Ze is ondertussen nu wel een bn-er... dus kan ze als vervanging komen voor als er 1 wordt uitgestemdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal ka u thee. Met peren.
Ja, volgens mij wordt het straks gewoon haar eisenlijstquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Viola laat mensen niet uitpraten, vult mensen aan, legt ze woorden in de mond en legt ze dingen op
Nee natuurlijk niet joh, ik vraag me alleen af hoe vaak wij de laatste 5 maanden op hetzelfde moment hetzelfde plaatje hebben gecapped!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhh is er? Dat ik eerder was?![]()
"Ik had hem per ongeluk doorgeslikt en weer op de WC uitgepoept.... ik heb hem wel goed afgespoeld hoor! Willen jullie hem terug? "quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie morgen of vrijdag bezorgd.
Zat al stiekem om mogelijkheid te bedenken om hem niet meer terug te hoeven sturen![]()
Misschien mag je hem sowieso wel houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie morgen of vrijdag bezorgd.
Zat al stiekem om mogelijkheid te bedenken om hem niet meer terug te hoeven sturen![]()
Ja dat is inderdaad heel verrassend. Hebben we toch hetzelfde inzicht op wat wel en niet intressant is om te cappen c.q. postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet joh, ik vraag me alleen af hoe vaak wij de laatste 5 maanden op hetzelfde moment hetzelfde plaatje hebben gecapped!![]()
Wel grappig natuurlijk 2 mensen die heel vaak in dezelfde seconde iets zien en ook vastleggen.![]()
Terreurquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Viola is de enige die zich durft te verweren tegen de terreur van Micky
Maar dan wil je gewoon dat ze blijft toch? Ik kan me niet voorstellen dat je haar sympathiek vindtquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben voor Viola omdat ik haar mega irritant en lelijk vind en dat nog wel eens leuke beelden kan opleveren
Ik zie het eerder andersom hoor... Ik vind Viola rete-irritant...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Viola is de enige die zich durft te verweren tegen de terreur van Micky
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik had hem per ongeluk doorgeslikt en weer op de WC uitgepoept.... ik heb hem wel goed afgespoeld hoor! Willen jullie hem terug? "![]()
Niet zo lang hoor, heb niet veel te wensen, en ook geen klachten eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Parel.
Hoe lang is je lijstje al ?![]()
Geweldig, die Kellyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly: Diva gedrag mag wel wat minder
Sorry hoor, maar van een opmerkelijke coïncidentie is toch alleen maar sprake als jullie dezelfde onverwachte cap plaatsen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad heel verrassend. Hebben we toch hetzelfde inzicht op wat wel en niet intressant is om te cappen c.q. posten
Woei Kellyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly: je commandeert me de hele dag al..... GO KEL![]()
Zo Kel pakt haar even lekker aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly: je commandeert me de hele dag al..... GO KEL![]()
En waar vind je m terug naast de asbak of in je broekzakquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef Snaptnix het volgende:
Viool moet mij wel heeeeeeeeel stom vinden. Raak m'n aanstekers 1000x op een dag kwijt. En dan heb ik alleen maar een peuk aangestoken, nog niet eens een kaars![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |