Het capvirus slaat ook al over op jouquote:
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Viola tegen Kelly: Jij gaat voor mij denken?
pot, ketel
Ik ben bang dat ze je niet hoort Flugelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Het is wél terecht Viola... Niemand heeft het gezegd omdat je zo verontwaardigd reageert op feedback van anderen....
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In mijn geval vaak onder de kast omdat de katten ermee gespeeld hebben
Dat ligt eraan of de kleine nog wakker is of niet. Als die nog wakker is, kom ik m op de vaagste plaatsen tegen. Ze weet dat ze eraf moet blijven, dus verstopt ze ze maar, vind ze leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
En waar vind je m terug naast de asbak of in je broekzak![]()
Ben ik hier in de capkelder?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het capvirus slaat ook al over op jou
rare plek? In de wc pot?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Ergste was een keer dat ik mn mobiel kwijt was![]()
Rare plek ook terug gevonden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de kleine nog wakker is of niet. Als die nog wakker is, kom ik m op de vaagste plaatsen tegen. Ze weet dat ze eraf moet blijven, dus verstopt ze ze maar, vind ze leuk![]()
Ach kom nou Peter, dit meen je nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Volkomen reëele verdediging van Viola
Ze heeft in haar leven al veel geschilderd, en Kelly weet vermoedelijk niet eens hoe je met materialen om moet gaan
Ikke wel...Kelly is een topmeidquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
Wie had dit verwacht van Kelly?
Niemand durft Viola aan te vallen en zij doet het.![]()
![]()
Nee in de koelkast.quote:
Hear hearquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
En Viola doet weer denigrerend.
Viola... Kelly is geen klein kind, hou nou eens je godverdommese klotekutwaffel achtelijke IU*(&*(&)^(*&%^)*_(
Ja ze moet blijven maar ik zou het nog geen uur volhouden met zo iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar dan wil je gewoon dat ze blijft toch? Ik kan me niet voorstellen dat je haar sympathiek vindt![]()
Niet denigrerend bedoeld... maar misschien omdat Kelly niet weerhouden wordt door enige kennis. Oftewel... ziet de wereld als een kind, dus heel simpel. Anderen zouden zich inhouden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
![]()
en die nepglimlach erbijquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef bunnyma het volgende:
"Fijn dat je me dit uitlegt" met zwoele zware stem.
O jawel hoor. Ze zegt wat ze vindt. Ze is alleen verbaal niet zo sterk soms. Maar dat geeft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Holt walst er behoorlijk overheen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Rica het volgende:
[..]
O jawel hoor. Ze zegt wat ze vindt. Ze is alleen verbaal niet zo sterk soms. Maar dat geeft niet.
Dat zijn druiven, flugeltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Kelly vreet zichzelf echt op nu...
Ik had het echt niet verwacht, maar ze is grandioosquote:
Ja het zou aan Viool zelf liggen zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt walst er behoorlijk overheen ja
Zie je nou wat ik bedoel Peter?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Trouwens wel een hele smerige opmerking: IK DENK DAT JE HET NIET GOED BEGRIJPT
Ja ik vind dit echt heel knap van Kellyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Echt laag zoietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat jij het niet begrijpt....
Als iemand ZO tegen mij zou beginnen......
Hey TLquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
zo..uitgebadderd.... Rel gemist geloof ik?
Ik zou graag eens een poging wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
Het is zeker niet makkelijk om de Holt aan te vallen, maar weinig mensen kunnen tegen haar op denk ik
Ha Teamquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
nee hoor, nog volop bezigquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
Ik zou zeggen, meld je aan voor een ontbijt ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een poging wagen
Hiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef teamlead het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef melke het volgende:
Mickey moet het leger in zeg
Ja Halloquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Viool: Diva gedrag is wel wat anders... dat zou jij moeten weten
Hallo???
Ja het is echt jammer dat Kelly verbaal niet bestand is tegen Violaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat jij het niet begrijpt....
Als iemand ZO tegen mij zou beginnen......
Ben jij er zeker van dat zij de minste stemmen krijgt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
Ben benieuwd wie er vrijdag voor Viola in de plaats komt
Hoiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Viool: Diva gedrag is wel wat anders... dat zou jij moeten weten
Hallo???
jij wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef teamlead het volgende:
mag ik fiool gaan slaan? ah toe?
Hihi sorry... dat was een tikje te Rotterdams geloof ikquote:
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Viola: "Het is wel Eindhoven. Wat heeft Mary Borsato in Eindhoven te zoeken."
Alsof Eindhoven aan het eind van de wereld ligt.
Ik denk dat ik een heel eind zou komen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
Ben benieuwd wie er vrijdag voor Viola in de plaats komt
Ja en dat maakt niet uit toch? Mag je best trots op zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi sorry... dat was een tikje te Rotterdams geloof ik![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
nee, zeker ben ik niet, maar kan me moeilijk voorstellen dat veel mensen haar in haar top 3 hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ben jij er zeker van dat zij de minste stemmen krijgt?
Ze was vanmiddag al bezig om punten los te peuteren van Bonny.
Stream 2 is ook enorm boeiendquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 is voor de verandering alweer (weet niet hoelang) gelocked
Je bent liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en dat maakt niet uit toch? Mag je best trots op zijn![]()
![]()
* Stereotomy kijkt naar buitenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
Viool heeft "issues"quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
nou.....tis wel eindhoven natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
De grens ligt nog steeds bij crackhoerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)
Dat is mijn zesde zintuig voor jequote:
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De grens ligt nog steeds bij crackhoer
Maar in dit geval wil ik er wel lebberzeug van maken
Wat liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is mijn zesde zintuig voor je
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
niks mis met eindhoven, maar ik begrijp je tactiek, gewoon de rest van Nederland blijven aanmoedigenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Op de grensquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
Oja, dat klopt iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.
Ja top!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt naar buiten
Het wordt een beetje mistig met schimmen hier enzo
Baddersequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ook maar ff badderen, dat schijnt 'in' te zijn vandaag
later
Tegen Viool ervoor, tegen een mede-user.. dik eroverheen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja top!
Hé FB, hadden we het goed gezien hè, met Bijna35![]()
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Wat is eindhoven??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakker.
Het lag er idd dik bovenop.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooien
En wáár is Eindhoven? Even mijn Tomtom instellenquote:
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Peter, dit meen je niet
Je kunt niet menen dat jij iemand als Viola wel ziet zitten....
Van Tanja kan ik het nog wel begrijpen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..
Ik heb dat helemaal niet door gehad. Maar ik snap niets van al dat gekloon.quote:
Ik woon in , jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hè.
Ja precies... scan vond het raar dat mensen hem doorhadden... had hij niet verwachtquote:
Ik durf het bijna niet meer te zeggen gezien de reacties hier, maar Eindhoven dusquote:
Zei hij dat??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... scan vond het raar dat mensen hem doorhadden... had hij niet verwacht
quote:
Ik ben te netjes om grof te worden, maar ben nu niet blij met je !!quote:
Het is een wijk van Eindhovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet meer te zeggen gezien de reacties hier, maar Eindhoven dus.
Viool heeft geen baby vleugels meer hoor maar meer arendsvleugels.quote:
Mag wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ben even afwassen, zwaaien hoeft niet, ben zo weer terug.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De grens ligt nog steeds bij crackhoer
Maar in dit geval wil ik er wel lebberzeug van maken
Ik dacht al "wat is Koos Alberts vroeg" maar dat is een pianoquote:
quote:
LICHT contactgestoord? Hmmm...tamelijk understatement...Maar goed, die discussie is al een poosje geleden gevoerd, Viola van Emmenesholtweetikveel is ook bepaald niet mijn favoriet trouwens. Kan me overigens wel heel goed voorstellen dat Kelly behoorlijk op je zenuwen gaat werken als je haar de hele dag om je heen hebt. Als je haar een half uur om je heen hebt ook trouwens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van Tanja kan ik het nog wel begrijpen hoorDie had gewoon een licht contactgestoord inslag... Maar Viola slaat gewoon écht alles...
Het eind van de wereld zoals ik zei, en dan het eind van de straatquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gestel is een wijk van Eindhoven, dus ik bedoelde: waar in Eindhoven
Dat zeg ik lekker nietquote:
Nepeindhovenaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het eind van de wereld zoals ik zei, en dan het eind van de straat.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, postings met alleen een smiley hebben nut zeg![]()
Yep. En ik ben zo stom om me te laten opfokkenquote:
Dat is een tijd geleden, Mike1964!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
LICHT contactgestoord? Hmmm...tamelijk understatement...Maar goed, die discussie is al een poosje geleden gevoerd, Viola van Emmenesholtweetikveel is ook bepaald niet mijn favoriet trouwens. Kan me overigens wel heel goed voorstellen dat Kelly behoorlijk op je zenuwen gaat werken als je haar de hele dag om je heen hebt. Als je haar een half uur om je heen hebt ook trouwens.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebbers nog een leuke variant op "The Ranch" : Ranch2
quote:
Speciaal voor Gert (uit HBB), mail ik even door, voor wat ideetjes met achtergrondmuziekquote:
Klopt, ik ben zelfs geen Brabander. Ben in groningen op deze aardbol gedroptquote:
oww naja staat wel sjiek in het hotel cd/piano.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is die piano die ook zelf kan spelen... als er een cd in wordt gestopt.
Heb je trouwens je mail nog gelezen schat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
oww naja staat wel sjiek in het hotel cd/piano.
Oooh, die wil ik ook. Een cd met moeilijk pianospel en dan net doen alsof je heel goed kan spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
klopt! Heb een beetje heimwee...Steeds als ik naar BBH kijk mis ik "mijn" bewoners...dus daar ben ik maar mee gestopt. Kan het niet laten af en toe hier even rond te lurken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een tijd geleden, Mike1964!![]()
Heel relaxt. Ik zie mezelf al over de prairie galopperenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OKI dan![]()
Voor de liefhebbers nog een leuke variant op "The Ranch" : Ranch2
Hahaha sneaky.... je zal vast niet de eerste zijn met dat ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oooh, die wil ik ook. Een cd met moeilijk pianospel en dan net doen alsof je heel goed kan spelen.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Dag mensen enzo...
Hoe kijkt iedereen nog naar HBB
Ik moet eerlijk bekennen.. ik heb niet die BB drive zeg maar ...
Ik doe het lekker toch:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef melke het volgende:
Ik ga ff verder met school. Waarschijnlijk tot latersenne laat het terug zwaaien maar
![]()
Hoi Hobjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Dag mensen enzo...
ehhh...zwaaiposten zijn verboden? Toch niet omdat meneer APK zich er aan stoort hoop ik? Of haal ik nu een pijnlijke, al gevoerde, discussie weer aan?quote:
Dan is het meer een jukeboxquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, die haal je weer aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh...zwaaiposten zijn verboden? Toch niet omdat meneer APK zich er aan stoort hoop ik? Of haal ik nu een pijnlijke, al gevoerde, discussie weer aan?
heel pijnlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh...zwaaiposten zijn verboden? Toch niet omdat meneer APK zich er aan stoort hoop ik? Of haal ik nu een pijnlijke, al gevoerde, discussie weer aan?
Het wordt steeds leuker. Er komen steeds meer irritatie's en elke week een nieuwe hotelier en een nieuwe manager lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Dag mensen enzo...
ze happen gretig vandaag, zouden ze honger hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
Twee mods die er gelijk op springen![]()
Op t zelfde moment ook nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zijn snelquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb al tosti's opquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ze happen gretig vandaag, zouden ze honger hebben![]()
Zwaai maar dag met je handje naar de zwaaiposten!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is overigens nog geen 1/10 van de hoofdpijn die ik had na de 'we sluiten de servival' discussiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
de hoofdpijn n.a.v. die discussie begint eindelijk een beetje weg te trekken
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is overigens nog geen 1/10 van de hoofdpijn die ik had na de 'we sluiten de servival' discussie
zonder uiteraardquote:
Wauw! Hoop reacties gelijk! Nou word ik wel erg nieuwsgierig. Ik ga maar eens even wat SC dingetjes teruglezen.quote:
Gossiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Arme mods ook hier he... we maken het ze veel te zwaar![]()
Yupquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Dus nu gaan ze een hok in die de bewoners niet mogen zien?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
danquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ja die was echt leuk....had niet graag in je schoenen gestaan toen. En je was nog maar net begonnen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is overigens nog geen 1/10 van de hoofdpijn die ik had na de 'we sluiten de servival' discussie
Sorry... vond haar nou niet bijster knapquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.
Blokjesogen en zere polsen van het tikken gecombineerd met slaapgebrek en te veel sigaretten
Maar wel naar je zin gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.
Blokjesogen en zere polsen van het tikken gecombineerd met slaapgebrek en te veel sigaretten
Moet je niet het gaat namelijk nergens over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wauw! Hoop reacties gelijk! Nou word ik wel erg nieuwsgierig. Ik ga maar eens even wat SC dingetjes teruglezen.
Absoluutquote:
Ja dat kan ik me best voorstellen... en ik benijd je als mod zeker niet, al plaag ik je wel eens. Dat servival heb ik nooit echt begrepen en leuk gevonden, dus weet niet hoe erg dat was. Maar als ik het soms wel eens las in de SC erover, kon het er zwaar aan toe gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Ik ben er toch nog steeds?
Maar goed, voor vanavond dus niet meer, ik duik m'n nestje in.
Nope, is gelocked (evenals gate1)quote:
Je doet het goed hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
absoluut.. jullie mogen best wat aardiger zijn hoor
* dekking zoekt
Bedankt en tot kijk maar weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Ik ben er toch nog steeds?
Maar goed, voor vanavond dus niet meer, ik duik m'n nestje in.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
And what's more: you wanted the job!![]()
Ging om de actie, niet om de dame, leek net of ze iets uitspuugde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... vond haar nou niet bijster knap
Kelly ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Manu82 het volgende:
Dennis Rodman krijgt voorlopig geen seks meer
Zwwai ik je toequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Da bin ich schon wieder. Terugzwaaien hoeft niet, dat is alleen maar lastig nalezen voor mensen die geen scrollfunctie op hun pc hebben zitten![]()
Wel geluid, alleen behoorlijk baggerquote:
had toch wel verwacht dat je haar nog even ging verwennenquote:
Zijn gelocked hequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel geluid, alleen behoorlijk bagger
Sorry... dan heb ik het detail gemistquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ging om de actie, niet om de dame, leek net of ze iets uitspuugde.
Ja leuk hè, ze waren ook al liev in de uitzending vanavond.quote:
Blaffende honden bijten niet hoor. Tenzij je heel erg lastig wordtquote:
Hmmm viel tegen.quote:
Nog aardiger?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
absoluut.. jullie mogen best wat aardiger zijn hoor
* dekking zoekt
Samen met Bart de leuksten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja leuk hè, ze waren ook al liev in de uitzending vanavond.
nee, dank je speel liever met een andere lego doosquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
had toch wel verwacht dat je haar nog even ging verwennen
is dat ver lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet hoor. Tenzij je heel erg lastig wordt.
Als ik je volgende keer hier weer tegenkom...
...dan krijg je een routebeschrijving naar het eind van de wereld![]()
.
Was ik al bang voor ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je niet het gaat namelijk nergens over.
De mening van de hardste schreeuwers wordt hier als eerste overgenomen.
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplaktquote:
Tja, de regie he....de regiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
Kut... eindelijk doet die piano het.... schakelen ze naar Viool![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
Even flink doorstappen en dan gewoon naar beneden springenquote:
Opknopen moeten ze zequote:
Eerst:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... dan heb ik het detail gemist![]()
Leuk om ze weer eens te zien hoor, vooral Bartje. Hoop maar dat Hummie zo slim is om er in de loop der weken ook wat andere oud-BB'ers in te zetten.quote:
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik moet wegmisschien tot later Bye bye allemaal
![]()
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
er zit buiten een paars varkentje te roken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Pianostream switched up met de gewone hoteltuin
Tot later pareltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot later![]()
Whahaha ja op zo'n manier lijkt het er wel op jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eerst:
[afbeelding]
En toen een paar seconde later:
[[url=[afbeelding]]afbeelding[/url]]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Holt checkt de sauna en gaat nu weer naar binnen
O okee....sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot later![]()
![]()
Nou zeg dat niet te hardquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm.. uit welk dorp kwam jij ook alweer?
Komt Bonnie straks wel een stukje kauwgum tegen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha ja op zo'n manier lijkt het er wel op ja![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |