Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplaktquote:
Tja, de regie he....de regiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
Kut... eindelijk doet die piano het.... schakelen ze naar Viool![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
Even flink doorstappen en dan gewoon naar beneden springenquote:
Opknopen moeten ze zequote:
Eerst:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... dan heb ik het detail gemist![]()
Leuk om ze weer eens te zien hoor, vooral Bartje. Hoop maar dat Hummie zo slim is om er in de loop der weken ook wat andere oud-BB'ers in te zetten.quote:
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik moet wegmisschien tot later Bye bye allemaal
![]()
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
er zit buiten een paars varkentje te roken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Pianostream switched up met de gewone hoteltuin
Tot later pareltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot later![]()
Whahaha ja op zo'n manier lijkt het er wel op jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eerst:
[afbeelding]
En toen een paar seconde later:
[[url=[afbeelding]]afbeelding[/url]]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Holt checkt de sauna en gaat nu weer naar binnen
O okee....sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot later![]()
![]()
Nou zeg dat niet te hardquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm.. uit welk dorp kwam jij ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |