nee, zeker ben ik niet, maar kan me moeilijk voorstellen dat veel mensen haar in haar top 3 hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ben jij er zeker van dat zij de minste stemmen krijgt?
Ze was vanmiddag al bezig om punten los te peuteren van Bonny.
Stream 2 is ook enorm boeiendquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 is voor de verandering alweer (weet niet hoelang) gelocked
Je bent liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en dat maakt niet uit toch? Mag je best trots op zijn![]()
![]()
* Stereotomy kijkt naar buitenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Viola: "Het is wel Eindhoven. Wat heeft Mary Borsato in Eindhoven te zoeken."
Alsof Eindhoven aan het eind van de wereld ligt.
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
Viool heeft "issues"quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het niet in Viool d'r straatje past doet ze er denigrerend over...
nou.....tis wel eindhoven natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
Viola: "Het is wel Eindhoven. Wat heeft Mary Borsato in Eindhoven te zoeken."
Alsof Eindhoven aan het eind van de wereld ligt.
De grens ligt nog steeds bij crackhoerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Truttebol (en dan ben ik nog vriendelijk hè)
Dat is mijn zesde zintuig voor jequote:
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De grens ligt nog steeds bij crackhoer
Maar in dit geval wil ik er wel lebberzeug van maken
Wat liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is mijn zesde zintuig voor je
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
niks mis met eindhoven, maar ik begrijp je tactiek, gewoon de rest van Nederland blijven aanmoedigenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Op de grensquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
Oja, dat klopt iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet gezien nee... maar hij had gezegd dat hij HBB niet zo intensief zou volgen als BB.
Ja top!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar is scannie nog geweest vandaag? Hij was gisteren nl. weer teruggekomen
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kijkt naar buiten
Het wordt een beetje mistig met schimmen hier enzo
Baddersequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ook maar ff badderen, dat schijnt 'in' te zijn vandaag
later
Tegen Viool ervoor, tegen een mede-user.. dik eroverheen....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, was crackhoer nou net over of voor de grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |