is om uitvoering te geven aan het beschermen van minderjarigen.

Google heeft vorig jaar medewerking aan het verzoek geweigerd om de privacybelangen van zijn gebruikers te beschermen, evenals de eigen bedrijfsgeheimen. Er is onder andere gevraagd naar een verzameling van één miljoen willekeurige internetadressen en een log van de opgevraagde zoekresultaten via Google over een willekeurige week. Het bedrijf zegt op geen enkele manier bij de procedures betrokken te zijn en vindt dat de eis om gegevens zijn doel voorbijschiet. Justitie zegt dat enkele ander bedrijven al wel medewerking hebben verleend.
    @ Tweakers
    pi_34253379
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef Yildiz het volgende:
    Boehoe, porno, boehoe.
    [..]

@ Tweakers
    quote:
    een wet die minderjarigen onder andere moet beschermen tegen online porno
    Mag een 16-jarige jongen niet eens meer z'n behoeften doen?
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:34:09 #229
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34253492
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Mag een 16-jarige jongen niet eens meer z'n behoeften doen?
    Ja sanka, je sweet togg, geen pr0n tot je 16e man.

En trouwens, confronteren, ze tikken het toch zeker zelf in.
    Eigen verantwoordelijkheid ofzo. En trouwens, je hóeft geen internet te gebruiken.
    pi_34253664
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:34 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja sanka, je sweet togg, geen pr0n tot je 16e man.

En trouwens, confronteren, ze tikken het toch zeker zelf in.
    Eigen verantwoordelijkheid ofzo. En trouwens, je hóeft geen internet te gebruiken.
    Amerika gaat steeds meer de kant van Iran op, een soort ubercontrole op de mensen willen hebben.
    pi_34253692
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
    Smeerlap!
    Niets zo natuurlijk als een goede *burp.
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:41:05 #232
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34253742
    Goedenavond
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:47:21 #233
    93744 Finder_elf_towns
    pi_34253983
    Er is geen enkele reden te verzinnen die pleit voor het laten bekijken van porno door kleine kinderen. "Eigen verantwoordelijkheid" als argument is hierbij uiterst onzinnig, aangezien het soms over kinderen van < 10 gaat. Kinderen die niet weten dat als ze "meisje" zoeken op Google, er ook mensen zijn die daarmee iets anders bedoelen dan spelen in de zandbak met een schepje vh buurmeisje. Natuurlijk is er een rol van de ouders weggelegt, maar overheden dienen ook hun verantwoordelijkheid te nemen door op zijn minst te inventariseren wat de gebruikte zoektermen zijn en welke domeinnamen deze sites gebruiken.
    pi_34254018
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef George-Butters het volgende:
    Goedenavond
    hello bes.
    pi_34254035
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Er is geen enkele reden te verzinnen die pleit voor het laten bekijken van porno door kleine kinderen. "Eigen verantwoordelijkheid" als argument is hierbij uiterst onzinnig, aangezien het soms over kinderen van < 10 gaat. Kinderen die niet weten dat als ze "meisje" zoeken op Google, er ook mensen zijn die daarmee iets anders bedoelen dan spelen in de zandbak met een schepje vh buurmeisje. Natuurlijk is er een rol van de ouders weggelegt, maar overheden dienen ook hun verantwoordelijkheid te nemen door op zijn minst te inventariseren wat de gebruikte zoektermen zijn en welke domeinnamen deze sites gebruiken.
    Nee. D'r is genoeg software voor ouders om dit zelf te monitoren.
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:51:05 #236
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34254121
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Dan zie ik ook geen reden om het ook in de bieb toe te passen. En als ze daar dan zoeken, en toevallig naar de ouderen-kast lopen, dan is de bibliotheeks-secretaresse verantwoordelijk.
    Evenals het niet goed valt te praten dat kleine kinderen n TV op de kamer hebben, maar dat hebben ze wel, omdat ze dat willen. En ook daar zien kinderen dingen die ze niet willen zien. Ik noem een teennagelreclame.

Tevens beschikt Google gewoon over n filter hoor tegenwoordig, die standaard aan staat.
    En een normaal filter van n willekeurig softwarepakket blokkeerd dat soort plaatjes ook wel.

Om nu zomaar miljoenen gegevens willekeurig van google op te vragen, mja.

Google: plaatjes > Girl. Ik zie geen porno hoor.

Al kan ik me voorstellen dat dit wel schokkend is en tot rare discussie kan volgen als een 12-jarige vraagt waarom dat kindje er zo bij ligt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 19-01-2006 20:58:32 ]
    pi_34254230
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef Yildiz het volgende:

Google: plaatjes > Girl. Ik zie geen porno hoor.
    AV -> Familiy filter off.

Heb je meer succes mee
    pi_34254306
    O, nu over kinderporno op Nederland.
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:57:06 #239
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34254345
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb je meer succes mee
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:59:09 #240
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34254428
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef George-Butters het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Is dát porno? Nou.
    pi_34254471
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Is dát porno? Nou.
    Erotiek die geen ban oplevert

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 19-01-2006 21:17:32 ]
    pi_34254997
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee. D'r is genoeg software voor ouders om dit zelf te monitoren.
    Precies geen overheid nodig die bepaalt wat je mag zien en wat niet. Lijkt me zeer onwenselijk.
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:19:36 #243
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34255280
    Zeg MrX, gaat er nog civ gespeeld worden?
    pi_34255488
    Waar zijn zakjap en Mutant01?
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:25:56 #245
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34255608
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef MrX1982 het volgende:
    Waar zijn zakjap en Mutant01?
    Zakjap zit op irc, Mutant weet ik niet.
    pi_34255708
    Zonder Mutant kunnen we niet beginnen.
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:31:27 #247
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34255894
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
    Zonder Mutant kunnen we niet beginnen.
    Tuurlijk wel, alleen dan een ander potje.
    pi_34256001
    Dat is een mogelijkheid.

Maar al die halve potjes. Potjes moeten afgemaakt worden .
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:33:55 #249
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34256023
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef MrX1982 het volgende:
    Dat is een mogelijkheid.

Maar al die halve potjes. Potjes moeten afgemaakt worden .
    Ja, dat vind ik ook, maar soms kan het niet anders.
    pi_34256125
    Dat is zo.

M is online op Fok maar hij zegt niets. Dat programma over kinderporno is nu toch wel afgelopen?
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:37:20 #251
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34256193
    M heeft zojuist te kennen gegeven liever een andere keer te gaan spelen .. ofziets. De stemming wisselt rap bij hem.

Laat dus maar hangen.
    pi_34256227
    . @ kinderporno.
    pi_34256278
    Maar inderdaad, hm, het is al erg laat en ik ga liever met z'n vijfen verder met ons potje van gisteren. Bovendien moet ik in Excel grafiekjes maken over de broeikasgasuitstoot.
    pi_34256292
    Met zijn drieeën civven kan ook.
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:40:16 #255
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34256332
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Monidique het volgende:
    Maar inderdaad, hm, het is al erg laat en ik ga liever met z'n vijfen verder met ons potje van gisteren. Bovendien moet ik in Excel grafiekjes maken over de broeikasgasuitstoot.
    Neem je COX en methaan ook mee?

Naast CFC's
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:42:31 #256
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34256446
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
    Met zijn drieeën civven kan ook.
    Prima.
    pi_34256514
    Wie host de game?
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:44:35 #258
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34256557
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
    Wie host de game?
    Ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-01-2006 21:55:26 ]
    pi_34256581
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Naast CFC's
    Totale uitstoot van broeikasgassen in CO2-equivalenten.
    pi_34256687
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Ik.
    Ok ik kom eraan.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-01-2006 21:55:33 ]
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:50:52 #261
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34256870
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:51:45 #262
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34256902
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef George-Butters het volgende:
    pi_34256912
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Naast CFC's

Naar aanleiding van: Kyoto en het broeikaseffect
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:52:28 #264
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34256935
    Heb je al een game gemaakt ik kan niet connecten.
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:53:30 #266
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34256963
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
    Heb je al een game gemaakt ik kan niet connecten.
    Yep. Sterker nog, zakjapannertje is er al. We zitten al een aardige tijd te wachten.
    pi_34257018
    Vreemd dat ik dan niet kan connecten. Heb je een password erop gezet?
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:55:52 #268
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34257057
    Is er nog ruimte?

Hoe lang is de planning?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_34257185
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef George-Butters het volgende:
    Is er nog ruimte?

Hoe lang is de planning?
    Gewoon joinen!
      donderdag 19 januari 2006 @ 21:59:31 #270
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34257196
    okeee
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      donderdag 19 januari 2006 @ 22:02:20 #271
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34257307
    ip-adres weg
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_34257706
    quote:
    Leaked memo reveals 'torture flights cover-up'
    Jack Straw, the Foreign Secretary, told Parliament on 12 December last year that checks had uncovered no occasion since the attacks of 11 September 2001 when the US had asked to use British airspace for rendition flights.

But in a briefing note to Tony Blair's office five days earlier - obtained by the New Statesman magazine - the Foreign Office admitted it had no idea how many times the UK had allowed such flights to cross its skies. As of early December it had been unable "to complete the substantial research required to establish what has happened since 1997". The Home Office was "urgently examining their files", as were the Ministry of Defence and the security services.

The memo, from Irfan Siddiq to Grace Cassy at 10 Downing St, suggests the Prime Minister "should try to avoid getting drawn on detail" and "try to move the debate on". On 22 December, Mr Blair said at his monthly press conference: "It is not something that I have ever actually come across until this whole thing has blown up, and I don't know anything about it."
    sociaal-democraten
      donderdag 19 januari 2006 @ 22:30:21 #273
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_34258618
    @ pitten
    pi_34258693
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

qua mensenrechten vind ik ook dat Cuba nog een fikse weg te gaan heeft. Maar je gaat een land niet 'bevrijden' als de bevolking dat niet wil. Je gaat een land niet je 'kapitalistische' wil opleggen omdat je het toevallig niet eens bent met de politiek daar.
    Dit klinkt misschien vreemd, maar je kunt mensen geen kapitalisme opleggen. Waar economie gepaard gaat met intimidatie etc., is er per definitie geen vrije markt, maar slechts winstbejag.
      donderdag 19 januari 2006 @ 22:37:31 #275
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34258969
    winstbejag

Daar ben ik als ambtenaar per definitie tegen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_34259038
    Ik ga zo slapen.
      donderdag 19 januari 2006 @ 22:39:44 #277
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_34259056
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef Monidique het volgende:
    Ik ga zo slapen.
    Heel menselijk
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_34259060
    Vind jij Cuba echt zo belangrijk, Johan?
    pi_34259095
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
    Vind jij Cuba echt zo belangrijk, Johan?
    Niet in de zin van op handen zijnd gevaar.
    pi_34259589
    pi_34259692
    Overigens, Richard op CNN .
    pi_34259718
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niet in de zin van op handen zijnd gevaar.
    Maar wat is er dan belangrijk aan, ik bedoel, Cuba is nou niet bepaald het land waar de mensen het het slechtst hebben...
    pi_34259814
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef Monidique het volgende:
    . @ kinderporno.
    Jij kent de laatste trend niet. Kinderporno is hartstikke cool en hip en zo.
    pi_34260071
    pi_34260246
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb je meer succes mee
    Sodeju!!
    pi_34260361
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Sodeju!!
    Elke willekeurige vrouwennaam en je krijgt de vreemdste plaatjes...
    pi_34260550
    , !
    pi_34260659
    The war is over
    So said the speaker with the flight suit on
    Maybe to him I'm just a pawn
    So he can advance
    pi_34260672
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Elke willekeurige vrouwennaam en je krijgt de vreemdste plaatjes...
    Ja, ik tik bijvoorbeeld gewoon een willekeurige naam in van een meisje die ik ook helemaal niet ken -Lanny Barbie- en het blijkt zomaar een meisje te zijn die natuurfilms maakt!
    pi_34260728
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, ik tik bijvoorbeeld gewoon een willekeurige naam in van een meisje die ik ook helemaal niet ken -Lanny Barbie- en het blijkt zomaar een meisje te zijn die natuurfilms maakt!
    pi_34262737
    Hallo , ik ben weer eens onder invloed van het vrouwelijke schoon van een alleraardigst collegaatje van me uit Breda

Hopen dat ik daar nog een paar keer mee mag werken
    pi_34263606
    . Drie liter.
    pi_34264327
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:16 schreef RichardQuest het volgende:
    . Drie liter.
    Ik heb idd een 6 pack halve liters Grolsch gekocht bij de avond winkel
    pi_34264380
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb idd een 6 pack halve liters Grolsch gekocht bij de avond winkel
    Ik heb dat nu in mijn maag zwemmen. Ik hoop dat het de pijn van de tandarts morgen verzacht .
    pi_34264500
    WTF, weet niet of dit al geplaatst was, maar WTF!!!!!!
    quote:
    Amerikaanse overheid eist pornodata van Google

Uitgegeven: 19 januari 2006 15:24
    SAN JOSE - De federale Amerikaanse overheid probeert zoekmachine Google via de rechter te dwingen tot afgifte van informatie over het zoekgedrag van gebruikers. De regering wil kunnen vaststellen hoe vaak internetters zoeken naar porno, meldden Amerikaanse media donderdag.

Uit stukken blijkt dat Google vooralsnog weigerde om haar databanken te openen. Advocaten van het ministerie van Justitie vroegen onder meer om een miljoen willekeurige internetadressen en een rapportage van alle zoekvragen in één week. Niet nader genoemde zoekmachines hebben wel meegewerkt, stelt de Amerikaanse overheid.

Google noemt de eis een stap te ver en zegt die met kracht te zullen bestrijden. De privacy van gebruikers en concurrentiebelangen zijn volgens het bedrijf in het geding.
    pi_34264522
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik heb dat nu in mijn maag zwemmen. Ik hoop dat het de pijn van de tandarts morgen verzacht .
    Wat moet je morgen bij de kampbeul ( echt ik schijt 7 kleuren stront van de tandarts ) doen, gewoon reguliere check of niet?
    pi_34264555
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wat moet je morgen bij de kampbeul ( echt ik schijt 7 kleuren stront van de tandarts ) doen, gewoon reguliere check of niet?
    Was het maar waar . Hij gaat hakken.
    pi_34264594
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Was het maar waar . Hij gaat hakken.
    Ik zou niet gaan. Een chirurgische ingreep is veel pijnlozer.
    pi_34264773
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik zou niet gaan. Een chirurgische ingreep is veel pijnlozer.
    . Neu, ik ben op zich niet zo bang voor die kerel. Hij heeft ook altijd een mooie assistente ter afleiding...Ik heb alleen maar negatieve verhalen gehoord van mensen die een chirurgusche ingreep op hun gebit laten plegen. Bijvoorbeeld het hele gebit vervangen .
    pi_34264869
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Neu, ik ben op zich niet zo bang voor die kerel. Hij heeft ook altijd een mooie assistente ter afleiding...Ik heb alleen maar negatieve verhalen gehoord van mensen die een chirurgusche ingreep op hun gebit laten plegen. Bijvoorbeeld het hele gebit vervangen .
    Succes iig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')