Bedankt en tot kijk maar weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Absoluut
Ik ben er toch nog steeds?
Maar goed, voor vanavond dus niet meer, ik duik m'n nestje in.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
And what's more: you wanted the job!![]()
Ging om de actie, niet om de dame, leek net of ze iets uitspuugde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... vond haar nou niet bijster knap
Kelly ook niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Manu82 het volgende:
Dennis Rodman krijgt voorlopig geen seks meer
Zwwai ik je toequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Da bin ich schon wieder. Terugzwaaien hoeft niet, dat is alleen maar lastig nalezen voor mensen die geen scrollfunctie op hun pc hebben zitten![]()
Wel geluid, alleen behoorlijk baggerquote:
had toch wel verwacht dat je haar nog even ging verwennenquote:
Zijn gelocked hequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel geluid, alleen behoorlijk bagger
Sorry... dan heb ik het detail gemistquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ging om de actie, niet om de dame, leek net of ze iets uitspuugde.
Ja leuk hè, ze waren ook al liev in de uitzending vanavond.quote:
Blaffende honden bijten niet hoor. Tenzij je heel erg lastig wordtquote:
Hmmm viel tegen.quote:
Nog aardiger?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
absoluut.. jullie mogen best wat aardiger zijn hoor
* dekking zoekt
Samen met Bart de leuksten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja leuk hè, ze waren ook al liev in de uitzending vanavond.
nee, dank je speel liever met een andere lego doosquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
had toch wel verwacht dat je haar nog even ging verwennen
is dat ver lopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet hoor. Tenzij je heel erg lastig wordt.
Als ik je volgende keer hier weer tegenkom...
...dan krijg je een routebeschrijving naar het eind van de wereld![]()
.
Was ik al bang voor ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet je niet het gaat namelijk nergens over.
De mening van de hardste schreeuwers wordt hier als eerste overgenomen.
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplaktquote:
Tja, de regie he....de regiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
Kut... eindelijk doet die piano het.... schakelen ze naar Viool![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mwah... bij Eindhoven is dat ergens. Je loopt vanzelf tegen de kranten aan, waarmee ze de rand hebben afgeplakt![]()
Even flink doorstappen en dan gewoon naar beneden springenquote:
Opknopen moeten ze zequote:
Eerst:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... dan heb ik het detail gemist![]()
Leuk om ze weer eens te zien hoor, vooral Bartje. Hoop maar dat Hummie zo slim is om er in de loop der weken ook wat andere oud-BB'ers in te zetten.quote:
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik moet wegmisschien tot later Bye bye allemaal
![]()
Trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
er zit buiten een paars varkentje te roken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Pianostream switched up met de gewone hoteltuin
Tot later pareltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer Parel... veel plezier met wat je gaat doen.... tot later![]()
Whahaha ja op zo'n manier lijkt het er wel op jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eerst:
[afbeelding]
En toen een paar seconde later:
[[url=[afbeelding]]afbeelding[/url]]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Holt checkt de sauna en gaat nu weer naar binnen
O okee....sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is niet echt plezierig lieverd, maar ga nu tot later![]()
![]()
Nou zeg dat niet te hardquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm.. uit welk dorp kwam jij ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |