Wauw! Hoop reacties gelijk! Nou word ik wel erg nieuwsgierig. Ik ga maar eens even wat SC dingetjes teruglezen.quote:
Gossiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Arme mods ook hier he... we maken het ze veel te zwaar![]()
Yupquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Dus nu gaan ze een hok in die de bewoners niet mogen zien?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
danquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ja die was echt leuk....had niet graag in je schoenen gestaan toen. En je was nog maar net begonnen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is overigens nog geen 1/10 van de hoofdpijn die ik had na de 'we sluiten de servival' discussie
Sorry... vond haar nou niet bijster knapquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.
Blokjesogen en zere polsen van het tikken gecombineerd met slaapgebrek en te veel sigaretten
Maar wel naar je zin gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat er soms momenten waren tijdens BB5 dat ik écht af moest sluiten omdat ik het niet meer trok. De servival en ook de 'naad van naat' discussies zijn daar goeie voorbeelden van.
Blokjesogen en zere polsen van het tikken gecombineerd met slaapgebrek en te veel sigaretten
Moet je niet het gaat namelijk nergens over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wauw! Hoop reacties gelijk! Nou word ik wel erg nieuwsgierig. Ik ga maar eens even wat SC dingetjes teruglezen.
Absoluutquote:
Ja dat kan ik me best voorstellen... en ik benijd je als mod zeker niet, al plaag ik je wel eens. Dat servival heb ik nooit echt begrepen en leuk gevonden, dus weet niet hoe erg dat was. Maar als ik het soms wel eens las in de SC erover, kon het er zwaar aan toe gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Ik ben er toch nog steeds?
Maar goed, voor vanavond dus niet meer, ik duik m'n nestje in.
Nope, is gelocked (evenals gate1)quote:
Je doet het goed hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
absoluut.. jullie mogen best wat aardiger zijn hoor
* dekking zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |