nee, zeker ben ik niet, maar kan me moeilijk voorstellen dat veel mensen haar in haar top 3 hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ben jij er zeker van dat zij de minste stemmen krijgt?
Ze was vanmiddag al bezig om punten los te peuteren van Bonny.
Stream 2 is ook enorm boeiendquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 is voor de verandering alweer (weet niet hoelang) gelocked
Je bent liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en dat maakt niet uit toch? Mag je best trots op zijn![]()
![]()
* Stereotomy kijkt naar buitenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Viola: "Het is wel Eindhoven. Wat heeft Mary Borsato in Eindhoven te zoeken."
Alsof Eindhoven aan het eind van de wereld ligt.
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
Viool heeft "issues"quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
nou.....tis wel eindhoven natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Viola: "Het is wel Eindhoven. Wat heeft Mary Borsato in Eindhoven te zoeken."
Alsof Eindhoven aan het eind van de wereld ligt.
De grens ligt nog steeds bij crackhoerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)
Dat is mijn zesde zintuig voor jequote:
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De grens ligt nog steeds bij crackhoer
Maar in dit geval wil ik er wel lebberzeug van maken
Wat liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is mijn zesde zintuig voor je
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
niks mis met eindhoven, maar ik begrijp je tactiek, gewoon de rest van Nederland blijven aanmoedigenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Op de grensquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
Oja, dat klopt iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.
Ja top!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt naar buiten
Het wordt een beetje mistig met schimmen hier enzo
Baddersequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ook maar ff badderen, dat schijnt 'in' te zijn vandaag
later
Tegen Viool ervoor, tegen een mede-user.. dik eroverheen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja top!
Hé FB, hadden we het goed gezien hè, met Bijna35![]()
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Wat is eindhoven??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakker.
Het lag er idd dik bovenop.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooien
En wáár is Eindhoven? Even mijn Tomtom instellenquote:
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Peter, dit meen je niet
Je kunt niet menen dat jij iemand als Viola wel ziet zitten....
Van Tanja kan ik het nog wel begrijpen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..
Ik heb dat helemaal niet door gehad. Maar ik snap niets van al dat gekloon.quote:
Ik woon in , jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hè.
Ja precies... scan vond het raar dat mensen hem doorhadden... had hij niet verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |