Het capvirus slaat ook al over op jouquote:
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
Viola tegen Kelly: Jij gaat voor mij denken?
pot, ketel
Ik ben bang dat ze je niet hoort Flugelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Het is wél terecht Viola... Niemand heeft het gezegd omdat je zo verontwaardigd reageert op feedback van anderen....
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In mijn geval vaak onder de kast omdat de katten ermee gespeeld hebben
Dat ligt eraan of de kleine nog wakker is of niet. Als die nog wakker is, kom ik m op de vaagste plaatsen tegen. Ze weet dat ze eraf moet blijven, dus verstopt ze ze maar, vind ze leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
En waar vind je m terug naast de asbak of in je broekzak![]()
Ben ik hier in de capkelder?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het capvirus slaat ook al over op jou
rare plek? In de wc pot?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Ergste was een keer dat ik mn mobiel kwijt was![]()
Rare plek ook terug gevonden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de kleine nog wakker is of niet. Als die nog wakker is, kom ik m op de vaagste plaatsen tegen. Ze weet dat ze eraf moet blijven, dus verstopt ze ze maar, vind ze leuk![]()
Ach kom nou Peter, dit meen je nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Volkomen reëele verdediging van Viola
Ze heeft in haar leven al veel geschilderd, en Kelly weet vermoedelijk niet eens hoe je met materialen om moet gaan
Ikke wel...Kelly is een topmeidquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
Wie had dit verwacht van Kelly?
Niemand durft Viola aan te vallen en zij doet het.![]()
![]()
Nee in de koelkast.quote:
Hear hearquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
En Viola doet weer denigrerend.
Viola... Kelly is geen klein kind, hou nou eens je godverdommese klotekutwaffel achtelijke IU*(&*(&)^(*&%^)*_(
Ja ze moet blijven maar ik zou het nog geen uur volhouden met zo iemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Maar dan wil je gewoon dat ze blijft toch? Ik kan me niet voorstellen dat je haar sympathiek vindt![]()
Niet denigrerend bedoeld... maar misschien omdat Kelly niet weerhouden wordt door enige kennis. Oftewel... ziet de wereld als een kind, dus heel simpel. Anderen zouden zich inhouden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
![]()
en die nepglimlach erbijquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef bunnyma het volgende:
"Fijn dat je me dit uitlegt" met zwoele zware stem.
O jawel hoor. Ze zegt wat ze vindt. Ze is alleen verbaal niet zo sterk soms. Maar dat geeft niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Holt walst er behoorlijk overheen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Rica het volgende:
[..]
O jawel hoor. Ze zegt wat ze vindt. Ze is alleen verbaal niet zo sterk soms. Maar dat geeft niet.
Dat zijn druiven, flugeltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Kelly vreet zichzelf echt op nu...
Ik had het echt niet verwacht, maar ze is grandioosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |